14 Eylül 2008 Pazar

Sensei Tracker'ı

    Sensei Trackerı

    18 yorum:

    1. yaaaa bir göremedim ben red 658
      memberim ama tracker yanlış olabilirmi cevapp

      YanıtlaSil
    2. selin pelin ersubaşı19 Kasım 2010 19:03

      yaaaa bencede bnde memberim adım selinpelin300 ama ne yazıkki hep açık bu snesei ama orda yok water dojoda dio çalışmıyor ama

      YanıtlaSil
    3. ben gary ile sensei ile görüstüm hatta biraz önce sensei ile görüstüm :D

      YanıtlaSil
    4. bide sürekli full oluyo demi yaa

      YanıtlaSil
    5. ben yetiye girdim ama Sensei i görmedim bana yardım edin.Eskiden Aunt Arctic i görmüştüm.Ve bana pul vermiyorlar.Lütfen yardım edin.

      YanıtlaSil
    6. Club Penguin'deki ünlülerle karşılaşmak çok zor.
      Pullar gelmeden önce görmüş olmalısın.

      YanıtlaSil
    7. melisa cevp ver lütfen bu trackerlar doğrumuuu

      YanıtlaSil
    8. off bi türlü göremedim yaaa ben sophie 14295

      YanıtlaSil
    9. Sürekli Full oluyo bi görmek nasip olmadı.Melisa abla bide hediye falan veriyolarmı?

      YanıtlaSil
    10. ya melisa abla ben red 658 cevap ver

      YanıtlaSil
    11. melisa 22 kasım 19:55 de sensei gift shoptaydı. stampi aldım ama sensei göremedim
      ŞİMAL

      YanıtlaSil
    12. ben memberim sensei su dojosunun açıllışnda gelmişti.

      YanıtlaSil
    13. BEN MEMBER DİĞİLİM AMA 10 TANE ŞAPKAM VAR VE PARAM DA 12973 ZENGİNM AMA MEMBER DEĞİLİM

      YanıtlaSil
    14. N/A Hangi server oluyor arkadaşlar melisa abla senden cevap bekliyorum

      YanıtlaSil
    15. sensei ne zaman online oluyor?Cevapp

      YanıtlaSil
    16. N/A herhangi bir serverde yok demek

      YanıtlaSil
    17. acaba trackerlere hangi siteden bakılıyor yani bunu gösteren en doğru site ne?? cevapp

      YanıtlaSil
    18. Benim pufflemin emeği kalmadı ne yapmalıyım 03.06.2011 cevap bekliyorum ??

      YanıtlaSil

    Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

    Oyunlar

    Oyunlar