8 Şubat 2008 Cuma

Puffle Bakımı

Puffle Bakımı;
Puffle'ınızı düzenli olarak beslemesseniz evden kaçarlar.Puffle'ınız çok aç olduğunda size Club Penguin'den bir mesaj gelir.
Beslemek için ilk önce evinize gidin.Beslemek istediğiniz puffle'ın üstüne basın.


Puffle kartı açılacaktır.


Uykuluysa sondaki bölümü açıp uyuyan puffle resmini puffle'ınızın üstüne doğru sürükleyin.



Oyun oynamak istiyorsa oyuncağı üstüne sürükleyin.




Ne istediğini anlayamıyorsanız..


Herhangi bir bölümden bir eşyayı onun biraz üstünde tutun eğer ona doğru  zıplıyorsa üzerine doğru sürükleyin.


Örnek Video:




20 yorum:

  1. Bir de enejisi gibi bir şey çok azsa gezdirmeye tıklayınca nanik yapıyor yani "Gelmiycem işte!"gibi bir şey söylüyor.Bunu da dediğim gibi nanikle ifade ediyor.

    YanıtlaSil
  2. Söylediğin için teşekkürler.Ekledim =)

    YanıtlaSil
  3. Bir şey değil ve bana bynum10 diyebilirsin.

    YanıtlaSil
  4. O arada yemklar ve banyoyu kurabiye resmine tıklayarak da açabilirsin.

    YanıtlaSil
  5. Melisa Abla! o healt olsa bile ben onu oyun oynatıyorum o tam oluyo ama nasıl oluyor? anlamıyorum.

    YanıtlaSil
  6. ilk yıkayıp sonra yemek verince hepsi ful oluyo tam topa basınca top çıkıyo puffle topa giriyo top yukarı dönüyo puffle'ı fırlatıyor sonra puffle paraşütle aşağı iniyor.


    b john cena

    YanıtlaSil
  7. ya nası oyun oynamaya götürüoz melisa abla

    YanıtlaSil
  8. kahverengi puffle
    (membırlar için ama artık bitti)
    ve puffleların
    (membırlar için tabi)
    bazı özellikleri var ama dans,
    elsallama ve oyunoynatırken işeyarıyor

    YanıtlaSil
  9. Hepsi boş olunca da kaçıyor.

    YanıtlaSil
  10. Hepsi boş olunca da kaçıyor.

    YanıtlaSil
  11. Melisa ben de kırmızı puffle'ımın adını KIRMIZI koydum:)

    YanıtlaSil
  12. bazende puffle'lerde çok sık olan bişey var bazen puffle'leri beslemeynce mesaj geliyor ben bu mesajdan "puffle'yi besle" anlıyorum bu mesaj bana ilk geldiğinde "aman canım boşver ölmücek ya" dedim mesaj bana habire geldi beslemedim puffle'yi sonunda eve girdim(o zamanler eve az girerdim)bi baktım evde kırmızı puffle yok çok şaşırdim gittim puffle aldım.Bi de member olduğumda ilk işim puffle almaktı sonra evime baktım mesaj geliyodu puffle'ler evi kaplamışlar o yüzden,memberim ya kırmızı ve mavi kalsın zaten bi daha alamam diye düşündüm puffle'lerin hepsini gitmesini istiyodum 2 güne kalmadı hepsi gitti kahverengi puffleniz varsa onu en iyi şekilde besleyin taşınınca bir daha alamicaksınız bende bi kere kahverengi puffle gitti hemen dock'tan aldım ve onu en iyi şekilde besliyorum eğer önemli bi işte isem mesaja "ölsün" diom sonra hemen eve gidip besliyorum yorum biraz uzun oldu ama hikayelerim güzeldi(benim için güzel)okuduysanız işte ne yazcam byyy.....NOT:şu an evimde kırmızı ve mavi puffle yok xD (almayı düşünmüyorum :D)

    YanıtlaSil
  13. selam benim adım ceyhun elbiseler felan nerden alınıyo herkeste var bende yok nolur yardım et nolur bunu bulmak için 1 yıl ugrasdım amaolmadı yardım ettttt nolu

    YanıtlaSil
  14. kiyafetler gift shop'tan aliniyo.eyer member deyilsen alamiyosun

    YanıtlaSil
  15. bir de yeni bir puffle yemekleri alınmış,nerden alınıyor?

    YanıtlaSil
  16. Bir de puffle'ların bir özelliği var.Ben kırmızı puffle ile o özelliği tanıtcam.Şimdi puffle'lara oyun oynatıyosun ya.Mesela kırımızı puffle'ın enerjisi normal olursa bowling oynuyor ama enerjisi fazla olursa top geliyor,onun içine giriyor,yukarı fırlıyor,yukardan geri dönüyor ve o kırmızı puffle'ın mesela toplu oyununa mega game yani mega oyun deniyor.(Dediğim gibi kırmızı puffle'da toplu oluyor öbür puffle'ların mega oyunlarını bilmiyorum.)

    YanıtlaSil
  17. memberli olmak zorundamıyız:D

    YanıtlaSil
  18. ama rtık böyle değil ki..artık üzerine tıklıyorsun tablo çıkıyor oradan istediğin özelliği pufflenin üzerine bırakıyosun ve ben bir şeyler almak istiyorum hani şu ev eşyaları bildiğimiz eşyalar alamıyorum m işareti çıkıyoyo yani member ama ben ne alcam o zaman sadece oyuncak ve ciklet gibi şeyler alabiliyorum puffleme benim 2 pufflem var biri kırmızı renkte adı antonella(patito feodaki antonellayı sevdiğim için koydum)diğer mavinin adı ise princess diğerleri hep memberlı

    YanıtlaSil
  19. ben uncklock items onlineden siyah puffle aldım.ama oyuncaklarında kaykayı bulamıyorum

    YanıtlaSil
  20. Oyuncaklarında kaykay çıkmaz senin gidip Puffle eşyaları kataloğundan alman gerekir.

    Not:Fiyatı 200 para..

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar