26 Temmuz 2010 Pazartesi

Pullar

Pullar

Yarın oynadığımız her oyundan bir pul yada daha doğrusu rozet kazanıcaz.Bu pulları arkadaşlarımıza falan gösterebilicez.Bir tane Kitabımız olucak ona karakter kartımızın altındaki mavi bir yuvarlak içinde ayarlara benzeyen yerden ulaşabilicez.Her pulun bir yeri var mouse'umuzu bu pulların üstüne getirdiğimizde bize onunla ilgili bilgi vericek.Bunları kazanmak için oyunlar oynamamız gerekicek.Arkadaşlarımız ya da pufflelar bize yardımcı olabilir.mesela Cove'daki Surf oyununda puffle'ımızla birlikte farklı hareketler yapabiliyoruz.Bunları topladığımızda ya da başkalarınınkine bakmak istediğimizde Karakter kartlarının üstüne basıp yine o ayarlara benzeyen yere basmamız yeterli olucak.27 TEMMUZDA(YARIN=)....

Bunları HERKES yapabiliyor.Ama sadece memberların yapabildikleri şeyler de var.



15 yorum:

  1. vay canına bu çok güzel bişi ya yarını sabrsızlıkla beklicem :)

    YanıtlaSil
  2. melisa daha iyi açıklar mısın

    YanıtlaSil
  3. çok soru sorduğum için özür dilerim ama yüzük pini nerden alınıyo :D ...

    YanıtlaSil
  4. saol melisa sen olmasan club penguin'in tadı kalmazdı

    YanıtlaSil
  5. nasıl bişey ben pek anlamadım

    YanıtlaSil
  6. yüzük pini geçti eğer kırmızıysa

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. nasıl kamera ile fotoğraf çekeceğim???? neolur yardım et melisa abla. bu ara da ben 11 yaşındayım penguenimin ismi cantos1 genelde altiudle serverinde olurum epf kumanda odasında olurum.

    YanıtlaSil
  9. nasıl kamerayla fotoğraf çekiliyor? cleam watersteki gizli yer neresi? den cantos1 genelde altiud serverindeyim epf kumada odasındayım.

    YanıtlaSil
  10. melisa abla ben fotoraf çekmeyi biliomda şey aaa xD
    he fotoraf makinası nasıl ve nerden alınıyo yaff sadece memberlermi alıo yoksa klub penguini bırakçamda xDDDDDDDDDDD

    YanıtlaSil
  11. lütfen söleeee :(((((((((((((((((


    bide yeni pin gelince yorum yaz ok





    oyundaki ismim:cimcır az önceki yorumuda ben gönderdim xD

    YanıtlaSil
  12. ben memberliyim ve galiba fotoğraf makinesi tiatro odasından alınıyordu geçti artık.şe ben araştırma yaparken bir ile buldum ama paralıydı bulunca sitenin o zamanki il mesaj yerine aterım bir sonraki aya ulurum ama 1 milyon kazandırıyor.epsi bu kadarda değil yanında ir sürü daha hile ile gelio

    YanıtlaSil
  13. melisa yeni pin gelince söleee

    YanıtlaSil
  14. ya ben tiyatro odasina gittim ama orda fotoraf makinesi yoktuuuu :( ayrıca çok soru sorduğum için özür melisa ben su altı odasının anahtarıni çözdüm o o yanan pufleli oyında gizli hazine odasının anahtarı bide oyun bitince pin haline gelio ama onu memeberler yapabilio buda benim gıcığıma gidio :((((((

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşlar member isteyen beni eklesin 11:00 19:00 aralarında açığım avril.8.lavigne@hotmail.com ekleyin ve memberınızı alın ben member şifresini kırabiliorw bende cptrainer 3 vr

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar