15 Ağustos 2008 Cuma

1.Görev(Case Of missing Puffles);

1.Görev(Case Of Missing Puffles);

İlk başta konuşmaları dinleyin sonra ice rink e gidin.



Orda sağ tarafa doğru gidin orda fotoğraflar var ona basıp İnventory'ye koyun.



Sonra map'a tıklayın ve ev resmin seçin sonra o resimleri verin ve pet shop a gidin orda sol tarafa doğru tahta kulübede not var ona tıklayın.




Ordaki sayıyı sağ alt tarafta Code yazan yerden çözüp sayıyı aklınızda tutun.



Sonra sport shop a gidin ordaki adama sayıyı yazın.




Sonra dolap açılcak ordaki can kurtaran simitlerini ve halatı alıp İce Berg'e haritadan gidin. Sonra ordaki penguenleri can simitlerini üstlerine atarak kurtarın.


Kurtardıktan sonra Haritadan Ski Mountain'a gidin ordaki teleskobu kırılan penguenin teleskobunu tamir etmek için ajan telefonunu kulanın.sonra tamir etiktan sonra teleskoptan yeşil puffle'a bakın.




Tallest Mountain'nın olduğu yere gidin en üstte kadar çıkın dağın tepesine halatı atın ve tırmanın sonra sana madalya ve resim veriyorlar.


Görevin Videosu;



113 yorum:

  1. BANA Bİ TANE BELEŞTEN MADALYA VERİRMİSİN

    YanıtlaSil
  2. melisa merhaba ben pet shop a gittim ama ordaki kağıtta rakamlar yoktu kare gibi şeyin bazı yeri var bazı yeri yok gibi garip garip şeyler vardı neyse sonra ben o garip olan şeyleri bi kağıda yazdım unutmiyım diye orda küçücük ansver vır mı öle bişey var oraya o şeyleri çizemiom sadece rakm oluo ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  3. melisa ve boşver anladım hehehe

    YanıtlaSil
  4. veya ben anlamadım
    sen bana anlat

    YanıtlaSil
  5. bak o karelerin hepsi bir harf onları birleştiridiğinde ''gary has got ......(nokta noktayı sen bulucan)pairs af socks'' diyor harfleri de sağ alttaki açılır kapanır yerden çözmen gerekiyor.

    Bu kadar...

    YanıtlaSil
  6. ama sadece rakam işlio harfleri nasıl yazcam doğrudüzgan baştan sona anlat

    YanıtlaSil
  7. e tamam işte numarayla yazıcan !!!!!!

    YanıtlaSil
  8. tmm da işte numara olarak ne yazıcam bende onu soruom?

    YanıtlaSil
  9. 3hafta uraşi yorum sayıyı bulamadım sayıyı verirmisin melisa

    YanıtlaSil
  10. melisa ya ice rink nerede benim bildiğime göre önceden vardı şimdi onun yerine top sahası yapılmadımı ben 1. görevin başını anlamadım benim 30 gün oldu ajanlık sorularını cevaplarını verdim şimdi napıcm

    YanıtlaSil
  11. numara hep değişiyor

    ice rink görevde hala var ajan olduysan görevleri yap

    YanıtlaSil
  12. konuşmaları dinledikten sonra napıcam onu anlamadım ice rinke nasıl gitcem

    YanıtlaSil
  13. ya melisa ben kulübedeki kağıda baktım ama sayılar yok ki başka şey var anlamadım nasıl olduğunu bana söylersen sevinirim...

    YanıtlaSil
  14. tmm dA MELİSA CIM 31 AĞIUSTOSUN NE NUMARASI

    YanıtlaSil
  15. melisi nasıl yukarı çıkıcam halatı atıyorum ama çıkamıom nasıl çıkıcam bana bi söler misin?...

    YanıtlaSil
  16. 31 ağustosun numarası diye ayırmıyolarrrrr her açışında ddeğişiyorr

    halatı atmadan önce mountaindeki teleskoptan etrafa baktın mı???

    YanıtlaSil
  17. arkiler bişey sorcm ıce ring neresi ve tahta klub neresi ordaki adam kim
    ajan telefonu nerdev yeşil puffle ne
    sport shop nerde ne bunlar hepsini anlatın :S

    YanıtlaSil
  18. arkadaşlar şifreyibulamadım şifre ney ? bi türlü çözemedim :S:S

    YanıtlaSil
  19. melisa bişey sorucam iyi hoş da telefonla nasıl tamir edicez teleskobu?

    YanıtlaSil
  20. melisa kaç günlük olman gerekiyor

    YanıtlaSil
  21. yha ben ilk görevi anlamadım arkiler çok detaylı anlatırsanız sewinirim ajan oldum tşk ederim ama ilk görev için yardım lazım yardım edin ltfen =(

    YanıtlaSil
  22. Teşekkürler sizin saynizde ajan oldum ama 1. görevden hiç bir şey anlamadım. Ice ring nerede ? Ice berg diye bir yer var Ice ring'i bulamadım doğrusu.

    YanıtlaSil
  23. Yha ordaki notta sayı yazmıyor kii !
    Şekiller var çizgiler var yuvarlaklar falan var..

    YanıtlaSil
  24. ya ice rink nerde neresi

    YanıtlaSil
  25. sayıyı sölesene melisa nolurrrrrrrrrrr:S:S:S ordan saı filan yazmıo kiiiiiiiiiiiii:s:s 1 haftadır bulamıom:@

    YanıtlaSil
  26. bana 1.görevdeki sayıyı nasıl bulucaımı biri söyleye bilirmi

    YanıtlaSil
  27. ya bişey sorucam ajan telefonu nasıl veriliyor teleskobu kırana sürükleyerek mi

    YanıtlaSil
  28. melisa ben sayıyı buldum 6 ama yazınca kabul etmiyor yanlış diyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  29. ya nerde dınlıcez konuşmaları nasılıce rınke gitcez nerde fotolar var anlamadııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  30. ya üye olan biri yarın chinooka gelsin.saat 4 gibi adım stella 91122

    YanıtlaSil
  31. ice ringe gittim ama fotorafları bulamadım

    YanıtlaSil
  32. ya ben nasıl birinci görevi alıcam bana yardım edin!!

    YanıtlaSil
  33. Yha melisa sport shop Daki adama sayıyı yazın demişsin ama sayıyı bulamadım lütfen sayıyı sölermisin :S

    YanıtlaSil
  34. Yha melisa sport shop Daki adama sayıyı yazın demişsin ama sayıyı bulamadım lütfen sayıyı sölermisin :S

    YanıtlaSil
  35. arkadaşlar ben son iki basamagı bbbuldum ama 1.basamakları nı bulamadım son iki basamakları 44 ama olmuyo ama son iki basamagı 44 soyle cıkıyo fortfour cıkıyo ama 1iyok onud melisa bularmısın lutfen

    YanıtlaSil
  36. yaa melisa söyle ya bulamıyoruz lütfen sen sayıyı bilyo msun ki ??? biliyosan söyle

    YanıtlaSil
  37. Ben Pet Shop'a Gittim Ama Orda Not Yok...Arkadaşlar Bu Melisa Bizi Kandırıyorrrrr

    YanıtlaSil
  38. yha ben son iki harfi 44 olan 3 basamaklı tüm sayıları denedim hiçbiri olmuyor. melisa veya bilen diğer arkadaşlar LÜTFEN SAYILARI NASIL BULUCAZ SÖYLERMİSİNİZ?? lütfen ya biriniz dikkate alın!!

    YanıtlaSil
  39. yhaaaa arkadaşlar her bilgisayar da farklı numaralar çıkıyor belli bir numara yok

    YanıtlaSil
  40. herkesde farklıysa sayılar nası bulucaz?? orda sayı yok onları nası anlıcaz??

    YanıtlaSil
  41. ama resimler yookki

    YanıtlaSil
  42. o sayı 65 bn buldum

    YanıtlaSil
  43. Lütfen söyleyin sayıyı yaa...Nasıl hile bu?

    YanıtlaSil
  44. bişey sorabilirmiyim?
    ben konuşmaları dinledim, ice rinke gittim fotoğrafları tıkladım.map'e bastım bana şu yazıyo çıkıyor "you can't leave a room while you are still holding an item." tam olarak anlamadım ne yapmam lazım ev falan çıkamadı bu yüzden. bide ice rinkte arada bi yere basınca yuvarlağa bi penguen çıkyıo :D bnm o yazıdan sonra ne yapmm lazım, lütfen yardım edermisiniz? yalvayıyımm :(

    YanıtlaSil
  45. ben hepsini yaptım ama adama sayıyı yazamadım. çünkü ordaki sayı nerde şekillerde kini anladıkm ama sayı nerede. eğer sayı o notun altındaaki şekilse şekil şöyle idi: "sol ve üstte çizgivar ortada yuvarlak var.
    |--
    |O klavyede yazarsam bu. ne oluyo şimdi bu sayı eğr bileniniz varsa açıklarmısınız, s'il vous plait ?

    YanıtlaSil
  46. adamın sorduğu soruda şu "how many pairs of socks do I own?" bu kaa. nası cevaplicaz. adamın çorap sayısını nerden bilem ben yaw. -.-

    YanıtlaSil
  47. ben anladım diğer yorumlarımı. sayı içiin nottaki şifreyi altta sağda code yazıyo ya ona göre uyarlayın. orda dio ki "g has ........... pairs of shoes" diyo kodlamayla. o nokta nokta olark verdiim yerdeki sayıyı kodla siz bulun o sayı ing. tabiikide türkçesini rakam olarak o adama yazın .

    YanıtlaSil
  48. arkadaşlar köşede kod lar ver ordan bakın benim 31 çıktı ingilizceniz iyi ise yazan sayıyı bulursunuz

    YanıtlaSil
  49. Bende çıkan şu çevirdim olmadı.Bana ne olduğunu söyler misiniz lütfen?
    G Has Sıxty One Paırs Of Socks
    Çevirin lütfen...Çok acil...

    YanıtlaSil
  50. nerelerden alcaz görevleri

    YanıtlaSil
  51. Sadece ikinci kelimeye bakıp,onu çevirin(ajan harflerinden) sonra çevirisini yani Türkçe'sini bulun ve ona 1 ekleyin veya one yazmıyorsa ne kadar yazıyorsa onu ekleyin.G'ye sayıyı yazın.İşte Bu Kadar!
    -Kulübe var puffle kulübesi orda üstünde fotoğraflar.
    -Hiç bir sayı aynı olmaz.
    -Ice Rink'te sağa doğru gelin...
    Sizin için tekrar yapıyorum görevi:)

    YanıtlaSil
  52. İlayda=Benim adım da İlayda:)
    61 buldum :)

    YanıtlaSil
  53. ya melisa ben soruları yanıtladım ama ice rink te fotoğraf yok ne yapacağım?

    YanıtlaSil
  54. ya ice rink teki kkurttaracağım adamları bulamadım :((

    YanıtlaSil
  55. ya bu resimler nerde melisa sağa doğru gidiyom bişi yok konusmaları dinle ne anlamda yapamadım hiçbişi.. daha açık anlatırmısın lutfen benim adımda melisa.. :)

    YanıtlaSil
  56. melisa bnki twenty four onu kabul etmıo nası yapcam

    YanıtlaSil
  57. ben şifreyi çözdüm arkadaşlar ama yazmıyor şifre şu:

    Ihas twentythree pair sof socks.Ben böyle buldum umarım doğrudur

    YanıtlaSil
  58. melisa şifreyi ben çözemedim nasıl çözeceğimizi ayrıntılı anlatırmısın lütfen

    YanıtlaSil
  59. melisa penguenleri nasıl kurtarıcam sölesene

    YanıtlaSil
  60. ben Ice rink e gittim sağ tarafa doğru yürüdüm aa resi filan görmedim

    YanıtlaSil
  61. melissa abla ben ajanım ıce rinke gittim orda sağa gittim fotoğraf yoktu her yere baktım yok nasıl bulucam fotoğrafları??

    YanıtlaSil
  62. ya melisa konuşmaları nrdn dnlyrz.ne olr bana bi söle ltfn ne zamandır uraşıyorum bulamıorm

    YanıtlaSil
  63. şekillerde sayı fln yazmıo nsl bulcaz biri açık açık anlatabilirmi?? (-_-)

    YanıtlaSil
  64. arkadaşlar sağ alt köşede şekillerin anlamları var o şekillerin harflerini birleştirin mesela bende seventy seven cıktı buda türkçede 77 oluyor bu kadar basit anlamadıgınız yer varsa sorabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  65. melisa ajan evi diyolar hani nerede ? peki 1.görevimde hangi konuşmaları dinleyicem ?

    YanıtlaSil
  66. ya bu konuşma dinleyin diye birşey yazmışsınızda bu ne demek yani hangi konuşmalar?:s

    YanıtlaSil
  67. Bakın 1.görevde teleskopu tamir etmek istiyorsanız ajan telefonun tools yazan yerine tıkla tamir şeyini al tleskopa tıkla tamir olur.(Çocuklar size bir şey söyleyeceğim 8.görevde gift shop'u bi türlü yapamıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  68. melisa ice ring te sağdaki dairede bi penguen çıkıo bşi sölüo yne yrine gdio :S nsl yapcam

    YanıtlaSil
  69. 1. gorevde herseyi cozdum ama bi turlu adam cevabima dogru demedi ne yapmaliyim 1gundur 2 gundur butun aile bunu calisioz

    YanıtlaSil
  70. yahu melisa ben daha ıce rink i bulamadım nerede

    YanıtlaSil
  71. bnde bulamadım

    YanıtlaSil
  72. melisa bn halatı dağın tepesine fırlatıyorum ama yapıcak birşeyin olmadığını söylüyor son bölümdeytim ama geçemiyorum halatı dağa fırlattıktan sonra ne yapabilirm ?

    YanıtlaSil
  73. melisa ice ring buz pateni pisti değilmi?o şimdi stadium olmadı mı?

    YanıtlaSil
  74. ben fıels ops görevlerinin hepsını yazarmısın

    YanıtlaSil
  75. melisa benim için bu görevi yaparmısın cevap bekliyorum.

    YanıtlaSil
  76. yaaaa tlefonla nasıl tamir edcez

    YanıtlaSil
  77. ya melisa code yazan yerde sadece harfler var ama adam kabul etmio harfi

    YanıtlaSil
  78. arkadaşlar ıce rink normal haritada yok ilk önce epf comanda room'a gidip gidip üskata ışınlanıyoruz orda tek bir bilgisayar var ona basın orda görev çeşitleri var başı 1. görev olmak üzere orda 11 görew war istediginizi seçin ve orda sayılar yok şekiller var onu sag alt koşedeki yerden bir kagıda yazıyor baştan sona sonra güzel sözlük diye başka bir site var oraya tıp tıp aynısını yazın ve çevire tıklayın orda iki basamaklı bir sayı çıkacak o rakamı gidip verin can simidini alın ve ıceberge gidin ice rinke degil haydi size başarılar ben melisa degil arda demir bursadan

    YanıtlaSil
  79. Var tabi kii bir sayı ama sayıyı rakamla değil yazıyla yazmışlar altta ınventory'nin yanında bir de code yazıyor o bölümden şifreyi çözün örneğin rakam 11 se eleven olarak yazılıyor sonra o sayıyı da adama veriyorsunuz bu şekilde dolap açılıyor işte bu kadar basit

    YanıtlaSil
  80. melisa abla ice rink nerde?

    YanıtlaSil
  81. telefon ile nasıl yardım edecem

    YanıtlaSil
  82. melisa o numaralı kodu bulamıyorum

    YanıtlaSil
  83. kağıtta harfle yazıyor.Onu rakama çevirmen gerekiyor.:(Code ytazan yerdende hangi sembolün hangi harfe denk geldiğini bulabilirsin.

    YanıtlaSil
  84. " melisa abla ice rink nerde? "
    diyen arkadaşım sol alttaki haritaya bas ttlm orda

    YanıtlaSil
  85. melisa ben bi şey sorucam Lütfen Sorumu CevaplarSAN çokk sevinirim
    belki biraz komik olucak ama ben fazla takip edemiyorum
    göreve başlamak için ne yapmam gerekiyor ?? sorumu cevaplarsan çokk sevinirim

    YanıtlaSil
  86. İlk olarak EPF Ajanı olman gerekiyor.Epf Ajanı olduktan sonrada EPF Command Room'a git.Ordan Tube transport gibi bişey yazıyor.Onun içine gir.Geldiğin yerde sağ alt tarafta yeşil bişey var ona bas.Ordan da görev adını bularak yapabilirsin.

    YanıtlaSil
  87. melisa bana nasıl yerde oturarak gazete okunduğunu söylermsn bide kızın tekinde kolye falan vardı çok güzeldi nerden buluyorlar bunları bir daha gelrmi bunlar?

    YanıtlaSil
  88. ben buldum 25 artık dua edersiniz

    YanıtlaSil
  89. melisa ne olur cevap ver teleskopla da baktım ama tutturamıyorumm nasıl oluyor cevap ver

    YanıtlaSil
  90. teleskoptan baktıktan sonnra bir kağıda yazabilirsin

    YanıtlaSil
  91. ordaki numaraları bulmak zor adamın yanına gidiyosun sonra napıcaz , numara ne yani çünkü adam hiççç mii hiççç bişeyi kabul etmiooooooooo :(

    YanıtlaSil
  92. bu görev çook zor yaa sinir bozucu, bari video koy :(

    YanıtlaSil
  93. ben hepsini yaptım yukarı tırmanamdm atıyrm halatı sonra kalıyo öle çıkılmıyo

    YanıtlaSil
  94. ya of halat atılmıo

    YanıtlaSil
  95. ya melisa nsl ajan olucam m ye basnca baska bisi cikyo napcammmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  96. Ya ben o spor mağazasına geldim bulamadım o nokta noktalar ne ghas çıkıyo ilk kelime bir şifreyi söylüyün ya

    YanıtlaSil
  97. melisa ben four buldum four yazılmadığı için 4 yazıyom gene olmuyo ya 3 gündür uğraşıom bitek orda takıldım

    YanıtlaSil
  98. bence çok kolay numarayı hiç zorlanmadan buldum.

    YanıtlaSil
  99. o sayı doğru değil herşeyi yaptım ama 77 yazdığımda I'm sorry diyor ne yapmalıyım en kısa zamanda cevabını bekliyorum

    YanıtlaSil
  100. çok kolay ama numara biraz zordu numara 25

    YanıtlaSil
  101. bir gün aunt artice gittim baktım mutlu idi ama bi anda lamba patladı hepimiz korktuk yeşil puffle kaçmıştı artic üzüldü bende korkma bulurum dedim resimlerini verirmisin ama onu kaybetmişti onlara dedim ki puffle dükkanında kalın yeşil puffle kurtarınca ev alırım dedim teşşekür ederim dedi sonra yoruldum diye ıce rinkte maç izlicektim ama inanılmaz herkes kaybolmuştu oradada lamba patladı galiba neyse bu esrarı çözeyim dedim sonra pufflenin resimlerini buldum neyse ben kızak kayarım dedim oraya gittim çocuk ağlıyordu ne oldu dedim teleskop kırıldı tabeladaki lamba patlamıştı birisi yüksek teknoloji kullanıyordu sonra kabloya baktım dağa uzanıyordu telekopu düzelttim çocuk teşekkür etti önce ben kullanbilirmiyim dedim evet dedi baktım dağda yeşil ve mor puffle
    dağa gittim ama çıkmam lazımdısonra bi anda aunt artic aradı dükkana gidim kulübede kağıt buldum kodluydu b anda gerynin bana verdiği kodlar geldi aklıma hemen baktım sport shopta 41 çorap var dedi sport shopa gittim gary oradaydı şifreyi söylermisin dedi aklıma kodlu kağıt geldi gary verdim gery dolabı açtı ve halatla can simidini buldum belki halatla dağa gidebilirim derken çok sıcak olduğundan adadan parça kopmuş gezi yapaken denizin ortasında kalmışlar gittim onlara cansimidi makinesinden cam simiti aldım ve attım teşekkür ettiler sonra dağa gittim halatla yukarı çıktım onları gördüm kendilerine oyuncak bilgisayar yapmışlar ama bomba kurmuşlar ve 20 saniye kalmıştı bi anda lambaların neden patladığını anladım ve kabloları kesecektim kablolardan hangisi merak ettim puffle yeşildi yeşili kestim bilgiisayar dondu ve patlamadı mor puffleyi yakaladım çantaya koydum onu kilitledim yşil pufle uçuyordu aunt artici aradım puffleler dağda dedim sonra çantayı çıkarıp kenara gittim puffle dağdan çıkmıştı onu tutamıyordum bi anda şapka yırtıldı ben pufflenin yanına ulaşmak için atladım çantayı çıkarmıştım paraşüt açamadım puffle yanımda düşüyordu onu sun anda tuttum ve düştük puffleye bir şey olmadı ama ben bayıldım puffle yanımda ağlıyordu gözümü açtığımda aunt artic ve doktorlar burada mırıldanır gibi bir sesle nasıl geldin dedim sen dağdayım demedinmi dedi ama bi anda tekrar bayıldım gözümü açtığımda hastanedeydim felç olmuşum ve kemiklerim kırılmıştı aunt artice sözümü hatırladım gary geldi bana ödül verdi aunt artice sözmü söyledi madalyayısatmalıyım dedim gery ben yaparım o işleri cesurluğundan dolayı sende kalıcak madalya dedi gitti bir gün sonra aunt artic hastaneye gelipteşekkür etti sana aşığım dedi hastaneden çıkınca evlendik bu bir tiyatro oyunu olsun dedim gerçekte oldu bu olay yani club penguinde o özel gün benim eserim ve aunt artic bana aşık

    YanıtlaSil
  102. GERÇEKTEN Mİ YAUV?

    YanıtlaSil
  103. ya halat talles mountaine nasıl atılıyor

    YanıtlaSil
  104. teşekkürler melisa 11 görevin hepsini yaptım

    YanıtlaSil
  105. ya o sayı ne nolurrrrrrrrrr ne zamandan beri çözmeye çalışıyorum ama olmuo
    lütfen biri o sayıyı sölesin lütfennnnnnnnnn tek o görev kaldı




    keşke öle olsa

    YanıtlaSil
  106. arkadaşlar bu herkese göre farklıdır şimdi hani o pet shopta bazı yazılar buldunuz codeye bakarak ordaki yazıyı buldunuz diyelim ki işte orada sayıların ingilizcesi yazıyor mesela ben bulduğumda şöle çevirdim doğru oldu ama herkese değişir bu:
    ghas ninety five xairs of socks yani çorapların sayısı 95 demek bu kadar basit...XD

    YanıtlaSil
  107. melisa abla igloonuzu düzeleyin zamanında lazer ışık gibi aletler aldım hiçbiri çalışmıyor nasıl çalıştırabilirim

    YanıtlaSil
  108. melisa nasıl yazıcağız
    095 mi
    yanlızca 95 mi

    YanıtlaSil
  109. sadece 95 yazman gerekiyor..

    YanıtlaSil
  110. D İ N L E Y İ N SÖLÜYOM 1 GÖREV YAZIYI ilk once başlamadan googleye ingilizce bilmiyosanız ingilizce türkçe çevir yazin ilkine tiklayın sonra kod yazıyo onu açin örnek:kare içinde x s demek kare içinde o ı demek boş kare x demek 3 çünü bileştir sıx yanı 6 yaz altı oluyo

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar