21 Kasım 2009 Cumartesi

Üyelere Özel Anasayfa:


Üyelere Özel Anasayfa;


Üyelere özel bu sayfaya herkes üye olamamaktadır.Üye olabilenler özel ayrıcalıklara sahip olabiliceklerdir;


1-Bazı penguen şifreleri

2-Oyunlar

3-CBox'la konuşma

4-Görev Videoları

5-Biraz Gülelim :D




Size şimdiden iyi eğlenceler...

Üyelere özel 2 tane penguenimiz var.1'i member!(Daha fazlasını Bazı penguen şifreleri bölümünde bulabilirsiniz.Orda 2 member daha var.)

Member Olan;

Penguen adı:marcus13
Penguen Şifresi:marcus

Member Olmayan;

Penguen Adı:CP hileleri

Penguen Şifresi:benimyerim321

Lütfen Hiçbir pengueni banlamayın...

25 yorum:

  1. Melisa, başka penguenler de var:

    Ad: candy9
    Şifre: candy
    Özellik:Member değil fakat giyebildiği kıyafetler var(unlock items'den)
    Ad: danikus
    Şifre: dan02je05
    Özellik:Member

    Ad: pinkey girl
    Şifre:pinkey

    Özellik:Member

    NOT:Melisa, tüm hepsini yeniden kontrol ettim şifreler doğru ve hiçbiri banlanmamış ve iyi bi haberim var pinkey girl card jitsu water'ı bitirmemiş yani biz bitirebiliriz.Tabii diğerlerinde de yine oynayabiliriz.

    -Yamur2-

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler yağmur...
    Bende 2 tanesini denemiştim ama açılmamıştı heralde şifreyi yanlış yazmıştım.:)

    YanıtlaSil
  3. Siz bunları başka siteden buluyorsunuz bu penguenleri.Daha önce hepsini bir sitede gördüm.

    YanıtlaSil
  4. Önemli değil, bir kez ben de kendi penguenime girememiştim şifreyi yanlış yazdığım için... =D

    YanıtlaSil
  5. Happyboy7'nin süper cardlaeı var!!

    YanıtlaSil
  6. Söylemeyi unuttum!!





    Ozann

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. ya melisa penguin unıvers3 çalışmıo girmem lazım memberların gireceği bi oyun gelmiş sadece memberler girebilo

    YanıtlaSil
  9. melisa abla happy boy7 memberlığını yitirmiş o member lıktan silinmiş yani artık member değil!!!!!!

    YanıtlaSil
  10. melisa abla hani eskiden komik penguen resimleri koyuyodun ya onu da koyarmısın?
    örnek:
    denize dalmak için ne güzel bir gün

    YanıtlaSil
  11. Happyboy7 20 saatline banlı




    Ozann

    YanıtlaSil
  12. Melisa bir member daha buldum,
    adı:shadow8262
    şifresi:shadow

    Yamur2 ve yeni fields op görevi de geldi.

    YanıtlaSil
  13. Melisa, kahverengi puffle gelmiş ama sadece meberlar için tabii ki de...

    YanıtlaSil
  14. ben artık bunlarlan oynuyom süperlerrrr

    YanıtlaSil
  15. bn bunların 2 tanesini başka bir sitedede gördüm happy ile candy ve üyelik adınla nasıl yorum yapıyorsun?

    YanıtlaSil
  16. Yamur senın verdıgın penguın adı ve sıfresı bandlı



    :D

    YanıtlaSil
  17. marcus13 banlanmış

    YanıtlaSil
  18. o gün verdiğim penguen o günden 1-2 gün önce banlanmış özür diliyorum ve size telafi etmek için bir member vericem lütfen banlamayın o member benden başka kimse ona girmiyo memberliği boşa gidiyo bende girmiyorum username:aniki password:aniki 878 günlük ve en son giren ve giydiren benim

    YanıtlaSil
  19. saat tam 00:00 doğum günün ktlu olsun ben dakiğimdir :)

    YanıtlaSil
  20. USERNAME:yokoalex PASSWORD:yokoalex ÖZELLİK:eski member NOT:lütfen banlamayın

    YanıtlaSil
  21. Saol =))

    Eski Member için teşekkürler...:)

    YanıtlaSil
  22. Melisa canım doğum günün kutlu olsun...Üyeliğimi kabul ettiğin için teşekkürlerr...Nice mutlu yıllara..

    YanıtlaSil
  23. Saol canım..Önemli değil :)

    YanıtlaSil
  24. bir şey değil ztn normalde cpye filan 00:00-01:00 gibi 21:30-23:00 bide öğlenleri girerim bazende sabahları ama günde 3 saatten az pc oynamam

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar