14 Eylül 2008 Pazar

Gary Tacker'ı;

Gary Trackerı

5 yorum:

  1. melisa şu anda gary trackerının yazdığı yerdeyim ama yok nasıl o stampi alabilrim yardım et lütfen

    YanıtlaSil
  2. Gary'i görürsen gary'nin stampını alabilirsin ve ona tıklayıp onun kutusuna tıklarsan onun arka planını alırsın :):)

    YanıtlaSil
  3. ben oraya girdim ama orası forest ve gary orada değil forestteki perili yerdede değil forestdeki memberlerin girdiği yeredede giremiyorum zaten :(

    YanıtlaSil
  4. ya banada yer bırakın biri çiksın

    YanıtlaSil
  5. ben sensei trackerıne baktım sensei bulamadım

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar