15 Ağustos 2008 Cuma

4.Görev:

4. görev (Avalanche Rescue) :


G ile konuşun size gadget room un kapısını açacak açtığı kapıdan içeri girin can simitlerini alın ve dışarı çıkın.The beach daki light house a girin orda kırmızı bi kayık var onun üzerindeki ipi alın.Sonra yukarı çıkın ve ingiliz anahtarıyla teleskopu sökün ve teleskopu da alın.Ski village deki eve girin ve balık oltasını alın.Oltayı aldıktan sonra sport shop a girin yukarı kata çıkın ordaki pencereye teleskopu yerleştirin.Yerleştirdikten sonra teleskoptan baktığınızda yardım bekleyen 4 penguen göreceksiniz,teleskop yardımıyla penguenlere ulaşılan yolu bulun.(YOLU EZBERLEMELİSİNİZ YA DA BİR KAĞIDA SAĞ/SOL ŞEKLİNDE YAZABİLİRSİNİZ) 



Mountain e gitmeden önce Ski Village'te kahverengi bir penguen var onunla konuşun ve arkasındaki beyaz eldiveni alın.Sonra Mountain e geldiğinizde sol alta tıklayın 3 taraflı yol çıkacak.Daha önce teleskop yardımıyla buldunuğunuz yoldan gidin.Yolun sonuna geldiğinizde araçlarınızdan; can simidi,ip,olta yı birleştirin ve aşağıya doğru sarkıtın.








ilk 2 pengueni kurtardıktan sonra o iki pengueni sol taraftaki siyah taşın oraya bırakın.3. pengueni kurtarmak için 3. penguenin üzerindeki dalı can simidiyle kırın ve 3. pengueni de diğer 2 pengueni bıraktığınız yere bırakın.4. pengueni kurtarmak biraz zor...3 penguen bütün gücüyle siyah taşı aşağıya itecekler 4. penguen hava yastığının üzerinde kaldığı için taş hava yastığının üzerine düşecek ve 4. penguen yukarıya doğru uçacak.Şimdi can simitleriyle 4 pengueni kurtarabilirsiniz.Penguenleri bıraktıktan sonra G ile konuşun ve ona "yes i did" li seçeneğe basıp beyaz eldiveni verin.4. ajanlık ve mesajını alın.


Görevin Videosu:


http://melisa-benimyerim.blogspot.com

41 yorum:

  1. dalı kıramıyrum simitin boyu yetmiyor ltfn trdm ednnn

    YanıtlaSil
  2. hangiyoldan gidicem hepsinde işe yaramıyo

    YanıtlaSil
  3. yha bn yolu kağıda çizdim orda bi problrm yokta bu penguenleri kurtarmak çok zor nasıl olucak melisa yardım etttt

    YanıtlaSil
  4. ya g nerde ya bulamadım hiçbiyerde yok

    YanıtlaSil
  5. dalı nasıl kırıcam peki olmuyo

    YanıtlaSil
  6. evet ayrıca g de kayıp nerde olabılır

    YanıtlaSil
  7. bende g yı buamadım yaaaaa amA yol şoyle ilk once kayak yapılan yer varya dortu yarıs yeri oradan asagıya inecekiniz ondan sonra sondan yanı sag taraftan sonra ortadan yıne ortadan sonra 4.olarak baştan en sonda sondan gideeksiniz ordakı ilk baştaki dalı kırmak için simidi bir kac kez o dalın ustune getırın o kırılır zaten birinci pengueni almak kolay sımıdı uzatın o alınır ikinciyide soyle yapın aldıgınız o penguenı tekrardan alın ıkıncııde onla birlikte alın onlar bırbırının ayaklarına tutunuyorar 3.penguenı de ole yapıın sonuncu penguen ıçın butun penguenlerı buyuk kayanın oraya koyun o kaya duseceektır oradakı sonuncu penguende buzluga cıkacak sonra butun penguenlerı simide alın onlar sonuncu penguene uzanacaktır ve hepsini almıs olcaksınız

    YanıtlaSil
  8. madalyayı aldım mesajı patlattı...

    YanıtlaSil
  9. bencede melisa dal kırılmıyo sen de uğraştın mı orada

    YanıtlaSil
  10. arkadaşlar yol şöyle;
    ortadaki yol
    soldaki yol
    sağdaki yol
    ortadaki yol ve en son
    sağdaki yol...

    YanıtlaSil
  11. yha dal kırılmıo simit uzanmıyor melisa lütfen allah rızası için yardım et

    YanıtlaSil
  12. Melisa,sana çok teşekkür ediyorum senin sayende bir görev daha bitirdim.

    YanıtlaSil
  13. off daha sivri bir simit olamazmıydı yada daha uzun dal kırılmıyo ayrıca ajan olmak çok uğraştırıcı niye bu kadar zor kii

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar g mountainde ve penguenleri kurtarmak için şöyle yapın ilk önce dalın üstündeki pengueni kurtarın sonra diğerini sonra ikisini birleştirin birisini dalın üstüne bırakın sonra üçünçü pengueni kurtarın sonra 3. penguni taşın oraya bırnakın ilk penguenide kurtardıktan sonra 4. penguen en basit kurtarılanı

    YanıtlaSil
  15. ingiliz anahtarı nerde yaa

    YanıtlaSil
  16. melisa ben 4 pengueni şöyle kurtardım:
    1.,2.,3.penguen:1. pengueni almak için onun üstündeki yeri kırıyoruz ve 1. pengueni alıp 2. penguene tıklıyoruz onlar da birbirlerin ayaklarına tutunuyorlar. sonra 1 pengueni taşın oraya koyup öbür pengueni yine çalıya bırakıyoruz.3. pengueni eğilen çalının sağ tarafından alıp yine 2. penguene tıklıyoruz. ikisini de taşa koyuyoruz. 3 penguen taşı itiyorlar.
    4. penguen: Taş plastik halkaya düşüyor ve 4. penguen bir üste çıkıyor. 3 pengueni de can simidine alıyoruz. onlar ağırlık yaptıkalrı için can simidine tıklıyoruz ve can simidi en aşağıya iniyor. 4. penguen diğerlerinin ayağını yakalıyor ve 4 pengueni de almış oluyorsunuz.

    YanıtlaSil
  17. merhaba ben memberım ama halan hani o süslenmek için olan gözlükler nerede bilmiyorum.Bide ben almanım ingilizcem pek iyi değil şey almanca club penguin var mı veya tükçe?Lütfen bir cevap yaz melissa!!!

    YanıtlaSil
  18. arkadaşlar yol şöyle:
    orta
    sağ
    sol
    sağ
    orta haydi kolay gelsin:DD

    YanıtlaSil
  19. arkadaşlar g mountainde

    YanıtlaSil
  20. http://www.ktunnel.com/index.php/1010110A/8a3d632ef25ef26adf9ad906be6590d138fb9add867c7c2350cc5f971274d7c853c34f8be548fed215708

    buradan bakıp yaparsanız 3 tane şey kazanıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  21. melisa ben youlun sonuna geldim ama ortalıkta sadece patlak simitler vardı hiç bişeyi birleştiremedim lütfen yardım et!! lütfen !!

    YanıtlaSil
  22. dal nasıl kırılıyo ki ben bi türlü dalı kıramadım

    YanıtlaSil
  23. ltfn yardım edin dalı nasıl kırıcaz

    YanıtlaSil
  24. yaptım melisa ! sağ ol !

    YanıtlaSil
  25. dal kırılmıyo melisa lütfen cevapver ve yardım et

    YanıtlaSil
  26. arkadaşlar eldiven nerde bulamadım lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  27. ya görevi başlatırken gözlük gibi bir şey oluyo gözümde ony nasıl çıkarabilirim yardım edin lüüüüüütfen

    YanıtlaSil
  28. Melisa bn göreve grdm ama kamera olarak gösterio bni g ye tıklıom bişe olmuo

    YanıtlaSil
  29. ya mesaj patladı benim pullarada o mesaj geçmedi nolucak soradan veriyolarm :( ?

    YanıtlaSil
  30. g hemen karşıda gadget roomdan simit fırlatıcı fenerden teleskobu ve içerden ipi al birleştir sonrada teleskobu winterın 2. katına girip oraya koy orta sol sağ orta sağ çıkar gidince 1. yi al onu bırakmadan 2. yi al birini aldığın yere koy yandan uzat 2 penguen olunca 3.yü koyduğun yerden al ve 3 ünü alıp 4.ye uzat tüyü verip bitir B-)

    YanıtlaSil
  31. Çok teşekkür ederim,çok sevinçliyim. Bu son ajan görevimdi bunu da sizin sayenizde çözdüm.Çözemediğim hiç bir görev kalmadı:)

    YanıtlaSil
  32. istesem de istemesem de mesaj patladı.

    YanıtlaSil
  33. pullarda mesajın yeri yok.

    YanıtlaSil
  34. arkidişler biri yol söylerse o yolladan gitmeyin çünkü yollar hep değişiğor

    YanıtlaSil
  35. arkidişler biri yol söylerse o yolladan gitmeyin çünkü yollar hep değişiğor

    YanıtlaSil
  36. dal deken ağaç dalını değil kuşların yuva yaptığı dallara benzeyeni kırcaksınız

    YanıtlaSil
  37. off melisa dalı kıramadım lütfen yardım ettt!!!

    YanıtlaSil
  38. Teşekkür ederim melisa abla senin sayende bu görevi bitirdim özellikle de videodan yararlandım

    YanıtlaSil
  39. melisa ben can simidini alamadım a life preserver ring dio

    YanıtlaSil
  40. melisa ben can simidini alamadım a life preserver ring dio

    YanıtlaSil
  41. çok saol melisa bu site ve de bu konuda (görevler) çok yardım ettin bana.ayrıca görselli destek verince daha iyi oluyor.arkadaşlar bu arada melisa ya şikayet etmemelisiniz kendi beceriksizliğinizi.biraz hazıra konmayıp kendiniz gizemi çözmeye çalışsanız ve sadece burdan ipucu alsanız...elbet mesaj bende de yok oldu fakat ben oraya bir göz gezdirince mesajda ne yazdığını anladım.dil sorunu olanlar da gitsin annesine babasına sorsunlar.ama eğer onlar da bilmiyorsa bir şey diyemeyeceğim.

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar