3 Eylül 2008 Çarşamba

Penguin Univers 3

Penguin Univers 3;

Bu programla Member oyunları oynanabiliyor.

Sadece member oyunlarını oynamak için kullanmanızı öneririm!!!

Bu programı EXE ile indirmek için alttaki siteye girin;

http://www.plunder.com/Penguin-Univers-3-download-5f66ef7659.htm

(Bu site artık çalışmıyor.İndiricek başka bir sitede bulamadım.Sonradan tekrar çalışırsa diye silmiyorum.)

Altta Küçük yazıyla download yazıyor ona tıklayın ve indirin.






ZİP ile olanını bulamadım.

Program nasıl kullanılır?

İlk olarak yüklediğimiz programı açıyoruz.






Sonra eskisi gibi giriş yapıyoruz.






''Become a Member'' yazan yere basınca memberların oynadığı oyunları oyanayabiliyoruz.


''Show Migrator''yazan yere basınca Beach'te Rockhopper'ın gemisi görünüyor.

''Walk on Walls''a basınca duvarlarda yürüyoruz.

''İce Rink Walk''a basıncada herkes İce Rink'teymiş gibi yürüyor.

''Create a Server''a basınca sizin serverınız oluyor(sadece siz görüyorsunuz)

Diğerlerini tam bilmiyorum.Mesela para çoğaltmaya basınca paranız azalıyor.O yüzden diğer düğmelere basmamanızı öneririm.

27 yorum:

  1. ya bn bişey sölicm girdim bu programa sonra siyah anahtar almak için puffle oyununu oynadım dedğiniz gibi yaptım fkt o anahtarı almak için olan odaya girmedi bide para yerinde 0 yazdığı için paranız azalıo oraya 99999999 yapın okdr para oluo

    YanıtlaSil
  2. Bu programla sadece oyunlar oynanıyor.

    YanıtlaSil
  3. ben proğramı indirdim ama becom amember yazan yere tıklıyorum açılmıyor melisa yardım edermisin

    YanıtlaSil
  4. tıkladıktan sonra evine git ondan sonra isteğin oyuna gir.

    YanıtlaSil
  5. odalara girilmiyor

    YanıtlaSil
  6. nasıl dolu serverlere girilir pek anlamıyorm bunları

    YanıtlaSil
  7. melisa ben girdim bu programa play falan çıkmadı bem beyazdı birşey yazmıyordu ne oldu peki ???

    YanıtlaSil
  8. Link ölmüş melisa napıcazz yenileyebilir misin???

    YanıtlaSil
  9. bende çalıştı çoooook sağol

    YanıtlaSil
  10. google chorme da çalışır mı

    YanıtlaSil
  11. melisa sana ıd ve şifremi wersem bana eşya alırmısın ve mor puffle adıda SpecialWorld olsun

    YanıtlaSil
  12. e-mailim: tr_kubilay_tr@hotmail.com



    buraya gönder lütfen sadece istediğim mor bir puffle

    YanıtlaSil
  13. Ben yükledim ama onlardan sayfa açamiyorum kaliyor öyle

    YanıtlaSil
  14. Ya bir yardım edin benim penguen universe 3 çalışıyordu 3 ay falan oldu indireli uzun zaman açamadım açtım 2 saat bekledim hala beyaz ekran var programda mı sorun var biligisayaradamı??Lütfen acil yardım edin!!!!Rochoperın yerini biri bana söledide acil gitmem lazım!!!!

    YanıtlaSil
  15. Ve bide hidden lakenin anahtarını bende buldum member deilim ama hata verio ayrıca siten ço güzel melisa ben 13 yaşındayım galiba yaşıtız die melisa diorum.Çok soru sordum,cevap veririsen sevinirim

    YanıtlaSil
  16. Evet program bozuldu ama rockhopper için üzülmene gerek yok şu anda club penguin adasında değil.

    YanıtlaSil
  17. ya melisa ben programı indirdim.ama calıştırdıgımda beyaz bir ekran acılıyo nasıl yapcam ayrıntılı anlatırsan sevinirim

    YanıtlaSil
  18. programı açtım boş sayfa çıkıyo altta o yazılar var become a member gibi ama giriş yapılmıo ondan. yardım lütfen:

    YanıtlaSil
  19. ya ben açtım ama cp sitesi çıkmadı sadece beyeaz bir boşluk var

    YanıtlaSil
  20. evet program bozulmuş olmalı melisa abla ben club penguinde epey bir zorluk çekiyorum eşya konusunda ama bişey istemiyorum sadece söledim hıı bu aradada stadium değişti

    YanıtlaSil
  21. Banlanma riski var mı

    YanıtlaSil
  22. acaba programda mı sorun var sitede mi

    YanıtlaSil
  23. Ya melisa bu program bozukmu become a membera tıklıyorum olmuyo yaaaaa. Neden?

    YanıtlaSil
  24. Erdem İlbars9 Mayıs 2011 23:26

    programı yükledim, oyun programda açıldı ama ne zaman become a member a bassam hiç birşey olmuyor...
    belkide ben farketmemişimdir diye yinede member oyunlarını denedim (mine deki siyah puffle) yinede hiçbirşey olmuyor...Lütefen yardım...

    YanıtlaSil
  25. ya melisa programı yükledim hiçbir şey çalışmıyor denen her şeyi yaptım bu program çok garip.

    YanıtlaSil
  26. haklısınız çalışmıyor ama club penguıni o olmadan açıyorum yine o çıkıyor onu silmeden düzgün club penguın oynayamayacakmıyım?

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar