18 Haziran 2010 Cuma

Parti

Parti:




Gemileri bulup haritada yapmalıyız ve haritada işaretli yeri kazmalıyız.


Gemilerin yerleri:

1-FOREST:



2-BEACH:


3-SNOW FORTS:



4-MERMAİD COVE(FOREST'TAKİ KAYAYI HAREKET ETTİRİN ALTTAKİ MERDİVENLERDEN İNİN.):





5-PLAZA:






6-TOWN:

7-SKİ VİLLAGE:


8-İCE BERG:



Şimdi BUİLD THE MAP yazan yere basın.

Haritayı aşağıdaki gibi yapın.

Burda X yazan yeri kazmamız söylenmiş.CLAİM PRİZE yazan yere basın.Bir arkaplan kazanıcaksınız onu alın.


Cove'a gidin.Ve üstünde çarpı yazan yeri sadece kazı şapkanızı takıp dans edin ve ....


Korsan bandanası kazananın.

5 yorum:

  1. yapamıyorum dans edince olmuyo ki!

    YanıtlaSil
  2. tam 1 saat olduuu :( olmuyo!!!

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar ben yaptım oldu.ama 2. penguenimde yaptım olmadı.Ve nedenini biliyorum.O yerde çarpı olduğu zamn kazın.bu arada ben gizli bir pin biliyorum. stage'de.şimdi size yapılacakları anlatayim.
    1- stage'ye girdiğimizde üstünde göz resmi olan kapının odasındaki sandalyenin yanındaki çekmeceye tıklayın.
    2- sokak lambası olan odadaki çöp kutusuna tıklayın.
    3-girişteki üstünde masa lambası olan masadaki kitaba tıklayın.
    4-En sağ üst köşedeki merdivenli odadaki çiçekli vazoya tıklayın.
    5-En sağ duvardaki resme tıklayın.
    6-çıkan kasyı açın
    7-içindeki pini alın..
    bu arada advanture party memberler için bir pin veriyor.
    1-Forest'e gidin.
    2-sağaki ağaca çıkın.
    3-free yazan kutudan itemi alın.
    adı marooned outfit.

    YanıtlaSil
  4. O yerde çarpı olması için önce gemileri tamamlayıp hediye arka planı almanız gerekiyor.

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar