27 Kasım 2009 Cuma

27 Kasım yenilikleri

Yeni Gazete çevirisi:

27 kasım'da: Sport mağazasından bulabileceğiniz yeni kıyafetler ve kızak takımları

3 aralık'ta :yeni Pin

4 aralık'ta:yeni kıyafet kataloğu ve bir pin daha.

11 aralık'ta:yeni penguen maili

Sonuncu pinimiz:

Sonuncu pinimiz coffee shop'ta sıcak çikolata pini.

Skii hil'de ki yeni oyun:

Solda Maze map yazıyor ona basın ve kırmızı butona basın çıkan haritayı ezberlemeye çalışın ve THE GREAT SNOW MAZE yazan yere girmeye çalışın veeee
member olmanız gerektiği karşınıza çıksın...(Devamını anlatamıyorum çünkü member değilim)

Mountain'deki yenilikler:

Yukarıya ilk çıkışınızda sağda bir kutu içinde mavi şapkalar var bu free itemimiz;

Bide sağ alt köşedeki yeşil kataloğa basın ve kızağınızı seçip alın...(tabii membersanız)

UMARIM YETERİNCE YARDIMCI OLABİLMİŞİMDİR...

8 yorum:

  1. hiç yardımcı olmadın

    YanıtlaSil
  2. kendin yapsaydın napim ben elimden geleni yaptım

    YanıtlaSil
  3. (reklama izin vermiyorum)

    ----

    çok güzel olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. hani açmıcaktın siteni hiç?

    YanıtlaSil
  5. canım isteyince açıyorum istemeyince açmıyorum(siz dediniz yenilikleri koy die napimm)

    YanıtlaSil
  6. ama 2010 geldi aralık bile geçti sen hala kasımdasın

    YanıtlaSil
  7. bence pinleri resimle göstersen daha iyi olur melisa abla. :)

    YanıtlaSil
  8. melisa ben o zaman memberdım bana maz yı slrabilirsin çok eğlenceliydi

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar