13 Eylül 2008 Cumartesi

Club Penguin Hakkında;

Club Penguin'e Nasıl Üye Olurum???

1-http://play.clubpenguin.com/ sitesini açın.

2-''Start''yazan yere basın.

3-''Login is a different penguin'' yazan yere basın.

4-''Creat a free accoun now''yazan yere basın.
5-Açılan ilk sayfayı aşağıdaki gibi işaretleyin ve ''continue'' yazan yere basın.


6-Boşluğa istediğiniz penguen ismini yazın ve penguen renginizi seçin.
7-''Enter password'' yazan yere şifrenizi ''confirm password yazan yerede şifrenizi tekrarlayın.
Altınada e-mailinizi yazın.
8-Şimdi e-mailinizi açın ve gelen mesajı açıp pengueninizi etkinleştirin.

23 yorum:

  1. bilerekmi msn ni yazmadın XD!!

    YanıtlaSil
  2. melisa yeşil gözlük nerden alınıyooooooo yazarsan sana özel suratlar yazarım

    YanıtlaSil
  3. artık e mail farklı geliyor.birde activation codeyi doğru yazdığım halde yanlış diyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  4. Adsız doğru söylüyor. Activation codeyi doğru yazdıım halde yanlış diyor. Bu yüzden bazı arkadaşlarımı üye yapamıyorum.Lütfen cevap yaz....

    YanıtlaSil
  5. ben artık kıyafet almak istiyorum.AMA alamıyorum bana nerden girmemi önerirsin

    YanıtlaSil
  6. melisa ben sinem.clup penguinde bazı kişiler memberli olmadığı halde taç ve kolye alabiliror.ben memberli değilim..kolye ve taçın yerini bana söyler misin? ACİL!!

    YanıtlaSil
  7. Yaaa Melisa abla şu kırmızı elektro gitarları nerden alıyoruz?Sööler misin? Acil!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  8. Melisa bedava member olunamıyormu?

    YanıtlaSil
  9. melisa abla ben sinema giysisi almak istiyorum member değilim nerdemn alcam

    YanıtlaSil
  10. Tİyatrodaki giysileri diyorsan member olmadan alınmıyor.

    YanıtlaSil
  11. ben bazı şeyleri mambersiz alıyom puffe istiyorsanız pet shopa gidin zıplayan hayvanlara basın katalogtan bazı hayvanlar açılıyo izin verenlere basın adopt diyin sonra yes diyin paranız teterse evinize gidin ve gelmiş

    YanıtlaSil
  12. parasız kredi kartsız member olunur mu melisaa banaa cevap ver

    YanıtlaSil
  13. melisa ben bu oyunda ypılabilecek her şeyi yaptım ama member ların alacaklarını alamdım member olmak istiyorum ama güvenemiorum

    YanıtlaSil
  14. Bu kadar çok oynanan bir sitede eğer para çalınmış olsaydı bir yerde yazardı.O kadar kişi member oluyor.Ama hiçbir şey olmuyor.Memberlığın tek kötü yanı member süren bitince member eşyalarını kullanamaman.

    YanıtlaSil
  15. ben biliom member olmayı bux.to ya girip reklam yapın para olsun paypala yollayın (18 yaşından küçükler olmuyo onun için 1991 yapın)ordan member olun bu kadar basit ben denedim oldum

    YanıtlaSil
  16. Alttaki mavi bağlantıya basın büyük harfl oraya kou yazın

    YanıtlaSil
  17. kodu nereye yazıyoruz?

    YanıtlaSil
  18. clup penguin üzretlimidir?

    YanıtlaSil
  19. Ya saçmalama.Tabiki ücretsiz.Ama member olursan ücretli.

    YanıtlaSil
  20. pek bı ıse yaramıo memberlık suren bıtınce ıtemler gıdıor

    YanıtlaSil
  21. çünkü ben bankaya yatırıcam ama kredi kartıyla olanı da söyleyeyim. ama türk liasıyla bankaya kaç TL yatırılıcağını bilmiyorum babam 5 dolar yatırcak.

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar