14 Eylül 2008 Pazar

Rockhopper Trackerı;

Rockhopper Trackerı





8 yorum:

  1. dogu deyil bugün oyster da dock ta dim ve ockgoppe yoktu

    YanıtlaSil
  2. yaa ben bu işi anlamadım melisa ablaa

    YanıtlaSil
  3. N/ALAR NE OLUYOO?? NEREDE YANİ SEN RESİMLE TARİF EDERMİSİN BUNLARI LTFNN CEVABINI SÖLEE VE LTFN BUNU DÜZELTT YANİ BU TRACKERLARI RESİM VE YAZIYLA TARİF EDERMİSİN??

    YanıtlaSil
  4. yaa çıkın birazz bn buldum ama galiba bulamadım:)

    YanıtlaSil
  5. N/A None yani online değil oluyor.Bu trackerlar indiriliyor mu?

    YanıtlaSil
  6. melisa ben ana sayfadakine baktım cold bilmemnede yazıodu teleskoptan gemisini görüyorum her yere gittim yok

    YanıtlaSil
  7. Rockhopper ne zaman gelcek?

    YanıtlaSil
  8. Saonraki partide diye tahmin ediyorum.Yani 20 Temmuz 'da..

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar