10 Kasım 2009 Salı

Nihat Doğan Esprileri:


Nihat Doğan Esprileri:

Bu sözlerin Nihat Doğan'a ait olup olmadığını bilmiyorum.

1-Nihat Doğan olmak:Dokunmatik cep telefonu alıp tuşları yok diye garantiye vermektir.

2-Nihat Doğan olmak:''Kendini suçlu hissettiğinde'' CEZA dinlemektir.

3-Geçen gün yüzüklerin efendisini izledim sanırsam olay kuyumcuda geçiyor.

4-Nihat Doğan olmak:Öğretmeni oturumu açınca ayağa kalkmaktır.

5-Geçen bir kızla msn de konuşuodm kız bana cam aç dedi.Bende cama gerek yok kapıdan girebilirsin dedim.

6-Kurtlar vadisini 4 yıldır izliyorum,arkadaş inanırmısın 1 kurt bile görmedim.

7-Geçen gün yolda yürüyodum bozuk para gördüm ama bozuktur diye almadım.

8-Nihat Doğan olmak:Arkadaşı 0.5 uç istediğinde 0.7 uç verip üstü kaslsın demektir.

9-Almanya'da yaşayanlar almansa,sakarya da yaşayanlar sakar mı kardeşim???

10-Geçenlerde eskişehir'e gittim.Çok anlamsız ben gayet yeni ve modern bir şehir gördüm.

11-Geçen gün amerikedaydım adamlar aşmışlar,elin çöpçüsü bile ingilizce konuşuyor.

12-Geçen gün havada bir kuş gördüm.Gözlerime inanamadım UÇUYODU.

13-Geçen gün dizüstü bilgisayar aldım inanırmısın masanın üstüne koydum çalıştı.

14-Geçen gün testereyi izledim inanırmısın 1 tane bile testere görmedim.

15-Geçenlerde 1 milyon canlı parayı izliyodum ama bir tane bile canlı para görmedim.

16-Testere yediyi izledim ama kimse testere yemedi.

ÜLKELERİN NİHAT DOĞAN ESPRİLERİ HAKKINDA YORUMLARI

amerika birleşik devletleri : artık ana sayfayı kirleten nihat doğan esprilerinden bıktık. bu esprileri facebook’a düşüren adamı kırmızı bültende aramaktayız.


area 51 : biz bu esprilerin dünyadaki huzuru bozmaya çalışan ziyaretçiler tarafından oluşturulduğu kanısındayız. onları durdurmak için diğer galaksilerle iletişim kurmaya çalışıyoruz.

israil : biz çok çektirdik,ama başımıza böyle bir bela geleceğini bilseydik asla ülkenin dışına adım atmazdık. çok pişmanız.

japonya : artık kimse bize ileri teknolojili ülke gözüyle bakmıyor. bu esprileri kim oluşturduysa,o kişi derhal dünya’yı terk etmelidir.

almanya : keşke adolf hitler hayatta olsaydı. bu esprileri uyduran kişiye en uygun cezayı o verirdi.

kenya : lütfen artık bizi küçük görmeyin. biz de bu espri işkencesinden sizin kadar zarar gördük.

ispanya : bu esprileri oluşturan kişi kesinlikle boğaların zarar verdiği psikopat bir matadordur.

italya : o esprileri oluşturan kişi…lütfen dünya insanlarının ruh sağlığına daha fazla zarar verme. eğer durursan,sana sınırsız pizza yeme hakkı vereceğiz.

meksika : biz o kişinin ulusal öğle uykusu sırasında uykusu kaçan biri olduğunu düşünüyoruz.

çin : gerçekten bütün ülke olarak bu esprilerden çok zarar gördük. ve o kişiyi bulur bulmaz o kişiye savaş açacağız.

ingiltere : bu esprileri uyduran kişi,sana sesleniyoruz. lütfen bizi rahat bırak,biz de sana istediğin ülkeyi sömürgen yapalım.

somali : bu esprileri kesinlikle esir aldığımız bir gemideki bir mürettebat yapmıştır. ama gerçekten çok pişmanız,böylesine korkutucu bir intikam alacağı aklımıza gelmezdi.

güney afrika : biz o kişinin,uzun süre vuvuzela dinlemekten kaynaklı bir ruh hastalığı sahibi olduğunu düşünüyoruz.

ALINTIDIR...

8 yorum:

  1. Ülkelerin şikayetlerinin hepsini bir Türk yazmış!(Melisa abla bu kişi sen olabilirmisin?)Çünkü hepsi yabancı ama Türkçe yazmışlar! Hem Çin ve Japon harfleri çok daha farklı!(Anlamsız)

    YanıtlaSil
  2. Biliyorum farklı olduğunu ben yazmadım.İnternetten budum.

    YanıtlaSil
  3. Melisa bence karilatürlerin sayfasında bir değişiklik yap.Yani internetten karikatürler bul ve en beğendiğini günün karikatürü yap ve sayfaya koy:)=):D=D

    YanıtlaSil
  4. Haa!Zaten "Alıntıdır"demişsin.

    YanıtlaSil
  5. üstelik melisa yazmış olsaydı onları çevirmiş olabilirdi hemen sonuça varma bence

    YanıtlaSil
  6. Melisa sana çok komik face esprilileri söyliyim mi face esprileri diye yazarsın

    YanıtlaSil
  7. neden ülkeler öyle demişki???gayet komik ve güzel espriler ama komik dağiller.ultra mega komikler.

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar