22 Haziran 2009 Pazartesi

İce Fishing Pulları

İce Fishing Pulları

Yapılması Gerekenler:

1-Bir köpekbalığını balıkla besle.

2-3 kere deniz anasına dokunarak sana elektrik çarpsın ve oyun bitsin.

3-Hiç hata yapmadan 15 balık topla.

4-Can kaybetmeden oyunu kazan.

5-Yengeç 3 kere oltanın ipini kessin ve oyun bitsin.

6-Hata yapmadan 45 balık topla.

7-15 Gri balık topla.(Memberlar için)

8-"Mullet"i yakala.

9-5 dakikadan kısa sürede 63 balık yakala.

10-15 gri balığı ve Mulleti can kaybetmeden yakala.(Memberlar için)

4 yorum:

  1. ya melisa ben hepsini yptm bi tek 3 canın üçünü yengece ve deniz anasına kaptırmak kaldı yapıyorum ama olmuyor neden?

    YanıtlaSil
  2. Son 3 canını kaybetmen gerekiyor..

    YanıtlaSil
  3. princess fires6 Temmuz 2011 14:55

    melisa abla bir şey sorucam switc box 300 nedir.ben onu bulamadım.ben hiç oyun olduğunu bilmiyordum tiyatroda.

    YanıtlaSil
  4. Tiyatroda koltukların olduğu yerde bir kutu var onun düğmelerine basınca pulu veriyor...

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar