5 Eylül 2009 Cumartesi

Yeni Parti geldi!!!!

Yeni Parti'de oyun oynayarak kupon kazanıyor ve sonrada onlarla item alıyoruz;


En iyi para kazandıran oyun Snow Forts'taki puffle sektirmece yani pfuffle paddle:




Puffle soaker 'da sadece puffle ları ıslatıyoruz.

Balloon Pop 'ta puffle ı balonla taşıyorsunuz sonra aşağıya inen balonları patlatarak kuponları topluyoruz.


Puffle Shuffle'da şapkaların altındaki puffleları izliyor ve istenen rengi buluyorsunuz.

Beach'teki memory card oyununda iki kartı eşleştiriyorsunuz.

Ring The Bell Oyununda tokmağı vurup zili çaldırıyorsunuz her zile vurduğunuzda 25 Kupon Veriyor



Feed a Puffle oyununda puffle lara yem veriyorsunuz.



İşte burdada hediyelerimiz hepsini almak için 300 kupon gerekiyor.Yandada daha fazla hediye geleceği yazıyor.

2 yorum:

  1. yaaa ama haksızlık benim şu anda 781 kuponum var. ama kapatmak istemiyorum çünkü kapatırsam kaybolacaklar bu arada melisa bi tane de memberler için puffle sirki var oraya giremedim(çünkü memberler için) orda da kıyafet varmış.bilgilerinize sunulur.:DDDD

    not:ben kim possible ya da eren en önemlisi de ilke

    YanıtlaSil
  2. bi de yeni pini yazmayı unutmuşsun yeni pin(adını bilmiyorum) şu surf yapılan yerde balık resimli

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar