15 Ağustos 2008 Cuma

5.Görev:

5. Görev(Secret of The fur):

Öncelikle G ile konuşun sonra mavi aletinizden tarağı çıkarıp makinedeki pembe tüyü tarayın.Analiz edince çıkın.Size bir tüy verilicek.O tüyü analiz edin birkaç şey çıkıcak.Sonra pizza parlor'a gidin.Aşçıyla konuşup acı sos,çikolata sosu ve pizza kutusunu alın.pizza kutusunu ski lodge'daki balık tutan penguene verin ve ski lodge daki mumu alın.Daha sonra coffee shop'a gidin.penguenle konuşun ve makinaya tıklayın. milk yazan boruyu ingiliz anahtarıyla yerine takın,sol taraftaki dönen düğmeyi HOT bölümüne ayarlayın,bardağı pres for hot chocolate yazan yerin altına koyun ve çikolata sosunu insert chocolate yazan yere koyarak kahve yapın(kırmızı düğmeye basın).kahveyi alın. daha sonra beach'a gidin.Önce ipi ve ağı alın ve tekrar HQ'ya gidip vantilatörü(ac 1000)alın.Sonra beacona (light housenin üst katı) gidip vantilatörle balonu çekin.Toolstaki makasla balonu kesip benzini alın.HQya tekrar gidin.Orda kahveyi,acı sosu ve benzini G'nin arkasındaki turuncu gözlüğün oraya dökün ve turuncu gözlüğü alın.Ski lodge'a gidin.her yer turuncu olacak.gözlüğü kapatın.ıce fishing oynandığı yere gidin.Ordaki hayalei tuzağa düşürmek için ip ve ağı birleştirip ağaca asın.üzerine de mumu koyun.Hayalet gelip ağa yakalanıcak ve biri kaçıp tüyü bırakıcak.O tüyü ve ağa yakalanan yengeci alın.HQ'ya gidin.yengeci verin.Makineye gidip beyaz tüyü analiz edin ve çıkın.Bu kadar...

Görevin Videosu;


25 yorum:

  1. ya bişi sorucam g kim acaba?

    YanıtlaSil
  2. Görevlerle ilgilenip adayı korumakla yükümlü penguen

    YanıtlaSil
  3. yengeci nereye bırakçam ????

    YanıtlaSil
  4. şey bişe sorucam bu yengeçi g ye veremiyorumda nasıvericez

    YanıtlaSil
  5. ilk önce g ile konuşacaksın ve daha sonra yengeci vereceksin
    bu arada melisa çok sağol senin sayende 5. görevimde bitti tüm görevleri neredeyse 2 günde bitti
    çok teşekkür ederim canım

    YanıtlaSil
  6. g nerede söylermisiniz

    YanıtlaSil
  7. g nerede arkadaslar

    YanıtlaSil
  8. Melisa,the beach deki ipi alamıyorum nasıl alacağımı söyler misin?

    YanıtlaSil
  9. Melisa Bi Sorum Var Şimdi Ağ Alıyorumda İp alamıyorum :( Önce İp Diyorsun İpi Alamıorum Ağ Alıyorum Gene İp Alamıorum İp Almadan Gidiyorum Öylede Olmuyor Lütfen Yardım....

    YanıtlaSil
  10. Melisa lütfen yardım et ağ alınıyor fakat ip alınmıyor

    YanıtlaSil
  11. şimdi beachte lighthouse'un içine girin sağa gidin merdivenin yanında ki kayığın üstündeki ipi alın. o alınıyo .

    YanıtlaSil
  12. arkadaşlar ip ağın olduğu yerde değil içeriye girin bir kayık var onun üstünde :)
    melisa sanada çok teşekkür ederim sayende görevlerimi yapabiliyorum merak ediyorumda senin penguenin nasıl ? :)

    YanıtlaSil
  13. HQ daki vantilatoru bılamadım ya nerde?

    YanıtlaSil
  14. vantilatörü almk için HQya g,ttiginizde otomatik bir kapı olacak oraya girn görürsünüz

    YanıtlaSil
  15. ya arkadaşlar kayığın üstündekini aldım fakat diğeri nerede mumu da buldum.

    YanıtlaSil
  16. yaaa g ile nasıl konuşucammm??? bilen varsaa lutfen soylesin

    YanıtlaSil
  17. yaaaa melisa sana bi şey soracaktım... club penguin de biri var siyah puffle'ını yanına almış puffle'ının mavi bi gözlüğü var ve mavi bi halkanın içinden geçiyo onu iki kez gördüm bunu nasıl yaptığını biliyosan lütfen söyler misin??? lüfeen?!

    YanıtlaSil
  18. ben bir türlü missionları açamıyorum launch mission diyorum fakat olmadı çıldıracağim acaba kaldırıldımı

    YanıtlaSil
  19. balık tutan pengueni bulamıyorum zaten ski lodge diye biyer yok haritada

    YanıtlaSil
  20. Melisa ablacım çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  21. rice ederim
    ----------------------------------------------------------------------
    bu arada 1. 2. & 3. görevlere resim koydum

    YanıtlaSil
  22. yaa ski lodge neresi

    YanıtlaSil
  23. ya çok saol görevlerei koyman çok güzel oldu.işimiz çok kolaylaştı ama epf nin bir görevini söylemedin yaptıysan söyler misin her yere bakıyorum ama penguen topluluğu göremiyorum.

    YanıtlaSil
  24. ski lodge hani ski village diye bi yer var ya ordaki tahta kulübe

    YanıtlaSil
  25. videonun müziği çok güzelmiş

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar