8 Haziran 2008 Pazar

Unlock İtems Online(Kodlar)


Unlock İtems Online(Kodlar)







Buraya ''Toyzz Shop'' ya da ''Toyz r us'' gibi yerlerden aldığınız Club Penguin oyuncaklarının içinden çıkan kodları yazabilirsiniz.Alabiliceğiniz oyuncaklara bakmak için Tıklayın.


Bu kodu yazdıktan sonra karşınıza bir katalog çıkıcaktır.(Katalogları incelemek için Tıklayın.)


Bu katalogtan istediğiniz 2 ya da daha fazla eşyayı(Aldığınız oyuncağa göre değişir) alabilirsiniz.Bu eşyaları kullanmak için member olmanız gerekmiyor.


İstediğiniz eşyaları aldıktan sonra giriş yaptığınızda aldığınız eşyaları oyuncu kartınızda görebilir ve kullanabilirsiniz..


12 yorum:

  1. bende beyaz puffle bi de dot modeli var treasure booktan harika şeyler aldım :)

    YanıtlaSil
  2. melisa abla ben çok üzülüyorum gitarı alamadığım için bide ayrıca mp 3000 alamadığım için ama arkadaşlar ben 6 kod girdim çok güzel pufflarım ve eşyalarım var ama keşke unclock items online member oyunlarını da oynatsa.

    YanıtlaSil
  3. Melisa Abla,


    Hangi oyuncak kaç kod veriyor?

    YanıtlaSil
  4. Hepsini bilmiyorum.Araştırınca koyarım..

    YanıtlaSil
  5. Melisa Abla,


    Teşekür ederim ve bir sorum var kodu yazınca sana rasgele bir eşya vermiyor değil mi?

    YanıtlaSil
  6. Hayır karşına bi katalog çıkıyor..Ordan istediklerini seçebiliyorsun..

    YanıtlaSil
  7. melis abla çok hoş yapmışın da bi de kodları koysan

    YanıtlaSil
  8. Kodlar koyulamaz çünkü sadece 1 kere kullanılabilir ve gerçek cp oyuncakları alman gerekir...

    YanıtlaSil
  9. 14.kitap ne zaman gelir

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar