28 Kasım 2009 Cumartesi

Penguen Şifreleri:


Penguen Şifreleri;

Burda internet'ten araştırdığım çalışan penguen ad ve şifrelerini bulabilirsiniz.

1-Penguen adı:iceburgsunk
Penguen Şifresi:
noithasent

2-Penguen adı:Logitechz
Penguen Şifresi:Logik
3-(Bu penguen member)
Penguen adı:danikus
Penguen Şifresi:dan02je05

4-(Bu penguen eski member)
Penguen Adı:Aygu
Penguen Şifresi:Ankara


5-(Bu penguen eski member)
Penguen Adı:shadow8262
Penguen Şifresi:shadow



6-(Bu penguen member)
Penguen Adı:aniki
Penguen Şifresi:aniki

7-(Bu penguen eski member)
Penguen Adı:yokoalex
Penguen Şifresi:yokoalex



8-(Bu penguen member)
Penguen Adı:hayden817
Penguen Şifresi:hayden

9-(Bu penguen member)
Penguen Adı:naruto442211
Penguen Şifresi:442211

10-(Bu penguen member)
Penguen Adı:jellyphant
Penguen Şifresi:jellyphant

11-(Bu penguen eski member)
Penguen Adı:danny2003
Penguen Şifresi:danny

12-(Bu penguen member)
Penguen Adı:kyle9545
Penguen Şifresi:kyletro



13-(Bu penguen member)
Penguen Adı:hamzah233
Penguen Şifresi:mypassword



14-(Bu penguen member)
Penguen Adı:dominik102
Penguen Şifresi:wesokowski

15-(Bu penguen member)
Penguen Adı:pinky85558
Penguen Şifresi:pinky85558

16-(Bu penguen member)
Penguen Adı:nonee1
Penguen Şifresi:nonee1

17-(Bu penguen eski member)
Penguen Adı:2002ronaldo
Penguen Şifresi:ronaldo



18-Penguen Adı:zoe1243
Penguen Şifresi:power

19-Penguen Adı:promit11
Penguen Şifresi:promit

20-Penguen Adı:malsor1
Penguen Şifresi:malsor

21-(Bu penguen member)
Penguen Adı:1altin3
Penguen Şifresi:altin


Şimdilik Bu kadar bulabildim Buldukça koymaya devam edicem...
(Lütfen penguenleri banlamayın.Eğer banlanmış penguen olursa söyleyin onu kaldıriyim.)
NOT:Penguen isimleri veren herkese ve çoğunu veren "kirmizielma"ya teşekkürler...

59 yorum:

  1. melisa şöyle bir program önericem sana ;
    herkes bir anda bir penguene girince enguen banlanıyor buna göre her üyeye şu saatte girme programı ver ama birsürü üye olduğundan birinin sırasının gelmesi aylar sürebilir....

    YanıtlaSil
  2. Yalnız ecişko bu penguenlerin şifreleri youtube'da falan da paylaşılıyo.O yüzden onların ne zaman gireceğini falan bilemeyizz..

    YanıtlaSil
  3. ya nerdeyse hepisini banlamışlar :@

    YanıtlaSil
  4. Melisa,5 numaralı penguen(baseball7)banlanmış ve 6 numaralı penguenin(Logitechz)de şifresinin ilk harfi büyük değil küçük olacak.

    YanıtlaSil
  5. happyboy7 yerine


    Ad: Marcus13
    Şifre: marcus

    YanıtlaSil
  6. Happyboy7 artık member değil!!!

    YanıtlaSil
  7. pinkey girl banlanmış çalışmıyor

    YanıtlaSil
  8. pinkey girl ve danikus çalışmıyor ve ben bir üyelik vermek istiyorum

    (eskiden memberdı)

    kullanıcı adı : aygu
    şifre: ankara

    çalışmıyorsa lütfen söyleyin

    YanıtlaSil
  9. danikusun memberlığı bitmiş

    YanıtlaSil
  10. Melisa sana bir tane penguen adı ve şifresi vericem hatta türk!!!!!ve member!!!!


    Adı:Ardapasali
    Şifresi:selinroy


    -Ozann

    YanıtlaSil
  11. Verdiğiniz penguenler için hepinize TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  12. bi tane daha veriyim mi?benim penguenim ama Ozann değil


    Adı:Yuppii
    Şifresi:yuppi

    Şifresinden emin değilim hatırlamıyorum




    -Ozann

    YanıtlaSil
  13. shadow8262 banlı

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar bende memberimmmmmmm. ad:black lord3

    şifre:blacklord3

    YanıtlaSil
  15. 12pat1 de banlanmış melisa abla :(

    YanıtlaSil
  16. birincisi banlanmış ikincisinin adında büyük-küçük harf sorunu var :(

    YanıtlaSil
  17. arkadaşlar CP Blizzard'ı yükleyin,my player deyin,wear item ID butonuna tıklayın oraya 233 yazınca elektro gitar,234 yazınca klasik gitar çıkıyor.ben öyle yapıp pulunu aldım bi'de şişme ördek numarasını yazdım onoun da pulunu aldım ama ördeğin numarasını hatırlamıyorum.
    1.NOT:bir yere gidince siliniyor tekrar numara yazmanız gerekiyor.
    2.NOT:her şeyinizi çıkarıp eşyayı giyerseniz yeteneği görünüyor.
    3.NOT:arkaplanı çıkarırsanız yetenek gösteriyor.

    YanıtlaSil
  18. melisa shadow8262 51 saatline banlı

    YanıtlaSil
  19. melisa abla pinkey girl banlanmış

    YanıtlaSil
  20. marcus13 eskiden membır deyil hala açılıyo onu değiştirirmisin

    YanıtlaSil
  21. black lord3 22 saatliğine banlı

    YanıtlaSil
  22. Yeni bir penguen şifresi vermek istiyorum.

    Adı:berke78
    Şifre:berke

    (member değil)

    YanıtlaSil
  23. black lord (yani benim penguenim)banlandığı için şifesini değiştirdim...

    YanıtlaSil
  24. biri marcus13 ü banlamış

    YanıtlaSil
  25. melisa sen çok iyisinnn
    saol
    bende bir tane vereceğim

    selin03selin
    123456

    YanıtlaSil
  26. ben 2 tane söylicem: ad:superemre2 şifre:123456 member değil ad:yung hung şifre: 123456

    YanıtlaSil
  27. shadow member değil!

    YanıtlaSil
  28. melisa ben bir tane daha penguen önericem :

    ad: Quiky Pingu
    Şifre: ankara

    NOT: bu penguenin 13886 lirası vardır. İsteyen onu member yapıp şifresini değiştirerek kendi pengueni haline getirebilir.

    YanıtlaSil
  29. bende vermek istiyom ama member değil..ninja ve daha 2 haftalık

    lütfen banlamayın..

    ad:55any55
    şifre:anil5599

    YanıtlaSil
  30. melisa kırmızıelma nın verdiği memberın adı neydi burda o kadaar çok member varki hangisi bilmiyorum

    YanıtlaSil
  31. Buradakilerin çoğu banlanmış.Bir kaç saate düzenleyip onu da koyucam..

    YanıtlaSil
  32. Bende bir tane söyleyeceğim Ceren126
    şifre:123456


    Şifrede emin değilim öğrenince yazacağım

    YanıtlaSil
  33. biz hep şifre kırmaya çalışıyoruz kırdığımızda seviniyoruz sonra pinguya giriyoruz berbat ama member üzülüyoruz siz sleete docka girin orada bazıları yeni diyerleri hep 1600 küsür 1800 küsür 2000 küsür hepsi çok eski oraya girip penguen kırmaya çalışın

    YanıtlaSil
  34. Ceren126 Şifresini buldum

    123456 değil 123456789 muş

    YanıtlaSil
  35. danikus doğru girdik biz

    YanıtlaSil
  36. ben danikusu ztn biliodum ama memberlii bitince girmemeye başladım bugün dışarıda cpde geziyodum bi baktım danikus karşımda ve member

    YanıtlaSil
  37. az pingu var user:hayden817 pass:hayden member
    user:danny2003 pass:danny eski member 1576 günlük
    user:naruto442211 pass:442211 member

    user:jellyphant pass:jellyphant member not:lütfen banlamayın

    YanıtlaSil
  38. bu arada danny2003 ün 4 unlockitemi var üç body bir head

    YanıtlaSil
  39. user:kyle9545 pass:kyletro member pingu

    YanıtlaSil
  40. user:hamzah233 pass:mypassword member pingu

    YanıtlaSil
  41. user:lozzi7 pass:lozzi7 bende member bitmez daha devam edicem

    YanıtlaSil
  42. Kirmizielma verdiğin penguenler için çok teşekkürler..=))

    HErkese teşekkürler kısaca..=)

    YanıtlaSil
  43. bende member biter dedimmi hayır user:jabiers pass:don juan unlock itemli eski member

    YanıtlaSil
  44. verdiklerimin hepsini yayınla işime yaramıyo ben sana daha bir sürü vericem hepsini yayınla

    YanıtlaSil
  45. user:corchey1 pass:corchey member

    YanıtlaSil
  46. daha var ama bu kadarı yeter diye düşünüyorum ve melisa abla o benim gönderipte yayınlamadıklarını yayınla yayınlamassan kendin kullan doğum günü hediyesi olmuş olur :)

    YanıtlaSil
  47. Tamam tekrar teşekkürler...((=

    YanıtlaSil
  48. naruta442211 değil naruto442211

    YanıtlaSil
  49. ben tereddütte kaldım size bir pingu var versem vermesem mi ama olasılıklar %79'a %21 %79 vermiycem %21 vericem çünkü penguende romalı kaskı blue lei hawaii t-shirt'ü dha bir sürü değişik eski elbiseler böyle bir pinguyu kırmak için 4 yıl bekledim 4 yıl çalıştım ve sonunda kırdım

    YanıtlaSil
  50. user:pinky85558 pass:pinky85558
    member
    user:2002ronaldo pass:ronaldo
    eski member
    user:nonee1 pass:nonee1
    member

    YanıtlaSil
  51. user:dominik102
    pass:wesokowski
    member

    YanıtlaSil
  52. lütfennnn verrrrrr angelo dimi???? çok güzel lütfennnn bare bitek bana ver msn imi sölerim

    YanıtlaSil
  53. username 1altin3 password altin member

    YanıtlaSil
  54. berdan verirdim ama sonsuza kadar banlandı

    YanıtlaSil
  55. username malsor1 password malsor

    YanıtlaSil
  56. promit11 promit

    YanıtlaSil
  57. user:zoe1243 pass: power

    YanıtlaSil
  58. berdan sen chris12odess i biliosundur ben onu 2-3 senedir kırmaya çalışıodum kırdım ama şifresini değiştirdi u arada senin msn adresini bana versene sana bir kaç şey sölicem

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar