15 Ağustos 2008 Cuma

3.Görev (Case Of The Missing Coins);

3. görev (Case Of The Missing Coins);

İlk başta karşınızdaki penguenle konuşun.ardından o penguen kapıyı kapatıcaktır ama geri açamıyacaktır.bu nedenle kasa kapısının sağındaki kapıdan içeri giriyoruz.etrafa bakınıp koltuğun altına tıklıyoruz disketin yanındaki atacı ve disketi alıp aynı odadaki bilgisayara basıyoruz.

disketi takıp bilgisayarı açıyoruz.''my files'' ve ardından ''combination number''a basıyoruz.oradaki sayıları kuzey güney doğu batı olarak ezberledikten sonra kasa kapısına gidip kırmızı bir tuşun olduğu yere basıyoruz oradaki karelere kuzey güney doğu batı olarak numaraları yazıyoruz.daha sonra confirm e basıyoruz.kasa kapısı açılıyor penguenle konuştuktan sonra kasaya giriyoruz ve penguenle konuşmaya devam ediyoruz.konuşma bittikten sonra telsizimiz çalıyor bu yüzden HQ ya gidiyoruz.


orada G ile konuşuyoruz.bizden bir ekrana bakmamızı istiyor bakıyoruz ve geri dönüp konuşmaya devam ediyoruz.size bir çekmece açıyor ve o çekmeceden sol üst taraftaki kare kahverengi anahtarı alıyoruz.



ve gift shopa gelip kasanın yanındaki odaya girip biraz sağdaki kitli kapıya anahtarı seçip basıyoruz ve anahtarla açtığımız odaya giriyoruz. daha sonra telsisimizi seçiyoruz telsisimizin üstündeki tools ye basıp ingiliz anahtarını seçiyoruz(yani makas ve tarağın dışındaki şeyi)ve anahtar elimizde iken power box a (yani oradaki metal renk kutuya basıyoruz.)




ingiliz anahtarını bırakıp açılan yere tıklıyoruz.ve atacı seçip ortaya basıyoruz.alet bozuluyor.

HQ ya gidiyoruz G ile konuşuyoruz ve ardından biraz sağa bakıyoruz masanın üstündeki ampullu aleti alıyoruz.






gift shop a gidiyoruz ve kasadaki ajanla konuşup town a gidiyoruz.oradaki ağlayan penguenle konuşup night club a giriyoruz.aşağıdan inventorye basıp ampullu alete basıyoruz ve night cluptaki hapörlörün birinden aşağı iniyoruz orada da aleti açıp sağa dönüyoruz.iyice arkaya döndüğümüzde duvarda fuse box yazan kutuya tıklıyoruz







tüm tuşları yeşil yapana kadar uğraştıktan sonra night club a geri dönüp oradaki penguenle konuşuyoruz ve gift shop a gidiyoruz kasanın yanındaki kapıdan girip onun yanındaki daha önceden anahtar ile açtığımız kapıdan giriyoruz.o kutunun hemen yanındaki ızgarada bir beyaz tüy olucak onu alıyoruz.


HQ ya gidiyoruz ve G ile konuşuyoruz.ve o tüyü verip konuştuktan sonra görev bitiyor . Ve kazandığımız eşyaları alıyoruz.




Görevin Videosu;


20 yorum:

  1. melisa birşey sorucam ben bu görevde yeşieri eşleşemedim nasıl yaptın lütfen söyle

    YanıtlaSil
  2. 3. görev biti oley mutluyum ama ıışıkları yakma zordu...

    YanıtlaSil
  3. Melisa noluranla hepsini nasıl yeşil yapıcazz

    YanıtlaSil
  4. melisa yazdığın herşey oldu çok tşk ederim sana nember hilesiolursa ekler misin :D

    YanıtlaSil
  5. ewet melisa çok teşekkür ederim ama sana abla mı diyeceğim ve sen bunların hepsini kendin mi buldun ve son sen clubpenguinde hangi seviyedesin(hangi kuşak,görevlerin bittimi vs.)

    YanıtlaSil
  6. yaaa nası hepsini yeşil yapıom melisa
    ben de anlayamadım gitti kardeşimle uğraştım uğraştım olmadı yaaaa!!!!

    (bana yardım etttttt!!! lütfennnn)

    YanıtlaSil
  7. melisa sana çok teşekkür ediyorum sayende bu görevide bitirdim ayrıca yeşil ışıkları yapamayanlar,çok uğraşmanız gerekiyor benimki şans eseri oştu iyi günler :)))

    YanıtlaSil
  8. Saol Melisa sayende tüm 3 görevi başardım 7 görevi başaracağım keşke seni bir gün club penguin de görsem o oyunu çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  9. koltugun altına tıklıyorum bişey olmuyor

    YanıtlaSil
  10. hepsi yeşil doldurulmuyo melisa söyle nasıl hepsini yeşil yapıcaz?

    YanıtlaSil
  11. Melisa abla {abla diyeceğim] , senin şu an veya eskiden member olduğunu biliyorum. Çünkü 9.görev videosunda yeşil gözlüğünü gördüm. Zorunda değilsin ama üyeliğini verir misin?
    Üyeliğini derken penguen ismi ve parola. [merak etme banlamam+paranı harcamam]

    YanıtlaSil
  12. oh ben çok rahatım bütün ajanlık görevlerini bitirdim

    YanıtlaSil
  13. ama ben HQ ya nasil gidecegimi bilmiyorum

    YanıtlaSil
  14. bana zor şeyler hep kolay geliyor ışıkları 4 tıklayışta yaptım

    YanıtlaSil
  15. bakın onların hepsini kırmızı yapın sonra köşelerden basın oluo

    YanıtlaSil
  16. (tipeez kurucusu) bay tipeez6 Ekim 2010 11:48

    ben o ışıkları yeşil yapmadan bitirdim

    YanıtlaSil
  17. Yeşilleri yapmamıza gerek yok ama yapmazsak sadece madalya alabiliyoruz.Kardı alamıyoruz

    YanıtlaSil
  18. sizin zor dedikleriniz benim için çok kolay

    YanıtlaSil
  19. ben de bütün görevler bitti çok rahatım ben de başarılı bir ajan oldum

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar