5 Temmuz 2011 Salı

Member'lık Fiyatları Yükseldi!

Member'lık Fiyatları Yükseldi!


Member olma fiyatları arttı.Bunun sebebini son zamanlarda çok fazla yenilik yapmaları olarak açıklamışlar...Ve bu fiyatlar 13 Temmuz'da uygulanmaya başlanacakmış.


1 Aylık memberlık 5.95$'ken 7.95$'e


6 Aylık memberlık 29.95$'ken 39.95$'a


12 Aylık memberlık ise 57.95$'ken 59.95$'e yükseldi.


Member olma yerindeki fiyatları ise henüz değişmemiş ama değişeceği not alınmış...




Türk Lirası olarak tahmini fiyatlar (TL olarak yazılmadığı için kesin değil.)


1 Aylık memberlık 8.90 TL'den 12.90TL'ye


6 Aylık memberlık 44.90TL'den 60.90TL'ye


12 Aylık memberlık 86.90TL'den 95.90TL'ye yükseldi.


Türk lirasının fiyatları kesin değil..Değişmeme ihtimali de var...

13 yorum:

  1. ben mmeber olmama rağmen artık bıktım bu cp de amma paragöz insanlar alt trafı birkaç sayfayı yenilediler diye 10 tl artırılırmı beee!!!!

    YanıtlaSil
  2. bence yakında kimse member olamıycak!

    YanıtlaSil
  3. ben nasıl türk lirasına çevireceğini buldum orda change currency diyebişey var oraya basın ve türk lirasına basın turkish lira diye gösteriyor..

    YanıtlaSil
  4. Oradaki fiyatlar eski ben bakmıştım..

    YanıtlaSil
  5. offf benim pengu ronan1234 eskiden memberdi hawaii gömleği gazeteci şapkası bisiklet kaskı gri kulaklık pembe sırt çantası bir çift çorap ve daha bir sürü memberliği bitti fiyatlar uygundu olmayı düşünüyordum fiyatlar yükselince iyice imkansızlaştı

    YanıtlaSil
  6. sanki bilmiyoduk adsız biz oooooo 1 yıl önceden beri biliyoz sen şimdi sölüyon demeki cp ile ilgili pek de donanımın yok ve melisa sen chrisdog93 biliyosun dimi?

    YanıtlaSil
  7. Adını duymuştum.Ve ben 3-4 yıldır oynuyorum..

    YanıtlaSil
  8. vay be 3-4 yıl !
    ben 2009 da başladım yani 3 yıldır
    :D

    YanıtlaSil
  9. bide bence adsız yazan kişilere nasıl kendi adını yazmayı öğretmelisin çünkü karışıyor (bu sitedeki adsızlar)

    YanıtlaSil
  10. melisa sana demedim adsıza dedim

    YanıtlaSil
  11. ben 2008'de başladı =D

    Evet aklıma bir fikir geldi.Nasıl öğreteceğimle ilgili..

    Tamam hatlar karıştı =D

    YanıtlaSil
  12. o zaman member olcaklar 13 temmuzdan önce olsun ama sıktı bu iş yani giderek kimse member olmamaya başlicak

    YanıtlaSil
  13. pingu sen bu işe 2009 da başladın ama ben 2006 aralıkta başladım o aralar ronan1234 bende vardı sonra 2007 yılının haziran ayının 17sinde kirmizielmayı yaptım

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar