6 Eylül 2009 Pazar

Penguin Storm 12.4/12.5(İtem Namaraları);

Penguin Storm 12.4/12.5(İtem Namaraları);


Member olmayanların alabilecekliri itemlerin Numaraları;

Mavi Top Sektirme=326
Friendship Bilekliği:339
Pamuk Şeker:350
Kazı Şapkası:429
Rockhopper'ın Anahtarı:609
Arkaplan_1:918
Arkaplan_2:941
Arkaplan_3:960
Arkaplan_4:975
Arkaplan_5:979
Arkaplan_6:993
Arkaplan_7:995
Çiçek Şapkası:1176
Sarı-Kırmızı Şapka:1177
Mavi Viking Şapkası=1178
Yeşil Şapka=1179
Sihirbaz Şapkası:1180
Carabiner Pini:7031
Patlamış Mısır Pini:7032
Ev pini:7033
EPF Telefonu:8009
Arkaplan_8:9032
Arkaplan_9:9033
Arkaplan_10:9034
Arkaplan_11:9038
Arkaplan_12:9042
Arkaplan_13:9061
Arkaplan_14:9063
Arkaplan_15:9064
Arkaplan_16:9066
Arkaplan_17:9067
Arkaplan_18:9074
Rockhopper Arkaplanı:9075
Member Olanlar istedikleri itemi söylesinler.O itemin numarasını söylerim.

32 yorum:

  1. hepsi bu kadarmı melisa abla

    YanıtlaSil
  2. melisa abla Cadence arka planını alırkende 9065 yazıyorsun ama sonra
    kabul etmiyo yes deyince

    YanıtlaSil
  3. Cadence arkaplanınıda bulabilirmiisn lütfenn ??

    YanıtlaSil
  4. Bunları nereye yazcaz yardım lütfen :)

    YanıtlaSil
  5. En üstte buy item yazan yer var.Onun en altındada enter item id yazan yere girince numaraları yazabilirsin.

    YanıtlaSil
  6. ya tm eşyalarn numarasnı vrrmsnnn

    YanıtlaSil
  7. 8095 die bişi bldm ama ne bilmiom kafama gre sayı yazcm alcmm

    YanıtlaSil
  8. 112 die bişi brnlu gzlk ama daa vakti glmmş

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim melisa. Bütün eşyaları aldım. Daha fazla item kodları varmı diye baktım ama bulamadım. Eğer sen bulursan paylaşabilir misin? :)

    YanıtlaSil
  10. evet=).Aslında buy itemin spy items bölümüde var ama onun üstüne tıklayınca zaten alınıyor.Diye koymadım

    YanıtlaSil
  11. Melisacım Edit/Your Player/Edit İtems (Client Side) orda neck hand heasd gibi olan yerlere kodları yazıyoruz eşyalar geliyor. Ama bu eşyaları alamıyoruz.Geçici olarak her girdiğimizde oluyor.Şuan ben bunu yaptım ve bütün memberlerin giydiği kıyafetleri aldım. Peki bunları diğer kişiler görebiliyor mu?

    YanıtlaSil
  12. hayır.Bir tek sen görebiliyorsun.

    YanıtlaSil
  13. Bütün item kodlarını buldum ama girince yes e basınca şu yazı çıkıyor:
    This Item Is Patched And CAN NOT Be Permed!!!

    See CP Cheats.info For More Information!

    Nedeni ne olabilir?

    YanıtlaSil
  14. melisa abla ben bunları buldum ama yazınca sarı bişey çıkıyor

    YanıtlaSil
  15. banlanmaman için önlem almış olabilirler
    ----------------------------------------------------------------------
    çıkmayanları verdim

    YanıtlaSil
  16. ajan kıyafetini bulabilirmisin

    YanıtlaSil
  17. ben cadencenin arkaplanını buldumm gözlüklü şeyide buldummmmm melisa abla lütfen bana fotoraf makinesini bullll ben de sana bi hile söylerim

    YanıtlaSil
  18. ebet ajan kıyafetini biliyorum ama belki memberlar içindir belkide memberlara bile olmuyordur.

    EPF;4222
    Delta Suit;4223
    Alpha Suit;4224
    ----------------------------------------------------------------------
    bende ikiside var zaten .Fotoğraf makinesi önceden verilmiş olan bir itemdi.

    YanıtlaSil
  19. melisa ben memberim bana saçların kodunu soylermısın

    YanıtlaSil
  20. ben şimdikini diyorum memberler içini melisa abla

    YanıtlaSil
  21. melisacım maşallah ın var =) ben lise 3teyim ama sana takılıyorum=) siten gerçekten güzel. bi soru da ben soriim sana ;) suda yüzülen ördekden simitin item numarası?

    YanıtlaSil
  22. fotoğraf makinasının itemini de verir misn meselisa?

    YanıtlaSil
  23. =)ördeğin item numarası:292
    ----------------------------------------------------------------------
    fotoğraf makinesinin item numarası:195

    Alınıyorlar mı bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  24. sarı ördeğin item numarası kaç

    YanıtlaSil
  25. ıtem no girince mesaj çıkıyor alamıyorum nasıl alcam

    <Birde Melisa Abla pervaneli şapkanın ıtem no kaç

    YanıtlaSil
  26. melisa abla bişey sorucam bu kodlar ne işe yarıyoo

    YanıtlaSil
  27. ben mamberım acaba uçan şapka kodunu verirmisin

    YanıtlaSil
  28. melisa abla ya ben nere yazcamı bilmiom

    YanıtlaSil
  29. melisa abla ben memberim ama item numaralarını bilmiyorum :( o yüzden bide burası neresi kitaplar kitapların hepsini yaptım amagiysi kitabı görmedim ama bana epf eşyalarının numarasını verrirmisin??? yoksa adıyla bşka bir öylermisin?

    YanıtlaSil
  30. bide kırmızı deli şapkasının numarası kaç? rookiyi taklit etcemde :D

    YanıtlaSil
  31. melisa abla red lei kodu romalı kaskı cowboy şapkası ve blue lei kodunu verirmisin

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar