15 Ağustos 2008 Cuma

6.Görev:

6. Görev(Questions For a Crab):

G. ile konuşun.O makineyi çalıştırdıktan biraz sonra patlar ve yengeç kaçar.Yengeci takip edin.Sonuna kadar takip ettiğinizde bir tane kulübeye girecek.Ondan sonra girmek için: Kulübenin oradan ilk başta en sağdaki yoldan ondan sonra en soldaki yoldan gidin.İple asılmış 0 berriesleri almak için telefondaki makası alın ve ipi kesin.O torbayı alın ve sağdaki yoldan gidin.Orada ki siyah puffle ye bir adet 0 berries verin ve sağdaki yoldan gidin.Ondan sonra bir tanw 0 berries i alıp kapıya tıklatın.Siyah puffle içeri girip kapıya açınca içeri girin.Bir tane ayı çıkacak siyah puffle ondan kaçarken telefonu düşürecek.Ayı hayatını anlatacak.O gidince biraz yana gidin orada kırmızı bir vana var.Onun üzerine 0 berriesi koyun.Siyah puffle onu alınca oradan su akmaya başlar.Sonra bir tane daha 0 berries alın ve üzerinden su akan borunun en üstüne koyun.Ondan sonra tekrar bir 0 berries alıp o terazi gibi olan şeyin üstüne koyun.Demir parmaklıklar gidiyor bunu yapınca.Ondan sonra biraz yana gidip çapayı,ipi masadaki acı ketçabı ve Mıknatıs 3000 planını alıyoruz.Yandaki kapıyı açıyoruz.Açınca kar düşüyor.Onu kaldırmak için acı sosla 0 berriesi birleştiriyoruz ve siyah puffleye yediriyoruz.Karlar gidince dışarı çıkıyoruz.Sonra sağa,ondan sonra sola,ondan sonra tekrar sola gidiyoruz .Orada dağın üstüne tıklıyoruz.Öıkmak için ip ile çapayı birleştiriyoruz.Oradan balık tutulan yere gidiyoruz.Oradan da Pizza Parlor'a.Oradaki penguinle konuşup"Seaweed"pizzayı alıyoruz ve tekrar balık tutulan yere gidiyoruz.Pizzayı alıp ayının üstüne tıklatıyoruz.O pizzayı yerken makinedeki kırmızı kola tıklıyoruz(altında oklar var yönünü belirlemek için).Sonra G. geliyor onunla sırasıyla 1. ve 2. seçeneklere basarak konuştuktan sonra madalyayı alıyorsunuz...

Görevin Videosu;

24 yorum:

  1. melisa dağa çıkmak için çağa ile ipi birleştir diosun tmm birleştirdim sonra gle git sonrada pizza parlora diosun ama gölden nası pizza palıora gitcem ki yrdm et yhaa poff =(

    YanıtlaSil
  2. melisa nasıl su akan borunun üstüne koycam koyulmuyo 6.cı görevde bi türlü koyamadım

    YanıtlaSil
  3. yha yha nehirden pizza parlora nasıl gitcez melisa söler misin lütfennn hadddiiiii

    YanıtlaSil
  4. yha melisa bn şeyi yapamadım ayıya pizzayı veriorum ama kolu hareket etttiremiorum . altında bi yeşil bi de kırmızı olan kola tıklıorum bişeyler yapıorum ama olmuyor bana yardım eder msin ???

    YanıtlaSil
  5. yha melis birşey soracağım 5. görevim bitiyor ama yinede 6. görev kilitli.bunun neden olduğunu biliyorsan söyler misin?

    YanıtlaSil
  6. ewet melisa hemde dağa bastınmı birdaha oraya gidemiyorsun

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar yolu kendiniz buluyorsunuz önce dock a gidiyorsunuz sonra town a orada gözüküyor oradan ıce rink görünen yere tıklıyorsunuz sağa gidiyorsunuz pet shop oradan görünüyor

    YanıtlaSil
  8. ayıya veriyorum pizzayı ama ya kolu bulamıyom yada çekemiyom kimbilir belki 3-4 kere pizza palordan balıktutulan yere geldim ..yardım..

    YanıtlaSil
  9. yaa ben yeniyim arkadaşlar şu G kim söyler misiniz lütfenn ...

    YanıtlaSil
  10. ya pizza yerine nasıl gidecem map yok telefonda yok

    YanıtlaSil
  11. çok teşşekürler bu görevimde bitti :)

    YanıtlaSil
  12. yardım edermsniz kola bastıgımda kol donmuyor

    YanıtlaSil
  13. yhaa ben ayıya pizzayı veriyorum ama kol dönmüooo...YRDM EDİN!!!

    YanıtlaSil
  14. ben oyunu bitirdim çok teşşekürler bunu herkeze paylaştığın için yanlız ben görewi bitirdim ama hala madalya werilmedi madalyanın yerini öğrenebilirmiyim???

    YanıtlaSil
  15. YHA OF BEN YENİ BAŞLADIM VE BU GÖREVİ ANLAMADIM MELİSA YARDINM ET

    YanıtlaSil
  16. melisa stamp bookda 6.bölümde blue print bul dio sen yazmamışsın söyleyim dedim blue print acı sosu çapayı ve ipi aldığımız yerin duvarında asılı bunu oyunun sonunda G'ye veriosun

    YanıtlaSil
  17. ya en sonda ayıya pizzatı veriyorum fkat kolu oynatamıyrum ?? nasıl yapıcam yardım lütfen

    YanıtlaSil
  18. ya hç cevap vermiyosun melisa ! ayıya pizzayı verdkten sonra kolu döndüremiyorum yardımmmm ???

    YanıtlaSil
  19. arkadaşlar ayı için pizza almaya gittiğinizde en son seçemege basın yani pizza seçiyosunz ayının istediği pizza o ;)

    YanıtlaSil
  20. arkadaşlar ck tşklr en sonunda bittii....:DDD

    YanıtlaSil
  21. görevin yapılışını ve videosunu koyduğun için teşekkürler melisa abla senin sayende görevi çözdüm.

    YanıtlaSil
  22. saol melisa nerdeyse görevlerin yarısını bitirmiş durumdayım . =)

    YanıtlaSil
  23. sizhiç yorumlara bakmıyorsunuz ki pizzacıya gittikden sonra en sonuncu pizzya basın onu ayıya verin sonra kolu çekin o zaman olyor ya anladınızmı ben bu görevi 4 ay önce yaptım ama 11 görevin mısır tarlasını geçemiyorum internetimiz8 onun için miş melisa abla öyle dedi

    YanıtlaSil
  24. öncelikle bu siteye bayıldım gerçekten çok iyi bütün görevleri yapabilyorum ama 6.görevdeyken borunun en üstüne o berrys i
    koyamıyorum.nasıl yapmalıyım.
    şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar