19 Eylül 2010 Pazar

Ultimate/Standart Chat Modunu Değiştirme;

Ultimate/Standart Chat Modunu Değiştirme;


Ultimate Chat'ta sadece kenardan istediğinizi seçerek konuşabilrsiniz.Standart Chat'ta ise kendiniz yazarak konuşabilirsiniz.


Eğer şimdi bunu değiştirmek isterseniz aşağıdakileri yapmanız yeterli!


1-Yukardaki seçeneklerde ''PARENTS''yazan yere basıyoruz.




2-Açılan yerde sağ tarafta ''MANAGE ACCOUNTS''yazan yere basıyoruz.




3-Üste üye olurken kullandığımız e-maili altada şifresini yazıyoruz.Penguen şifrenizi değil!!!(bilmiyorsanız altta ''Forget Your Parent Login?'' yazan yere basın açılan yere e-mailinizi girin.Mailinize gelen aktivasyon kodunu yazıp altınada şifreyi yazıp değiştirebilirsiniz.)







4-Giriş yaptıktan sonra tüm penguenlerinizi ve onlarla ilgili bilgileri görceksiniz.Ordan hangi pengueninizinkini görmek istiyorsanız ona basın.(Penguen İsminin üzerine basın).


5-Açılan yerde ''Parent Tools'' yazan yere basın.






6-Burdada Ultimate/Standart mod'u değiştirebilirsiniz.


24 yorum:

  1. melisa şimdi bunu yapınca noluyo ben onu anlamadım

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten teşekkürler.Eskiden haberleşemiyordum :D

    YanıtlaSil
  3. ya melisa deenedm ama olmuooo

    YanıtlaSil
  4. ya ben girdim ama ben,m adım çıkmadı dier iki peng.imin çıktı neden!?????

    YanıtlaSil
  5. melisa abla chat modu değiştirmenin altında enable timer yazıyo
    onun altındada yes yada no yazıyo o ne oluyo bende no işaretli

    YanıtlaSil
  6. tmm ben msn yazdım ama şifre kabul etmiyorrrrr????????????

    YanıtlaSil
  7. mELİSE BENİM CHAR MEMBER BENİ MSN YADA BASKA BİSİ YE EKLE LAAZIM OLDUĞUNDA SÖLERİM

    YanıtlaSil
  8. yha melisa bn o gelen kodu nerey gircem her şeyii denedim olmuyoooo... :(

    YanıtlaSil
  9. ama msne giriyomda gelmediğini görüyom

    YanıtlaSil
  10. saoll melisa yaptım bnn

    YanıtlaSil
  11. YAAA MELİSAA TEKRAR BAKTIMM OLMAMIŞ HALBUKİ DEDİĞİN HERŞEYİ HARFİYEN YAPTIMM

    YanıtlaSil
  12. melisa abla!!!!!!!!!!! bu şey yüzünden membership im gitti çok deli oldum düzeltme şansım varmı!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    YanıtlaSil
  13. Melisa Üye Oldum Lütfen Kabul Edermisin Senin Uzun zamandır Siteni Takip Ediyorum

    YanıtlaSil
  14. ya bişey sorcam !!!penguen şifresi değiştirile biliyormu????
    değiştiriliyorsa nereden???
    lütfen cevap verin!!!1

    YanıtlaSil
  15. Saygılarımla ben23 Haziran 2011 14:15

    penguin şifresi değiştirilebiliyor bende yeni gördüm chatmodunu değiştirmek içim girdim çocuğunuzun şifresini değiştirin dio kimin çocuğu(kendi e mailim)

    YanıtlaSil
  16. Değiştirilebiliyor.Üstteki pembe mor menüye bakarsan Nasıl
    şifre değiştirilir??? yazan yerde bulabilirsin.

    linki http://melisa-benimyerim.blogspot.com/2009/09/nasl-sifre-degistirilir.html

    YanıtlaSil
  17. melisa sen membersin ama gerçek para veriyor musun?

    YanıtlaSil
  18. Saygılarımla ben30 Haziran 2011 18:12

    melisa ben zaten biliyorum ama daha kısa oluyor ordaki yani yanlış anladın ben ipucu vereyim dedim

    YanıtlaSil
  19. code nreye giriceğini biliyorum 6 code girdim artık ezberledim club penguın sitesine git sonra orda mavi ekran cıkıyo birazdan da start falan geliyo ya iste o zaman solust kose de o isaret var kucuk ustunde unculock items online yazıyo surekli parlıyo. ona tıkla ı have code tıkla cıkan yere codu yaz yandaki entere tıkla kitap cıkıyo istediklerini al ve cık. orda isaret yoksa ülkelerin olduğu yerde vardır. oraya kadar git ve aynı seyleri yap.tyfuhfxdyfgufhfıjdrrfer:)

    YanıtlaSil
  20. ya melisa penguen şifresi değil diyorsun, o halde neyin şifresi ?

    YanıtlaSil
  21. Normalde üye olurken sizi annenizin ya da bir büyüğünüzün üye yapması gerekiyor.Bu yüzden ailelerin penguenleri kontrol edebilmesi için sadece ailelere özel bir bölüm yapmışlar.Oranın şifresi..Şifreyi nasıl alacağında üstte yazıyor zaten...

    YanıtlaSil
  22. ya melisa üste yazıyo dedin ya üstte nerede yazıyor? hiç bi şey anlamadım. lütfen yardım et?

    YanıtlaSil
  23. Fareyi sık sorulanlar yazan yere getir ve memberlık nedir nasıl olunur yazan yere bas...

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar