15 Ağustos 2008 Cuma

2.görev(G's Secret Mision);

2.görev(G's Secret Mision);


Öncelikle G ile son seçeneğe basarak konuşuyoruz.G sizden bir şifreli sözcük istiyor, Şifreli sözcük ''mogul''(küçük harflerle yazmayı unutmayın yoksa kabul etmiyor).


Daha sonra sizden yeni taşıtını denemenizi isteyecek, Yes e basıyoruz.Sonra G nin bize gösterdiği aracı İnventory'ye koyup Ski Mountainda aracı çıkartıp denemeye başladıktan sonra isteyen oynasın, isteyen hemen ölsün çünkü iki seçenekte de aynı yere geliyoruz, KAZA YAPIYORUZ!!!

Uyandığımızda her yer dağılmış ve dağın ortasında kalmışız... Bundan sonrası şöyle; Yerde Survival Guide yazan kitabı ve soldaki ipi alın, sandalyenin yanındaki yoldan gidin ve 3 adet O beriies alın.

ilerdeki kütüğe doğru ilerleyin, puffle lar göreceksiniz, tıklayın, sadece siyah puffle kalacaktır, ona bir adet O beriies verin, en soldaki yoldan ilerleyin, kayağın tekini alın.Sonra tekrar soldaki yoldan, ve nehire doğru gidin, daha sonra ip ile önce kayağı, sonra da o beriires i birleştirin,


bunu nehre uzatın, tuttuğunuz balığı alın, en sağdaki yoldan gidin, ağaçta kahverengi birşey olduğunu farkedeceksiniz, ağacın gövdesine birkaç kez tıklayın, düşen tavayı alın.



sonra tekrar nehire doğru gidin, sağ taraftaki kütüğü alın, tavaya nehirdeki suyu doldurun, ilerideki mağaraya (kayaya) doğru gidin, çalılara tıklayın ve içeri girin,




yerdeki taşa tıklayın, oluşan yuvarlağa kütüğü, daha sonra kitabı koyun, puffle a o berry i verin.

yanan ateşin üstüne balığı koyun, piştikten sonra balığa tıklayın, aynı şey tava için de yapın.



pengueniniz uykuya dalıcak, uyandıktan sonra mağaradan çıkın Karşınıza çıkan penguenlerle konuşun.



Madalya ve eşyanızı alabilirsiniz.









Görevin Videosu;


29 yorum:

  1. melisa lutfen yardım et LKUTFEN YAPAMADIMM :C :O

    YanıtlaSil
  2. melisa yardm et 1.görevdeki ıce park filan neresiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:@

    YanıtlaSil
  3. melisa ben herşeyi yaptım 2. görevde oyun bitti diyorsun ama bitmiyor yeniden sporta geri dönüyor ve cep telide kullanılmıo ne yapıcam ben ??

    YanıtlaSil
  4. puffle a sor berry ne yhaa yardım et melisaaa

    YanıtlaSil
  5. YAAA MELISA BEN 4 TANE SİFRE BULDUM SLIDE TUBE HILL MOGUL YAZOORM HEPSİNİ BİŞEY CIKMIYO LUTFEN YARDIM ET!

    YanıtlaSil
  6. Yha melisa sizden yeni taşıtını denemenizi isteyecek diyor nasıl deneyeceqim :S yaRdm edin arqadaşlar :S nerDe deneyecem o yeni taşıtı Yhaa lütfen cevap yazınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  7. yaaaaa melisa 1. görevdeki numarayı bulamadım kod yerine bakıorm ama rakamı bulamıyorum

    YanıtlaSil
  8. Melisa arkadaımız gibi bende 4 tane klm buldum hepsini yazdımm ama olmuyor ne yapmalııııııııııııyım.

    YanıtlaSil
  9. melissa bana yardım et nerede kullanıyoruz aracı 2. görebde

    YanıtlaSil
  10. melısa tava nerede hangi ağaçta bulamıyorum

    YanıtlaSil
  11. map ten ski hill e gel orda kullan öyle hatırlıyom.

    YanıtlaSil
  12. ya melisa ipi nerden buluoz?

    YanıtlaSil
  13. melisa lütfen yardım et ipi nerden bulcaz

    YanıtlaSil
  14. Arkadaşlar o beach ın bahçesindeki ipi değil, light house daki kayığın üstündeki ipi alıyoruz.

    YanıtlaSil
  15. ya melisa olmuo tava yanmıo ateşin üstüne konulmuo ya yardım et lütfen

    YanıtlaSil
  16. ya melisa evt bitmio oyun sonra sport shopa geri dönüo sonra bişey sölüo o muhtmelen eğlenceli ama dikkatli ol dio bn baktım çeviri en nabıcam yardım et buarada 1. görevde madalyamı vermediler nabıcam

    YanıtlaSil
  17. melısa abla ben ikinci görevdeki tavayı bulamadım lütfeen cevap yaz

    YanıtlaSil
  18. melisa tava nerde hangi ağaçta

    YanıtlaSil
  19. şey 5.yorumu yazan kişiye:
    birincisi yazman gereken şifre 'mogul' fakat büyük harfle yazarsan kabul etmiyo küçük harfle yazmayı dene bana da aynısı olmuştu.Umarım görevi becerebilmişsindir.

    YanıtlaSil
  20. 1. görevi yapmadan 2. göreve geçiliyor mu melisa ??? lütfen cvp yaz

    YanıtlaSil
  21. merhaba arkadaşlar ben memberim ama başka member açtım istene veririm

    YanıtlaSil
  22. bana versene lüttfennn

    YanıtlaSil
  23. bana ver lütfen

    YanıtlaSil
  24. allahını seversen bana ver.
    ad:yuro5
    şifre:yaren5
    tersten değil

    YanıtlaSil
  25. sporta geliom g bişeyler dio tel yok bişey olmuo ne yapcam sondaki resim çıkmıo 10.kere oldu

    YanıtlaSil
  26. yha evt sonunda g ile konuşuyom görevin olmuya madalya fln vermio nası olcak

    YanıtlaSil
  27. bir gün giyinmek için gift shopa gittim g oradaydı meraba ajan dedi peki tavşanın ismi ne dedi anlamadım ajandım ya aklıma mogul geldi söyledim bana perdeyi açtı kimse yoktu ve bir kayak makinesi kizak verdi beni dağa gönderdi bende kaydım yolda engeller vardı nasıl kullanıcağımı bilemedim ve engellere takılıp dağdan düştüm bayıldım gözümü açtığımda biryerdeydim ama bilemedim bir ip buldum ayı yine bir iş çeviriyordu sonra nasıl çıkacağım derken bir kitap buldum gidiyordum yerde tava vardı aldım karnım açtı balık tutum bulduğum iple sonra mağaraya girdim taşları dizdim yanık minik bir ateş vardı kitaptan sayfa sayfa atacaktım birşey gördüm ama yinede yaktım tavaya tuttuğum balığı koydum balık pişti ama yiyemedim yanıp kül oldu açlıktan bayıldım uyandığımda karnım içinyemek arıyordum ama roketimi bulup gittim ma penguen bulup kurtardım acaba kimdi?

    YanıtlaSil
  28. bu ilk çözdüğüm görevdi

    YanıtlaSil
  29. vehk.çok kolaydııı.

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar