15 Ağustos 2008 Cuma

7.Görev:

7.GörevClockwork Repairs):

İlk once ''G'' ile konusun o size bir kamera gosterecek ona bakın.Daha sonra gadget room un yanındaki 3 kilitli dolaba gelin .Sonra ortadaki eşyaya tıklayın.Sizden kod isteyecek ajan harfleriyle o bölüme '' KEY'' yazın .Ve eşyayı alın.Sonra hemen yandaki Gadget rooma girin .Köşedeki raflardan can simidine alın.Daha sonra Iceberg'e gidin denizde donmuş bir yay olacak..Onu şifre yazarak aldığınız eşya ile denizden çekin ve yayı alın..Sonra Town'a gidin adamla konusun size bir resim verecek onu alın.Daha sonra Plazaya gidip Pizzacıya girin.Orada piyanonun yanında notalar olacaktır onu alın.Daha sonra The Stage'ye girip oradaki piyanoya notaları yerleştirin ve notaları çalmaya başlayın doğru çalarsanız sarı puffle yanınıza gelecektir.Daha sonra Town'daki adamdan aldığınız resimi puffle verin.Daha sonra Dock'a gidin oradaki penguenlerle konusun , bir oyun başlayacaktır, oyundaki atışları yapın.Ve sonra aynı penguenlerle konusup atış tahtasını alın ve can simidini onlara verin.Sonra The Beach'ye gidin güneşlenen penguenle konusun..Kumsaldaki kovayı alın..Snow Forts'a gidin, adamla konusun ve saatin altından kovayla kar alın.Sonra aldığınız karı The Stage deki sarı puffle'ye goturun size bir eşya yapacak.Onu alın.Ve cep telefonundan Visit HQ diyin..Ajan odasına gidin..Sonra Gadget room'a girin.Orada Test Chamber adında bir icat var oraya pufflenin yaptığı eşyayı koyun, kolu cekin.Eşya içeri girince Kar sembollu düğmeye basın , eşya donacaktır..onu alın..Ve simdi Buzla kaplanmış yayı Test Chamber'e koyun tekrar kolu cekin , içeri girdiğinde alev sembolune basın..Buzlar eriyecektir..Yayı alın ve Snow Forts'a gidin buyuk saatin arkasına gidin , atış tahtası , yayı ve dondurme aletlerini saate yerleştirin...Saat çalışacaktır.İnşaatcı adamla konusun ...Telefonunuz çalacaktır , cevaplayın ... yazıya tıklayın ve yanınıza G gelecektir.Gorevi Başarıyla tamamladınız tebrikler...Manalyanızı ve Giftinizi almayı unutmayınız...

Görevin Videosu:


42 yorum:

  1. slm ben bu görevi yapamadım bnm için yaparmısın melisa abla?

    YanıtlaSil
  2. yaparım ama üstten iletişime girip formda penguen ismini şifreni ve yapılmasını istediğin görevi yazman gerekiyor.

    YanıtlaSil
  3. yaw melisa abla ben bu gorevde kartopu atısları yapamamıyorum tam vurdugunda resmını cekıp koyar mısın lutfen cok zorlanıyorum

    YanıtlaSil
  4. ice berg deki buzlu yay nerde bulamadım yardım eder misin?????????

    YanıtlaSil
  5. melisa abla sen membermisn

    YanıtlaSil
  6. yha melisa 'G' nedemek açıklarmısın

    YanıtlaSil
  7. member değilim...

    ''G'' İngilizcedeki ''Gary'' adının kısaltılmış hali

    YanıtlaSil
  8. ya ben pufffle bölümünü geçemedim adım seyli parolam edadelfin yaparmısınız lütfffffffffffen

    YanıtlaSil
  9. insan bi yorum yazar ıce bergdeki, donmuş tel nerde 2 saat onu aradım ama yok

    YanıtlaSil
  10. yha donmuş tel nerede biri sölesinn

    YanıtlaSil
  11. donmuş yay nerede biri sölesinn nolurr

    YanıtlaSil
  12. hakkaten nerde donmuş yay ya :S

    YanıtlaSil
  13. g ile konuştuktan sonra ekranların birine yani bozuk olan alttakilerden biri tam hatırlamıyorum ona tıklayın yayın iceberg e gittiğini gösteriyo sonra gidip alın yayı :)

    YanıtlaSil
  14. ben notaları bir türlü çalamadım melisa abla

    YanıtlaSil
  15. yha notalar çalınmıo atma melisa

    YanıtlaSil
  16. yardımmmm notaları nasıl çalıcaz olmuo yardımmmmm

    YanıtlaSil
  17. yha ben notaları doğru çalıyorum puffle gülüyor ama veremiyorum yha melisa yardımmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  18. yha birisi notaları söylesin lütfennnnnnn

    YanıtlaSil
  19. adi seyli olan arkadasin gorevini yapmaya calisiyorum. merak etme melisa abla ;)

    YanıtlaSil
  20. renkleri söyleyin ve puffle kaçıyor

    YanıtlaSil
  21. bana da yapar mısın melisa abla?

    YanıtlaSil
  22. ya ben atışları yapamadım melisa abla bana yardım edermisin?

    YanıtlaSil
  23. ya melisa abla yardımına ihtiyacım var.ben nota çalma bölmünü geçemiyorum orayı bana yapsana.adım salak 345 şifrem onuralpiç

    YanıtlaSil
  24. melisa abla n'olur bana notaları söyle

    YanıtlaSil
  25. notalar sırasıyla şöyle :
    mor
    beyaz
    mor
    yeşil
    mavi
    yeşil
    mavi
    pembe
    yeşil
    mavi
    mor
    kırmızı
    NOT:mavi ve yeşiller açık olacak.

    YanıtlaSil
  26. resimi vermiyor adam

    YanıtlaSil
  27. melisa abla görevi bitirdim fakat hediye vermedi sadece üzerinde psa yazan madalya verdi

    YanıtlaSil
  28. salak 345 iin penguenine baktım üstelik mamber deqil ama baya bi eşyası var şapkaaları arka planlar 20 tane falan nası yapılıo melisa biliiomusun acaba

    YanıtlaSil
  29. melisa geçemediğim bölümlerri yaparmısın yaparsan memnun ve siteyide çok seviyorum

    YanıtlaSil
  30. döndürme aletini koyuyorum ama eriyor,hep orda takılıyorum ne yapacağım melisa abla?

    YanıtlaSil
  31. melisa abla,ben bu görevde son olarak o döndürme aletini koyuyorum ama eriyor

    YanıtlaSil
  32. döndürme aletini koyuyorum ama eriyor yardımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  33. döndürme aletini koyuyorum ama eriyor yardım edermisiniz?

    YanıtlaSil
  34. O madalya sıradan bir madalya değil madalyaya tıkladığınız zaman saat çıkıyor ve doğru

    YanıtlaSil
  35. melisa abla member hilesi nedir arkadaşlarım bilio ama söylemio sen söylermisin

    YanıtlaSil
  36. bence arkadaşında bilmiyor olabilir.Ama benim bildiğim henüz bir member hilesi yok

    YanıtlaSil
  37. şey melisa banada yaparmsn görevleri ben iletişim bölümünden mesajda attım msnden konusalım eğer istemezsen sen email olarak cevap atarsan svinirm bedavaları almak içn olanıda alırsn coookjkk mutlu olurum bu arada siten harika herşey yazıyo süper

    YanıtlaSil
  38. bnde ayı yayı atıo ama gidince gözükmüo napıım?

    YanıtlaSil
  39. Yayı şöyle alıyoruz.
    G bizle konuşuyor sonra ekranı gösteriyor.Böyle bozuk televizyon görüntüsü olan ekran.Ona tıklıyoruz orada gözüküyo tıkladıktan sonra iceberge gidiyoruz denizde duruyor.
    ------------------------------------
    melisa sörfte nasıl takla atılıyor?

    YanıtlaSil
  40. Melisa abla clockwork repairs çok kolay.

    YanıtlaSil
  41. Ya ben saatin altından kar alamıyorum saate gidiyo hep alınmıyo kar falan bi yardım edebilir misiniz?

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar