15 Ağustos 2008 Cuma

10.Görev:

10.Görev:

Önce G'ye tıklayın. Çıkan konuşma seçeneklerinden hep üsttekini seçerek konuşun.Ardından Herbert ekrana çıkacaktır. Ona tıklayın ve konuşma seçeneklerinden hep en üsttekileri seçin.Adından kırmızı gözlüklü penguen "Um.. I.. Emm.." gibi bir şeyler söyleyecektir. Ona tıklayın.Ardından ajanların başkanı olan " The Director " sizinle konuşacaktır. Onunla da aynı şekilde konuşun.Daha sonra G sizi lider ilan edecek ve size şans dileyecektir.G'nin yanındaki kutudan kırık ve mavi renkli camı olan Solar yazılı kutuyu alın ve Inventory'nize yerleştirin.Ardından Gift Shop'a gidin. Yeşil penguen ile konuşun. (yine en üsttekileri seçerek) Ardından penguenin taşımaya çalıştığı giysi yığınını, renkli toplar olan tahta kutuyu ve yanındaki tahta masayı Inventory'nize koyun.Sonra sağa doğru ilerleyin oradaki kırmızı gözlüklü penguen ile konuşun. SOLAR yazılı kutuyu alıp penguenin hemen yanındaki mıknatısın ucuna takın. Sonra bir oyun açılacaktır. Oyunda yapmanız gereken şu: Önce mavi-kırmızı ve ya sarı noktaya (oyunun altındadır) tıklayın. Size 3-4 tane nokta verilecek. Sırayla bir yol oluşturacak şekilde birleştirin. Burada dikkat etmeniz gereken nokta şudur: Mavi noktadan başlayın, ve onu çevresi mavi olan deliğe götürün. Hamlenizi silmek için yandaki kırmızı şişkin şeye tıklayabilirsiniz. Oyunu bitirince The Beach'a gidin. Oradaki kırmızı penguen ile Do you need help? ve On it! Yazılarına tıklayarak onunla konuşun. Ardından fenere girin. Fenerin içinde CREAM SODA yazılı varili bulun. Onun önündeki varili Inventory'nize koyup dışarı çıkın. Cream Soda'yı kırmızı penguene verin.Sonra bir oyun açılacak. Alttaki HELP şişesine tıklayın ve o sayıları yapmaya çalışın. Hepsini bitirince penguen gidecek.Ardından Dock'a gidin ve yeşil penguen ile konuşun. Ondan ipi alıp Inventorynize koyun.Ardından Night Cluba gidin. Sağa doğru dönün. İpi alıp makineye tıklayın ve kolu çekin. Telsizinizdeki aletlerden tornavida gibi olan eşyayı alın. Alet açılınca içine tıklayın. Çarkların sırası şöyle: (soldan sağa) En soldaki yere mavi çarkı, üzerine yeşil çarkı, yanına sarı çarkı, onun yanına pembe çarkı, üstüne de turuncu çarkı yerleştirin. Sonra kırmızı penguen sizi arayacak. Dock'a gidin. Yengeç kaçınca yeşil penguen sizi arayacak. Night Club'a gidin. Herbert altın heykeli alınca makinanın kırmızı kolunu çekin ve herberti yakalayın. Kırmızı penguen sana Jet Pack ini verecek. Jet Packi kafese tutun.Herbert'i yakalayın. Ardından yeşil penguen yanlışlıkla telsizini ona verecek ve Herbert kaçacak.Gift Shop'un önüne çıkınca masayı orayya tıklatıyoruz. G yerde bıraktığı paketi alacak ve görev bitecek. * Madalyayı almayı unutmayın.


10.Görev Videosu:

43 yorum:

  1. çarkı tamamladım ama kırmızı penguen aramadı ve görevde olmadı...

    YanıtlaSil
  2. tek tek baktım ve yaptım olduuu

    YanıtlaSil
  3. gene yaptım olmadı. Çarklarıda senin dediğn gibi yerlestirilmio. bn ayrı yaptım düzenek kuruldu. kafes yukarı kalktı ama kırmızı penguen gene aramadı.

    YanıtlaSil
  4. pardon ben fark etmemişim her seferinde yerleri değişiyor!!!

    YanıtlaSil
  5. Melisa sana bir sorum var sodayı verdim de oyunu oynadım ama en sonundaki 4,4,0 anlamadım bana nasıl yaptığın söyler misin? lütfen

    YanıtlaSil
  6. enes dock a gidince arıyo sonra baska bi yere gidip tekrar dock a git sonra yazan hersey oluyo banada aynısı oldu

    YanıtlaSil
  7. saol kardes oldu

    YanıtlaSil
  8. melisa bu hileleri nerden buluyosun?

    YanıtlaSil
  9. beni kimse aramadı melisa herşeyi yaptım dolaştım dock a gittim yinede olmadı:((

    YanıtlaSil
  10. ya ben bütün görevleri bitirdim 10 madalya aldım çikolata falan verdiler.şimdi ne lacak bedava member falan mı gelecek yardım lütfennnnnnnnnnn!!!!! birde 2010 yılnın küçük ev eşyaları nerde saklanıyor!!!!!!!!!??????????

    YanıtlaSil
  11. 9.uncu görev neden gözükmüyor
    lütfen cevap ver melisa

    YanıtlaSil
  12. *beni kimse aramadı melisa herşeyi yaptım dolaştım dock a gittim yinede olmadı:((
    Banada öyle oldu ama tekrar yaptım...
    Bak...Night Club'tan dışarı çıkıp,bekle olacaktır...

    YanıtlaSil
  13. melisa cevap ver kırmızı penguene tıkladım oyun başladı ama oyunu bitiremedim olmuyo birşeyler yaz lütfen...

    YanıtlaSil
  14. ya en kolay şey 10. bölüm ilk önce g ile konuşun kameralar kapancak herbet çıkıcak sonra yandan güneş ısıtısını alın lighthouse ye gidin fıçıyı alın sonra dışarıdaki ajanla konuşun yes diyin fıçıyı verin bişey çıkıcak oyunda help var ona tıklayın yardımcı olur sonra dock a gidin adamdan ip alın nightclub a gidin ipi bağlayın çalışmıyıcak ingiliz anahtarıyla içini açöın ve onları düzgün yerleştirin kafesi açın ve sonra gift shopa gidin orda masa kıyafetler ve kutuyu alın dışarı çıkın onları yerleştirin sonra yeniden girin giftsohopa sağa bakın bir penguen var onla konuşun güneş ıstısını lpoyun renkli kablolarave diğer renklere deydirmeden yapın sonra dock ya gidin teledon çalcak sonra sağa gidin yengeç çıkcajk ve kaççak sonra nightclub a gidin herbet şeyi çalcak kafesi kapatın yine kaççak ajanlar yardıma gelcek karşıdaki ajandan jetpack ı alın kafese koyun herbet yakalancak sonra kaççak bu kadar

    YanıtlaSil
  15. melisa 9. gorev gostermiyor.
    lutfen bana ipucu ver.

    YanıtlaSil
  16. abi ya gözünü seveyim nasıl süper ajan oluur sitene koy

    YanıtlaSil
  17. beyler ve bayanlar doxa gidin ama telefon ile telefonu kullanınca oluyor ben normal gitti daha sonra gift shop taki şeyi yaptım ondan sonra hq ya gittim sonunda telefonla ışınlanınca oluyor!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  18. ben şu varil oyununda son sayıyı yapamadım melisa ve diğer arkadaşlar lütfen yardım edin ya

    YanıtlaSil
  19. yaw arkadaşlar herşeyi melisa ya sormayın biraz uğraşın aklınızı çalıştırın yoksa sonunda aldığınız hediyelerin madalyaların ne anlamı kalır ?

    YanıtlaSil
  20. Ya bırakın 10. görevide 11.ciye odak olun melisa senden bekliyorum yaptım ama

    YanıtlaSil
  21. yaa varıl oyunında 1 ve 4 sayılar olmuoo ama nasıl yapcm yardm edinn hp denedim olmuoo

    YanıtlaSil
  22. yaaaa 10. görev bn de açılmıyo naapcam???

    YanıtlaSil
  23. arkadaşlr ve melisa bilmyosanız diye söyliyim pizza restoranında pizzatron oyununda altta bi kol var ona tıklayınca pizza şekerli oluyo

    YanıtlaSil
  24. yaaaa melisa sana bi sorum var hani ski village de bi telefon yeri var ya test olmak için ben o testi çok kez yaptım ama iki kameranın da göremediği yeri bulamadım testin sonunda hepsi tam çıkıyo ama saklanma düşük çıkyo sen nerde saklanılcağını biliyosan lütfen sitene yazar mısın lüfeen!!!

    YanıtlaSil
  25. yaaaa ben de şimdi fark ettim bende sadece 10. diil hiçbi görev açılmıyo naapıcam neden böyle oluyo melisa lütfen yardım et!!!

    YanıtlaSil
  26. melisa abla fener ne demek :D artı fener nerde

    YanıtlaSil
  27. ben yaptım çok kolay

    YanıtlaSil
  28. ben bakarken görevin videosu vardı bakıp hemen yaptım.

    YanıtlaSil
  29. ben şikayet etmiyorum çok kolay yaptım.

    YanıtlaSil
  30. en kolay yaptığım görevlerden biri bu

    YanıtlaSil
  31. bubble için söylüyom yanıtı görünen kameraya kartopu at ve duvarın arkasına geç.

    YanıtlaSil
  32. arkadaşlar bu kadar çok yorum yapmanıza gerek yok hem melisa abla bu kadar çok yorum yanıtlarken yoruluyodur.

    YanıtlaSil
  33. isterseniz ben anlatıyım:
    önce G ve diğerleriyle konuşun sonra herbert kameralarda görünecek yeşil pengue yanlışlıkla pufflenin yerini söyliycek sonra G sizi lider seçecek konuşup yandaki solar yazan kutuyu alıp gift shopa gidin adamla konuşun(lütfen önce satıcıyla konuşun)sonra topa benzer şeyleri masayı ve içinde çizme filan olan kutuyu alıp dışarda onları kurun sonra tekrar gift shopa girip bu sefer Rookie ile konuşun solar kutusunu makinenin kablosuna takın oyunda sarıyı sarıya,kırmızıyı kırmızıya,moru mora götürün sonra beach'e gidip içerden varili alın dışarı çıkın penguene yes diyin varili verin oyunda help yazan yerden bakarak jet packi tamir edin sonra docktaki adamdan ipi alıp night club a girin ipi makaraya takıp kolu çekin ve telefondan anahtarı alıp vidaları sökün dişlileri belirli bir sıraya göre takıp docka gidin kuklaya yıklayın yengeç kaçıcak telefonunuzçalacak sonra night cluba gidip Herbert solucanları koyunca kolu çekin kafsten çıkacak sonra diğer ajanlar gelecek Rookie Herbert'ı oyalarken jet packi alıp kafese tutun yeşil pengue telsizini Herbert'a verecek snra Herbert kaçacak G yerdeki paketi alacak ve bittiii...

    YanıtlaSil
  34. 2 ödül almam gerek ama ben 1 tane alıyorum yhaa :(

    YanıtlaSil
  35. tam yapmamış oluyosun o zaman

    YanıtlaSil
  36. tamam, bir daha denerim o zaman.

    YanıtlaSil
  37. melisa her şey tamamda gift shopun ,önüne çıkmıyor dolayısıyla masada koyamıyoruz nasıl yapıcaz???

    YanıtlaSil
  38. O yeşil penguenden aldığınız 3 eşyayı dışarıya kurmayı unutuyorsunuz oraya daha dikkatli olun!!!

    YanıtlaSil
  39. ben yaptım oldu ama sadece masayı koymadım yinede görev bitti

    YanıtlaSil
  40. ben masayı koymadım ama yine de
    görev bitti.

    YanıtlaSil
  41. ben bütün görevleriburdan yapıyom şıp diye oluyo çok güzel bir site ama bu görevde masayı koymayıncada oluyo

    YanıtlaSil
  42. ya ben jet pack tamirindeki sayıları anlamadım birisi bana cevabı verirse sevinirim!

    YanıtlaSil
  43. melisa sodayı yapamadımm yaa 4,0,0, fln yazıo lütfen yardım et bitek bu görevim kldı snden cvp bekliyorum.

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar