13 Haziran 2009 Cumartesi

Unlock İtems Online

Unlock İtems Online;




Club penguin kitap şifrelerinin birkaçını buldum:


BUNLARI ALMAK İÇİN ''I HAVE A BOOK''A BASIYORUZ SONRA ÇIKAN İKİ KİTAPTAN BİRİNİ SEÇİYORUZ ARDINDAN ÇIKAN YAZIDA İLK NUMARAYA BAKIYOUZ YANİ SAYFA SAYISINI BULUYORUZ SONRA SİTEDEN HANGİ SAYFADA HANGİ YAZI OLDUĞUNU BULUYORUZ VE ORAYA YAZIYORUZ AMA KİTAP VE PARA ÇIKIYOR.YANİ İPOD TÜRÜ ŞEYLER ÇIKMIYOR.




The Ultimate Official Guide to Club Penguin :

Q: What is the word on page 9?
A: Sometimes

Q: What is the word on page 35?
A: Misses

Q: What is the word on page 38?
A: Scavenger

Q: What is the word on page 40?
A: Examples

Q: What is the word on page 62?
A: Picture

Q: What is the word on page 63?
A: How

Q: What is the word on page 64?
A: Fishing

Q: What is the word on page 65?
A: Storage

Q: What is the word on page 73?
A: Search

Q: What is the word on page 75?
A: Tossing

Q: What is the word on page 77?
A: Buying

Q: What is the word on page 101?
A: Donated

Q: What is the word on page 117?
A: Jerseys

Q: What is the word on page 118?
A: Squads

Q: What is the word on page 140?
A: Breeze

Q: What is the word on page 141?
A: Combined

Q: What is the word on page 143?
A: Secret

Q: What is the word on page 155?
A: Queen

Q: What is the word on page 156?
A: Small

Q: What is the word on page 169?
A: Start

Q: What is the word on page 171?
A: Annual

Q: What is the word on page 175?
A: Crown

Q: What is the word on page 176?
A: Item

Q: What is the word on page 179?
A: Penguins

Q: What is the word on page 182?
A: Actions

Club Penguin Stowaway:

Q: What is the word on page 6?
A: Mysterious




Q: What is the word on page 21?


A: Migrator


Q: What is the word on page 25?


A: Yarr


Q: What is the word on page 40?
A: Waterfall

Q: What is the word on page 53?
A: Deck

Q: What is the word on page 80?
A: Penguin


Q: What is the word on page 177?


A: Puffle

The Inventor’s Apprentice:
Q: What word is on page 5, 5 words from the left on line 10?
A: Good

Q: What word is on page 5, 4 words from the left on line 3?
A: Board

Q: What word is on page 6, 5 words from the left on line 17?
A: Plans

Q: What word is on page 6, 7 words from the left on line 14?
A: Extreme

Q: What word is on page 7, 2 words from the left on line 12?
A: Find

Q: What word is on page 7, 7 words from the left on line 17?
A: Where

Q: What word is on page 8, 7 words from the left on line 4?
A: Round

Secret Agent Handbook:
Q: What word is on page 5, 6 words from the left on line 9?
A: Give

Q: What word is on page 5, 3 words from the left on line 5?
A: Fashions

Q: What word is on page 5, 4 words from the left on line 18?
A: Decides

Q: What word is on page 5, 4 words from the left on line 2?
A: Matter

Star Reporter:

Q. What word is on page 3, 5 words from the left on line 14?


A. Flipper


Q. What word is on page 3, 2 words from the left of line 12?


A. Acting


Q. What word is on page 3, 5 words from the left of line 3?


A. Bright


Q. What word is on page 3, 7 words from the left on line 5?


A. Show


Q. What word is on page 6, 5 words from the left on line 5?
A. Printed


Q. What word is on page 7, 6 words from the left on line 12?
A. Staff

Official Stage Playbook:


Q. What word is on page 3, 5 words from the left on line 14?
A. Flipper

Q. What word is on page 3, 2 words from the left of line 12?
A. Acting

Q. What word is on page 3, 5 words from the left of line 3?
A. Bright

Q. What word is on page 3, 7 words from the left on line 5?
A. Show


The Great Puffle Switch:


Q: What word is on page 8, 2 words from the left on line 8?


A: Realize


Q: What word is on page 9, 9 words from the left, on line 12


A: Workshop


Q: What word is on page 11, 2 words from the left on line 2?


A: Notice


Q: What word is on page 18, 6 words from the left on line 3?


A: Inside


Q: What is the word on page 26, 10 words from the left on line 8?


A: Great



Q: What is the word on page 26, 10 words from the left on line 8?


A: Bubble

Q: What is the word on page 33, 10 words from the left on line 18?

A: Puffle


Q: What word is on page 42, 5 words from the left on line 16?


A: Four



Q: What is the word on page 43, 2 words from the left on line 5?


A: Snowballs


Q: What word is on page 52, 5 words from the left on line 17:


A: Mission


Q: What word is on page 56, 5 words from the left on line 18:


A: Possible


Q: What word is on page 61, 5 words from the left on line 9?


A: Bouncing


Q: What word is on page 73, 5 words from the left on line 11?


A: Lurches



Q: What is the word on page 76, 5 words from the left on line 8?


A: Will




Q: What word is on page 76, 5 words from the left, on line 13?


A: Nervous







The Awesome Official Guide to Club Penguin;


Q: What is the 1st word on page 8 on line 4?


A: Location


Q: What is the 2nd word on page 11 on line 3?


A: Penguin


Q: What is the 2nd word on page 14 on line 14?


A: Circle


Q: What is the 6th word on page 17 on line 10?


A: Igloo


Q: What is the 2nd word on 26 page on line 17?


A: Interested


Q: What is the 8th word on page 39 on line 19?


A: Free


Q: What is the 5th word on page 58 on line 4?


A: Fourth


Q: What is the 6th word on page 65 on line 3?


A: Tricky


Q: What is the 5th word on page 125 on line 3?


A: Guitar


Q: What is the 6th word on page 131 on line 3?


A: Beside


Q: What is the 2nd word on page 131 on line 11?


A: An


Q: What is the 4th word on page 144 on line 4?


A: Fashion


Q: What is the 7th word on page 155 on line 2?


A: Rock


Q: What is the 2nd word on page 184 on line 1?


A: Greatest


Q: What is the 5th word on page 192 on line 6?


A: Placed


Q: What is the 2nd word on page 196 on line 15?


A: Loves


Q: What is the 2nd word on page 198 on line 18?


A: Decorate


Q: What is the 3rd word on page 202 on line 16?


A: Access


Q: What is the 9th word on page 202 on line 2?


A: Suddenly

Dancing with Cadence;

Soru: What is the word on page 10, 3 words from the left on line 2?

Cevap: Groove

Soru: What is the word on page 12, 3 words from the left on line 5?

Cevap:Imagine

Soru: What is the word on page 15, 2 words from the left on line 3?

Cevap:Hands

Soru: What is the word on page 16, 1 word from the left on line 3?

Cevap:You

Soru: What is the word on page 24, 3 words from the left on line 3?

Cevap: Rhythm

Soru: What is the word on page 29, 4 words from the left on line 3?

Cevap:Walk

Soru: What is the word on page 32, 6 words from the left on line 13?

Cevap:Kitchen

Soru: What is the word on page 36, 4 words from the left on line 2?

Cevap: Toasty

Soru: What is the word on page 39, 16 words from the left on line 3?

Cevap: Stripes

Soru: What is the word on page 42, 5 words from the left on line 14?

Cevap:Floor

Soru: What is the word on page 53, 5 words from the left on line 3?

Cevap:Notice

Soru: What is the word on page 57, 13 words from the left on line 3?

Cevap:Could

Soru: What is the word on page 62, 3 words from the left on line 13?

Cevap: Sunglasses

Soru: What is the word on page 64, 4 words from the left on line 2?

Cevap:Cadence

Soru: What is the word on page 74, 2 words from the left on line 4?

Cevap:Playing

Soru: What is the word on page 76, 3 words from the left on line 14?

Cevap:Toward

Soru: What is the word on page 78, 1 word from the left on line 12?

Cevap:Swim


Nasıl yapılıcağını anlamadıysanız alttaki videodan izleyin.





1-Giriş yapıyoruz.

2-Server seçmeden ''Unlock İtems Online'' yazan yere tıklıyoruz.

3-Kitabı seçiyoruz.(Videoda ''dancing with Cadence'' kitabı örnek olarak gösteriliyor.)

4-Burda yazan sayflardan biri çıkana kadar açıp kapatıyoruz.


!!!ÖNEMLİ NOT!!!:Bunların çıkması zordur.Çıkana kadar denemeniz gerekir...

65 yorum:

  1. slm. sen bu şifreleri nereden biliyorsun kesin salladın hemen cevap nyaz

    YanıtlaSil
  2. :D hayır doğru :D çokkk güzel :D çoooook teşekür hediye geldi şimdi bana :d

    YanıtlaSil
  3. ya bende yazdım ama hiç i pod çıkmıyo sadece para çıkıyo

    YanıtlaSil
  4. ya o kitaplar nerede yav bulamadım

    YanıtlaSil
  5. bazı kelimeler türkçe yazılmış onları ingilizceye çevirip yazın

    YanıtlaSil
  6. bir şey söyleyebilirmiyim? Ihave a book'un yanında ıhave a code yazıyıyor ltfn cevap veririmisin oraya ne yazılacak

    YanıtlaSil
  7. melisa sana bişi dicem ben ı have a book u bitirdim ama dierini yapamıom ama bazıları yapıo sen biliosan söylermisin yeni paralı üye oldum ve adım barbiasli

    YanıtlaSil
  8. ı have a code için kitabım var ama nasıl kitabımı açıcam

    YanıtlaSil
  9. ben hepsini bitirdim ama dierini bulamıom yani onların yanında altın resmi olan onu bazıları yapıo yapabilen varsa sölesin

    YanıtlaSil
  10. i have a code için clubpoenguin oyuncağı alıyorsun.yanında bir şifre veriyorlar.onu yazıyorsun

    YanıtlaSil
  11. ben şifreyi sordum

    YanıtlaSil
  12. Ben club penguin de yeniyim de club penguin kitap ve oyuncaklarını nerden alıyoruz?

    YanıtlaSil
  13. ben denedim olmuyooooo!ı have book'a giriyorum şifre doğru değil diyo melisa lütfen cevap yaz!

    YanıtlaSil
  14. I have e book nasıl yapılıyo kitabı nasıl açıcam şifre nedir? lütfen söyle :C

    YanıtlaSil
  15. Melisa çok saol bunların hepsi doğru :D

    YanıtlaSil
  16. melisacım 2-3 tane yeni kitap geldi onlarında kodlarını bulabilimisin?

    YanıtlaSil
  17. ya ben nerden yapılcağını bulamıyorum biri bana yardım edebilir mi

    YanıtlaSil
  18. acaba o kitaplar nerede bulamadık lütfen cevap yaz

    YanıtlaSil
  19. Melisaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lütfen cevapla .... Bn membership im o su latındaki kapıya nasıl gircem anlatırmısınız.........................................................

    YanıtlaSil
  20. melisacımm 2-3 tane daha kitap geldi onların kodlarını bulmıcakmısın hmm anlıyorum işin kolay diil

    YanıtlaSil
  21. kitaptaki şifre nasıl bulunuyor melisa abla nolur söylermisinnn

    YanıtlaSil
  22. yaa bende hiç saymio

    YanıtlaSil
  23. bende hiç saymioooo

    YanıtlaSil
  24. kitap ne işe yarıyo

    YanıtlaSil
  25. bir kitabı bitirince para veriyor.

    YanıtlaSil
  26. melisa bende olmuyor neden cevap

    YanıtlaSil
  27. ya arkadaşlar bende mavi puffle ve kırmızı puffle alın mıyor membership diyor ne yapabilirim
    ????????????????

    YanıtlaSil
  28. sende o pufflelar olduğun dan diyordur.(mavi kırmızıdan en fazla 2 tane alabilirsin)

    YanıtlaSil
  29. melisa abla ben 3 tane ajan görevini yapamadım lütfen yardım et

    YanıtlaSil
  30. ama melisa olmuyokiii

    YanıtlaSil
  31. yanlışlıkla söyledim 2 tane 2000 liralık kese kazandım

    YanıtlaSil
  32. ya kitabım var ama üzerine tıklayınca resmime geçiyo nsl okucam biri lütfen yardım etsin

    YanıtlaSil
  33. ya kitabım var ama üzerine tıklayınca resmime geçiyo nsl okucam biri lütfen yardım etsin

    YanıtlaSil
  34. ben 7 tane 2000 liralık kese aldım

    YanıtlaSil
  35. ya bişey sorcam melisa yazdığın hiç bi şeyden sormuyo neden ???

    YanıtlaSil
  36. melisa sana şifremi wersem bir şeyler atarmısın

    YanıtlaSil
  37. ben unlock items online deki kitap bölümünü bitirdim para keselerini aldım kitap hediyesinide kazandım ve memberım. ama yan tarafta bir kod soruyor onu nasıl bulucam???

    YanıtlaSil
  38. sorana ksdsr yenilemen gerekiyor
    ----------------------------------------------------------------------
    Pul kazanabilirim.
    ----------------------------------------------------------------------Club Penguin oyuncaklarından alınca yanında kod çıkıyor.Sorduğu kod o.

    YanıtlaSil
  39. melisa en son yazdığın kodlar hangi kitap?

    YanıtlaSil
  40. melisa ben bu şifrelerden card alamıyorum tüm kodlarım tmm ama hep para çıkıyor

    YanıtlaSil
  41. ben culub penguin de penguin çalıyorum yeminederimki penguin bankıyafetli penguinim var ve bukitab şifreleri doru

    YanıtlaSil
  42. ı have a book a giriyorum ama hiç senin yazdıkların çıkmıyo

    YanıtlaSil
  43. yazdığın soruların aynısı çıkmıyor melisa

    YanıtlaSil
  44. Bu çok güzel ama baştan ilk ve ikincide eksikler var.Lütfen onları tamamla.Bir de birkaç şifre bula bilir misin lütfen?

    :( :) ;) :D

    YanıtlaSil
  45. çok tşk ederim 3 tane doğru şifre yazdım:)))

    YanıtlaSil
  46. melisa biz kitapları seçtik buraya baktık ama burada şifresi yok,yardım edermisin?




    21/01/2011
    yesmin495

    YanıtlaSil
  47. yesmin495 kitap şifrelerini yani melisa'nın yazdığı şifreleri bulmak istiyorsan sayılar çıkana kadar açıp kapaman gerek

    YanıtlaSil
  48. Melisa abla,sen bu kitap kodlarını nerden biliyon?

    YanıtlaSil
  49. melisa sen bu şifreleri nasıl öğreniyosun bide diğer bir kaç farklı kitap var onların da şifrelerini öğrenirsen ii olur:))))
    bide ben sitene kaç aydır üye olmak istiyorum club penguin blogum yok. cumartesi günü buluşma listesine ismimi de yazdırdım. Geldikten sonra üye olabilirmiyim

    YanıtlaSil
  50. ya melisa ya varya ben yaptım sayılır hep para çktı .DDD sadece bi tanesinde kitap çıktı diğerleri para çıktı bende 1 milyar kadar para oldu ama harcıcak şey yok of eğer member olabiliysydim .(

    YanıtlaSil
  51. Yahu şu kitaplar ne işe yarıyor?Lütfen Melisa cevap ver.

    YanıtlaSil
  52. Melisa clubpenguinde un dia de puffle gibi bir kaç kitap var ve bu kaitaplrın şifreleri sitede yazmio mümkünse onu eklermisin??

    YanıtlaSil
  53. melisa benim arkadaşım member değil ama kitap şifrelerini girince ona bir saç ve bir de mp3 çıkmış. böyle bir şey olabiliyor mu ??
    lütfen cevap ver :)

    YanıtlaSil
  54. melisa abla aynı kitaplardan bir kere daha çıkıyor onların cevaplarının bazılarını buldum ama yanlış çıkıyor.Yani aynı kitaplardan bir tane daha var onların cevaplarınıda yazarmısın?

    YanıtlaSil
  55. Melisa bana kitap çıktı kitapla aksesuar gibi kullanmaktan başka birşey yapılıyorsa söyleyebilirmisin?
    Lütfenn...

    YanıtlaSil
  56. ya çok kolay ayrıca arkadaşlar birşey söyliycem i have codu cp oyuncakları alarak yapabilirsiniz yani kod sürmekle olmaz mesela ben aldım nezihte var

    YanıtlaSil
  57. Biraz geç yazdım ama bazı arkadaşlar kitabın yanındaki kod ne diye sormuşlar onlar için cevap vereyim dedim.
    O kodlar: Bazı clubpenguin oyuncakları alınca oyuncakların yanından kod çıkıyor ve onları o 'I have a cod'a yazıyorsunuz ve bir katolok açılıyor ve o katoloğa bu siteden Melisa'nın yazdığı kitap kodalarının altında kodlar yazıyor oradan bakabilirsiniz

    YanıtlaSil
  58. Melisa ben biraz önce baktım öyle bi unlock items online yazan yer yk bu eski club penguin mi

    YanıtlaSil
  59. Hayır yazan yer var.Eski değil..

    YanıtlaSil
  60. melisa bazı kitapların şifrelerini yazmamışsın onları da yazar mısın ve de ben şifreleri olan bütün kitapları bitirdim ama hepsinden para ve birinden de elde tutulan bi ktap çıktı. ama ben puffle istiyorum ne yapmalıyım nolur yaz.

    YanıtlaSil
  61. Ya Melisa abla bunlar sadece 2000 coins veriyo, özel eşya vermezmi?Ajan gözlüğü,ajan ceketi gibi..

    YanıtlaSil
  62. Oyuncak alıp çıkan kodu yazman gerekiyor...

    Onun içinde oyuncak alman gerekiyor.Kodlar bölümünden yani...

    YanıtlaSil
  63. ya melisa ben bunları yazdım olmadı, galiba bunlar eski ...

    lütfen yeilerini de yaz LÜTFEN!

    YanıtlaSil
  64. Hayır eski değil!tekrar tekrar yazan sayılar çıkana kadar sayfayı yenilemen gerekiyor..!

    YanıtlaSil
  65. tmm teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar