5 Eylül 2009 Cumartesi

Nasıl Şifre Değiştirilir?

Nasıl Şifre Değiştirilir?

Start'a bastıktan sonra ''FORGOT YOUR PASSWORD?'' yazan yere basıyoruz.

Açılan yerde üste ''Penguen Adınızı'' altada oyuna kaydolurken kullandığınız''E-mail'' adresinizi yazın.Sonrada ''SUBMİT'' yazan yere basın.



Açılan yerde e-mailinize bakmanızı söylüyor.Oraya yazdığınız e-mailinizi açın.


Gelen maili açın ve orda yazan adrese tıklayın.




E-mailinize gelen kodu kopyalayıp en üste,yeni Şifrenizi 2.satıra,yeni şifrenizi bir kez daha 3.satıra yazınp ''SUBMİT''yazan yere basın.


ve şifreniz değişti...

8 yorum:

  1. Ben yapnım melisa çok iyi valla arkadaşlarım artık giremiyo:D

    YanıtlaSil
  2. melisa abla var ya sen dünynın en güzel club penguin sitesine sahipsin :)

    YanıtlaSil
  3. melisa abla senden başka doğru dürüst hile sitesi üyoktur valla.birsürü site baktım ama seninkinde güzelini bulamadım.çokteşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. melisa abla benim çok merak ettiğim birşey var clup penguin de senin birçok hile programın var mesela clup penguinuniverse 3 çalışmıyor nedeni nedir? bu siteye bayılıyorum ve bir numara senin hile siten :D :D :D :D

    YanıtlaSil
  5. melisa peki e postayı nasıl değiştiriyoruz? lütfen cevap verir misin lütfen???

    YanıtlaSil
  6. melisa çok tşk herkes giriodu bide memberım sürekli eşya alıolardı bna şimdi deiştirdim kimse giremioo çok tşkk

    YanıtlaSil
  7. gerçekten arkadaşım artık giremeyecek

    YanıtlaSil
  8. melisa abla ben şifremi değiştiremedim çünkü clup penguinsupport diye bişey çıkmadı anladınmı melisa abla

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar