28 Temmuz 2010 Çarşamba

Video Games

Video Games;

Bu Wii oynayanlar için.





Bu Pulları Kazanmak İçin Yapılması Gerekenler;


1-Kırmızı Takım olarak adayı fethet.

2-Mavi Takım olarak adayı fethet.



3-Yeşil Takım olarak adayı fethet.



4-Sarı Takım olarak adayı fethet.



5-Wii kumandasına başka bir pengueni kaydet.



6-Beyaz bir puffle besle bölümünde beyaz bir puffle besle.



7-Adayı her takımla fethet.



8-4 kişilik oyun modunda Puffle'ı hiç düşürmeden ''puffle padle'' oyna.



9-4 Kişilik oyunda bean counters2'taki çuvalların 30 tanesini dengede
tut.



10-Tüm itemleri al.



11-2 kişilik iki tane yarışta 1. ol.



12-Hiç devrilmeden 4 kişilik oyunu kazan.



13-2 kere 2 kişilik oyunda Wii ile oynayarak zor levellerin hepsini kazan.



14-Bir oyunu buz hokey diskini internette hiç kaybetmeden kazan
(Bundan emin değilim)

28 yorum:

  1. melisa abla ben geçenki buluşmaya gelemedim üzgünüm
    bir şey sorcam bu dört kişilik oyunlar nerde ben bulamadım
    lütfen yardım et
    derfunny

    YanıtlaSil
  2. ha bir şey daha dicem cahil diye düşünmeyin ama wii kumandası bizim bildiğimiz nintendo wii nin kumandası değil mi biz nasıl yapıcaz bir türlü anlamadım yardım et lütfen
    derfunny

    YanıtlaSil
  3. bende yok o yüzden bilmiyorum ama biraz bakıcam.Bişey bulursam söylerim

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler melisa abla ben ad yerini görmemişim yorum yeride şimdi yazarım cevapladığın için teşekkürler bu arada abla diyorum ama kaç yaşındasın ben 11

    YanıtlaSil
  5. melisa abla bir şey sorcam pulların hepsini topladığımızda ne oluyor bi de mesela biz member olmadığımız için (yani ben değilim) pulların hepsini topluyorum ama memberlerin yapacaklarını topluyamıyorum (beceriksizliğimden değil) o zaman hepsini toplamış sayarlarmı
    biliyorum sana çok soru sordum ama meraklıyım saygılar

    YanıtlaSil
  6. Hepsini toplasanda Bir şey olmuyor.
    Sayıcaklarınısanmıyorum:/

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler melisa abla doğru member değiliz yani onlara para vermediğimiz için doğru bizi kaade almazlar

    YanıtlaSil
  8. derfunny(meraklı)15 Eylül 2010 18:13

    melisa abla bu siteye koyucaklarını nasıl buluyorsun valla maşşallah çok akıllısın sein bilgilerin ışıyla club penguin oynuyorum sana çok teşekkür ediyorum bu arada club pengueni nasıl buldun ve böyle bir siteyi yapmak aklına nasıl geldi ve nasıl yaptın saygılar

    YanıtlaSil
  9. hadi melisa abla yorumlarımı koy lütfen hadiii yoksa siteden çıktınmı hadii bu arada derfunny benim pengunun ismi buluşmaya gelemeyenlerden bir

    YanıtlaSil
  10. mels abla sen member mısın

    YanıtlaSil
  11. mels abla bu siteye senin özene bezene yaptığın sitene nasıl üye olabiliyoz biraz olsun yağcılıkta ustayım saygılar

    YanıtlaSil
  12. haıyr,member değilim
    ----------------------------------------------------------------------
    üye olunmuyor çünkü siteye üye ol butonu bozuldu =))))))

    YanıtlaSil
  13. Siteyi arkadaşlarım söylemişti.Site yapmayıda hiç düzgün club penguin hile sitesi yok diye düşünerek yapmıştım.Sonra hiç yorum gelmeyince bir süre bıraktım.Ondan sonra da çok fazla yorumlar gelmeye başlayınca her yeniliği koymaya başladım.xD
    =)))

    YanıtlaSil
  14. teşekkürler cevapladığın için çok soru sormam zaten herkesi hasta ediyor ama okul zamanları nolcak ya ben üye olucaktım ama kısmet değilmiş bu arada inşallah düzelticeğin o üye ol butonuna basıp üye olduğumuzda ne gibi ayrıcalıklar olcak bence biraz mantık yapıp üye olmayanlardan bikaç önmli şeyi esirge mesela sitenin ana sayfasına iki buton yap birinde üye olanlar diğerinde ise üye olmayanlar yazsın tabi herkes kendi bölümüne bu arada sadece ben yorum yazıyorum galiba hı fikrim için düşünceni belirtirmisin bu arada göründüğü kadar kaddar değilim sadece sitenin iyiliği için SAYGILAR

    YanıtlaSil
  15. en sonki buluşma ilk başta çok güzeldi ama sonradan sıkıcı olmaya başladı yani senin evine gidebilirdik ama olsun herkes senin yaptığını bile yapamaz fotğrafları koyacakmısın

    YanıtlaSil
  16. Melisa abla yemin ediyorumki bende club penguin in wii si var ve istiyosaniz pul kazandirabilirim!!!!!!!!!! Ama sifrenizi vermelisiniz bay

    YanıtlaSil
  17. wee ne ya söylertmisin yada dört kişilik oyunlar ve conguer islan hiç bişey anlamadım

    YanıtlaSil
  18. biri bu nu bna anlatsn hic bi şey anlamadım 4 oyuncu fln

    YanıtlaSil
  19. ya melisa abla nasıl pamuk şeker elbise felan nasıl bedavadan alınıyor?

    YanıtlaSil
  20. yaa bende wii var ama club penguinin oyunu hiçbiryerde yok nerden bulabiliriz ayrıca oyunlarda yazmak için kod çıkıyormu noolu cevap verin

    YanıtlaSil
  21. nintendo wii arkadaşım da var ama 4 kumanda ve club penguin oyunu yok (2 kumanda var + şu an almanya da yaşıyor):/

    YanıtlaSil
  22. melisa bu pulları sadece wii nintendo damı kazanabiliyoruz?

    YanıtlaSil
  23. Ya melisa Şu ilk Resim Nerden açılıyo ? Bn ninjayım Kara kuşağım AMa Member Değilim Yardım Edersen Sevinirim Süper Bi Site :) Cevap Yaz Lütfen !!!!!!!

    YanıtlaSil
  24. yaa bende nintendo wii var ama ben oyunu aldım ama ajanlık görevini aldım hatta içinden kart çıktı şifre kartı pc den codeye yazdım belge ve para verdi ama oyun nintendo DS için ay sonu nintendo ds alcam

    YanıtlaSil
  25. melisa abla ben sitene yeni katıldım sana bir şey söyleyeceğim
    ben senin buluşmana gelmek istiyorum oraya adımı nasıl
    yazdırabilirim?

    YanıtlaSil
  26. ya ninten do wii nerede lütfen bilen biri söyleyebilr mi?

    YanıtlaSil
  27. bu pullar bir tek nintendo wii de kazanılabiliyor onun da oyununu alman gerekli ben oyunu denedim biraz zor

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar