15 Ağustos 2008 Cuma

8.Görev:

8.Görev(Mysterious Tremors):

Önemli not:Konuşmalarda asla sonuncu seçeğe basmayın!!!

G ile konuşun.The Beach'e gidin dışarıdaki fileyi alın.Sonra The Beach'teki yere girin ve turuncu penguenle konuşup penguenin yanındakı balon kutusunu alın.Ssonra Sport Shop'a gidip Çadırın yanındaki çivileri alın.Ardından Dock'a gidin. Ayıyla konuşun ve yengecin bıraktığı yeşil lambayı alın.Sonra Town'a gidin.Oradan Snow Forts'a gidin ve direğe yapışan kağıda tıklayın.Sonra Plaza'ya gidin ve sıradaki yeşil penguenle konuşun sonra Pizzacıya oradaki penguenle konuşun(1. seçeneğe basın) Penguenin verdiği pizzayı alın ve oradan dışarı çıkıp pizzayı yeşil penguene verin ve gezeteyi alın.Sonra gazeteye tıklayıp çıkan kağıdı farklı bir kutuya yerleştirin.HQ'ya gidin.G ile konuşun ve arkasındaki şapkayı alın.Sonra biraz sağdaki bowling topunun üzerindeki tokmağı alın.Test Chamberın yanındaki mavi tüpe tıklayın ve tekrar G ile konuşun (sırasıyla:1.seçenek,1.seçeneğe basın).Geri dönüp mavi tüpü alın.Sonra Town'a gidin ve oradaki yeşil puffle'aŞapkayı verin.Sonra Coffee Shop!un içine girin.Kahverengi pengunle konuşun.(2.seçeneğe basın)ve yerdeki kurabiyeye tıklayın.Kurabiyeleri kavanozun içine yerleştirin.Pengunle tekrar konuşun(1.seçeneğe basıp)kurabiyeleri alın.Dışarı çıkın.Oradaki yeşil köpeğe kurabiyeyi verin.Sonra köpek yere kağıt düşürecek,kağıdı alınve diğer kağıla aynı kutuya koyun.Balon kutusuna tıklayınçıkan balonu mavi tüpün üzerinde tıklatın.Sonra biraz sağa gidin.Gift Shopun sağ köşesine tıklayın.Fileyi alıp Gift Shopun altına tıklayın.Çivileri alıp Gift Shopun üzerine tıklayınOradan Dock'a gidip,tünele girin.Sonra sol üst köşedeki kağıda tıklayın.

Right=Sağ



Left =Soldur.


Kağıttan bakarak tüneli geçin.1. tüneli geçtikten sonra etraf karanlık olacaktır yeşil lambayı yakın ve kağıttan bakarak gitmeye devam edin.Tünel bitince aydınlık odaya girin.Orda herbert'ın kullandığı bir makine var.Telefonumuzdan ingiliz anahtarını çıkarıyoruz.Makinenin bir tarafında saat görevindeki bir parça var.İngiliz anahtarını ona tıklatarak parçayı çıkarıyoruz.Orada ayı ile Konuşun.Sonra telefon çalacaktır.G ile konuşun ve bordo kazana tıklayın.Boruları birleştirin(yerlerini değiştirmek istediğiniz boruların üzerine tıklayın.HQ'ya gidin Gile konuşun ve bitti...

Görevin Videosu;

42 yorum:

  1. ama her seferinde kağıtta farklı seyler cıkıoR ve tunele gırdıkten sonra her seferınde maaza çökük oluyo bense kac kere orayı kaldırıp gittim hepte geri çökmüş oluyo naapmam lazım?????

    YanıtlaSil
  2. ve bisi daha var ama görevle ilgili değil member olmak icin illa para mı vermem gerekiyo yoksa baska biseyle mı olcam artık sıkıldım member olmak istiyorum

    YanıtlaSil
  3. member olmak için gerçek para vermen gerekiyor

    hilesi de var ama banlanırsan bi işe yaramaz

    YanıtlaSil
  4. mağazanın düşmemesi için gnin yanında bi çekiç var kahverewngi onu alıp taktığımız çivileri sabitliyoruz arkadaşlar

    YanıtlaSil
  5. yha mağarada ayı fln yoq ben gittim ama yoq nie gelmio ki ??

    YanıtlaSil
  6. Melisa işine karışmıom da cevaplayasım tuttu XD :D . Cevaplıom bak ;
    1.ADSIZIMIZ :
    Gift Shop'u kaldırdıktan sonra file ve çivi ve o tokmakla sabitledin mi?
    Sabitlediysen bilemem...
    Sabitlemediysen de sabitle dene .
    2.ADSIZIMIZ:Melisa cevaplamış .
    3.ADSIZIMIZ : Zaten soru sormamış.
    4.ADSIZIMIZ :
    Olması gerek , sende de gift shop sabitleme sorunu olabilir.

    YanıtlaSil
  7. ya melisa lütfen olabildiği kadar çabuk cevaplar mısın? (emir olarak anlama lütfen düzgün nasıl yazacağımı bulamadım :D) ben gift shop'un sağ köşesine tıkladığımız ve de sonraki aşamaları yapamadım biraz yardımcı olur musun? eğer girmiyorsan başka birisi yardımcı olabilir mi lütfen? :(

    YanıtlaSil
  8. ya ben gift shopun sağ köşesine tıkladım the gift shop could sure use a lift diyo sonra senin dediin gibi fileyi alıp altına tıklıyom this item will not help here diyo naapçam ? lütfen cevap yaz melisa eğer yazamıyosan başkası yazsın

    YanıtlaSil
  9. üstteki adsız da benim uzun süredir cevap gelmiyor birisi yardımcı olabilir mi lütfeeennn :((

    YanıtlaSil
  10. gift shopun sağ köşesi derken??
    yardım edin nolur

    YanıtlaSil
  11. aydınlık odada ayı yokki

    YanıtlaSil
  12. beyler ağı kullanmadan önce gift shopun sağ üstüe balonu yerleştirin sonra diğer işlemleri yapın

    YanıtlaSil
  13. member olmanın3 hilesi var birini sölicem ama zor gelebilir. girdiğinizde bir member bulun ama hem rakam hem isim olsun(mark1420 gibi)onun adını yazın girişe sonra da ismi yani örnekteki gibi mark yazın genelde açılıyo (mark diye penguen yok sadece örnek)

    YanıtlaSil
  14. yha ben en sonda ayıyı bulamadım yokki bi yardım edin

    YanıtlaSil
  15. o tünelden nası geççez

    YanıtlaSil
  16. gift shop u kaldırmak için balonla sahına tıklayın sonrasını melisa anlatmış

    YanıtlaSil
  17. iyide melisa boruları birleştiriyorum ama olmuyor hepsinimi birleştiricem lütfen cevap ver

    YanıtlaSil
  18. Melisa member hilesini yazsana biliyorsan lütfen

    YanıtlaSil
  19. melisa 9. göreve giremiyom

    YanıtlaSil
  20. melisa yeşil gözlük nerden alınıyo

    YanıtlaSil
  21. ya melisa tünele giriyorum hep dışarısına gidiyo yol bunu lütfen cevapla

    YanıtlaSil
  22. odaya gidiyom ayı orada olmuyo nolur bişey söyleyinnnnnn

    YanıtlaSil
  23. Melisa , banlanayim onemli degil soyle su hileyi LUTFEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  24. BANLANMAYA RAZIYIM SÖYLE ŞU HİLEYİ. ZATEN İLK DEĞERSİZ BAŞKA PENGUENİM VAR ONA DENEYECEĞİM. SÖYLE ŞU HİLEYİ LLLLLLLLLLLLLLLÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜTTTTTTTTTTTTFFFFFFFFFFFFFFFFEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNN CEVAP YAZ.

    YanıtlaSil
  25. ya melisa benim bi arkim bdeva kıyafet aldı hilesiz...
    o nerden almıştırr?????

    YanıtlaSil
  26. melisa mavi boru nerdeeee??

    YanıtlaSil
  27. Melisa abla ben 8. görevde fileyi gift shop'un altına çiviyle sabitleyemiyorum bana yardım eder misin??
    LÜTFEEEEEEEEEENNNN CEVAP YAZ!

    YanıtlaSil
  28. bende 8. görevin gift shop bölümünde kalıyorum orada fileyi ve çivileri nereye koyucam sölermisiniz lütfen!!

    YanıtlaSil
  29. hep tuünelde takılıyorum
    right->left
    right->left
    right->left yazıyo yapıyorum ama hep başa dönüyö nolur yardım et melisa abla yada bilen biri yardım etsin lütfen

    YanıtlaSil
  30. hep tuünelde takılıyorum
    right->left
    right->left
    right->left yazıyo yapıyorum ama hep başa dönüyö nolur yardım et melisa abla yada bilen biri yardım etsin lütfen

    YanıtlaSil
  31. MELİSA STAMP BOOKTA Bİ ŞEY BUL DİO BU BÖLÜMDE NERDE YAZARMISIN

    YanıtlaSil
  32. Arkadaşlar tüneli geçmek için şu yonlerden gidin sırasıyla sol-sol-sol-sol-sağ-sağ sonra çıkıyorsunuz

    YanıtlaSil
  33. melisa stmap bookta 8.bölümde bir şey bul dio nerde her yere baktım bulamadım lütfen cevap yazz!!

    YanıtlaSil
  34. melisa abla lütfen yardım et tüneli geçemiyorum nasıl yapıcam??

    YanıtlaSil
  35. 30 ağustos'da yazan bi arkadaş var ona yazıyorum bendede ilk başta öyle oldu ama bi bilgi veriyim yazdığı gibi right=sağ left=soldur o arada ben bunu bilen biriyim adsız yazdığından belli olur.

    YanıtlaSil
  36. 8.GÖREVDEN GİFT ALMIYORUZ O SADECE Bİ KÂĞIT VE DONMUŞ BİŞEY ONU GİYEMİYORUZ VEYA TUTAMIYORUZ.

    YanıtlaSil
  37. çok kolay ben yaptım.

    YanıtlaSil
  38. bu site sayesinde bütün görevleri çözüyorum çok güzel:)

    YanıtlaSil
  39. bence tüneli geçmek çok kolay.

    YanıtlaSil
  40. yavv ayıyla karşılaştım ama ben boruları yapamadım nası yapılıyo? borular?

    YanıtlaSil
  41. melisa ben bütün görevleri bitirdim hiç görevim kalmadı şimdi napacam ben

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar