9 Haziran 2010 Çarşamba

11.Görev:

11.Görev Videosu;

Bölüm_1:



Bölüm_2:


Yapılışı:



İlk olarak G ye basarak G'yle konuşun.Konuşma bittikten sonra Haritadan Town'a ordanda Gift Shop'a gidin.Gift Shop'taki yewşil adamla konuşun.Konuştuktan sonrada yerdeki sarı tohumları alın.Sonra Oklarla sağa yada sola dönerek Kapsında ''OFFICE'' yazan yere girin.Oklarla sağa dönün ve masanın altındak sarı tohumları aldıktan sonra ordaki penguenle konuşun.Konuşurken G sizi arıyacaktır.Arayınca mavi telefonun üstüne tıklayın.Sonra haritadan Ski Village yazan yere gidin.Sport Shop'a girin.Ve ordan HQ ya gidin.Orda G'yle konuşun sonrada haritadan tekrar ski village'a gidin.

Orda ki televizyonda herbert(beyaz ayı)konuşuyor olacaktır.Sizde yeşil penguenle konuşun.Sonra kahverengi penguenin üstüne tıklayın ve o zaman kahverengi penguen gözlüğü kırıldığı için ağlamaya başlayacaktır.Onunla da konuşun.Sonra haritadan THE BEACH e gidin.Light House a girin.Sol oka basılı tutun ve piyanonun altındaki CDyi alın ve arkadaki bir hoparlörün üstünden temizlik malzemelerini alın.Temizlik malzemesini CD nin üstüne koyun.Sonra CDnin üstüne spray sıkın ve yanındaki bezle temizleyip yerine koyun.Sonra sola gitmeye devam edin ve Balıkkların olduğu yerin biraz daha solundaki konserve kutusunu alın. Dışarı çıkın şezlongların önündeki denizden konserve kutusuna su doldurun .Ve tekrar Ski Village a ordan sport shopa ve HQ ya gidin.Ordan sağ*daki oka basarak Gadget Room a gidin.Konserve kutusunu yürüme bandına benzer şeyin üstüne koyun ve kırmızı kolu 1 kere çekin.Sonra üstünde kar resmi olan düğmeye basın ve kolu tekrar çektikten sonra konserve kutusunun içinden yere düşen buzu alıp yerine koyun.Sonra Haritadan The Beach'e ordan da light house'ın üst katına çıkın.Teleskobu yapmaya çalışan penguenle konuşun ve buz parçasını ona verin ve kağıdın üstünde duran lensleri alıp Ski village'a gidiyoruz.Lensleri kahverengi penguene veriyoruz.Sonra karşınıza çıkacak yere CD yi yerleştirip playe basıyoruz.Sonra telefondan anahtarı çıkarıp yandaki
kutunun vidalarını çıkarıyoruz.Ve açılan yere basıyoruz.Sonra açılan yerde düğmelere basarak belirli renkleri ve sıralarını bulmaya çalışıyoruz.
düğmenin etrafında yeşil halka varsa rrenk ve yeri doğru sarı halka varsa renk doğru yeri yanlış kırmızı halka varsa rengide yeride yanlış.

Sonra haritadan Mine Shack'e gidiyoruz.Ordada arkadaki ağaçların olduğu yere tıklıyoruz.Tohumları ve kağıt parçalarını takip ediyoruz.Aynı zamanda yerde bulduğumuz kağıtları aynı kutudda birleştirerek topluyoruz.ve en son kağt parçasını bulduğumuz yerdeki tahtayıda alıyoruz. Sol taraftaki oka basılı tutuyoruz ve gördüğümüz 2. yola giriyoruz.Sonra tekrar sola dönerek en soldaki yolu seçiyoruz.Sonra 2 kere sağ taraftaki yolu seçiyoruz.Sonra karşımıza bir nehir çıkana kadar yolda bulduklarımızı takip ediyoruz.Tahtayla köprü yapıp karşıya geçiyoruz.Tohumları ateşe atıp merdivene çıkıyoruz.Ve bilgisayarın fişini çekiyoruz.Sonra sola dönüyoruz ve önce Turuncu kitaba sonrada çıkan şeye basıyoruz.Kırmızı sarı ve yeşiller yanyana olmak üzere diziyoruz.Konuşmalara basıyoruz.Sonra madalya ve eşyamızı alıyoruz...

Eşyamızda kırmızı düğmeye bastığımızda gözlük çıkıyor.

45 yorum:

  1. sağol çok işime yaradı video ve anlatım

    YanıtlaSil
  2. videolar çalışıyor mu???

    YanıtlaSil
  3. ya melisa yardım edermisin renkler bir türlü olmuyor

    YanıtlaSil
  4. ya melisa yardım et mısır tarlasını bi türlü geçemiyorum

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkürler hep işe yaradı bu görevler

    YanıtlaSil
  6. HARİKA !!!
    çok saol melisa görevi bitirdim hem bitirince siyah gözlük weriyo harika :D çok saol :DD

    YanıtlaSil
  7. bu videoları nerden buluyorsun?

    YanıtlaSil
  8. melisa yaaa renklerin sıra sıra resimlerini koy videoda hızlı olu yapamıom :( lütfeennn

    YanıtlaSil
  9. ya melisa renkler olmuyor sonuna kadar götürüyor videolar yanlış galiba adam hileli doğrumu

    YanıtlaSil
  10. millet varya korkunç vvideo cd yüzünden yayın yapıo ya orda renkleri yapamadım melisa şifreyi vermem ama video oolmasın resim olsun videoda cabuk oluo yapamıom aama hepsini koy resimlerin xD tours sorunu gibi olmasın yaani xDDDD

    YanıtlaSil
  11. ya o şeyde nasıl diziyoruz

    YanıtlaSil
  12. ben renkleri 2dk da yaptım

    YanıtlaSil
  13. melisa bu siteyi kurduğum iyi olmuş senin sayende 11. görevi bitirdim hem renkleri dizerken 3 kere bastım ve oldu arkadaşlar 11. görev bitince bir madalya veriyorlar o oyunu bitirdim ve bana giysi verdiler harika bir giysi bu yolda devam et melisa

    YanıtlaSil
  14. ya melisa lensleri verdim kahverengiş penguene ama cd yeri açılmıo lütfen acil cvp verin nolur =(

    YanıtlaSil
  15. ya uf melisa renkler olmuyo bi el atsan

    YanıtlaSil
  16. yusuf aslan 1027 Eylül 2010 14:30

    melisa abla ben 11. gerevi bitirdim ama bana giysi filan vermediler

    YanıtlaSil
  17. evet melisa abla banada giysi falan vermediler

    YanıtlaSil
  18. sana verilmiyor.Madalyalar bölümnde var

    YanıtlaSil
  19. yapamadım o ayı beni hqya gönderdi

    YanıtlaSil
  20. herbert beni hqya gönderdi ve çıkamıyorum da!!!

    YanıtlaSil
  21. ben yptın basit

    YanıtlaSil
  22. ben bitirdim 2. video ile ayrıca bitirenler şapka gözlük bunun gibi şeyleirn olduğu yerde madalyaya tıklasın labirent oyunu var ama sonsuz

    YanıtlaSil
  23. yaaa melisa benim telefonum ski villageye gidince çalmaya başlıyo normal mi?

    YanıtlaSil
  24. yha melisa mine shacke nasil gidiliyor o raya bn gidemiom 11. görevde

    YanıtlaSil
  25. çouklar tarlada yapılışda yazan yollardan gidin yazmayan yollarda kağıtta olan cisimleri takip edin tarlayı geçersiniz.

    YanıtlaSil
  26. yaa melisa ben kağıt parçalarını takip ediyorum ama ikidebir ''loading'' diyo olmuyo yapamıyorum ...sence bu şey normalmi yoksa benim bilgisayardamı bişe var?

    YanıtlaSil
  27. ya melisa ben mine ye girdim ağaçların orayada girdim tohumların olduğu yerede tıkladım ikidebir ''loading'' diyo neden acaba benmi yanlış yaptım yoksa yanlışlık bilgisayardamı ???lütfen yardım et!! :d

    YanıtlaSil
  28. melisa ben daha önce geçmiştim orayı ama şimdi başka bir pengueni geçmeye çalışıyorum olmuyo o halkaları bir türlü yapamıyorum nasıl yapabilirim?yardım ettt

    YanıtlaSil
  29. melisa renkler bir türlü olmuyor başka bir yolu var mı

    YanıtlaSil
  30. Loading yazması internetle ilgili bir şey.Sonra tekrar denerseniz olur belki.

    YanıtlaSil
  31. melisa sonunda oldu gine de teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  32. melisaabla bentam100 defa denedim olumuyor yardım et nolur mısır tarlasını geçemiyorum nerdeyse kendimi parçalayacam ha

    YanıtlaSil
  33. melisa ben 2 mısırı alınca telefonum çalmıo bn hemen ski villageye gidiyim mi ?

    YanıtlaSil
  34. herbrt beni hq ya gönderdi oradan çıkılmıyor diye bir daha oynadı yine hq ya gönderdi nasıl bitireceğiz...:( lütfen cevap ver melisa

    YanıtlaSil
  35. melisa herbart beni hqya göndedi napıım çıkılmıo??

    YanıtlaSil
  36. Aslında telefon Ski Village'de çalıyor.

    YanıtlaSil
  37. SARI TOHUMLARI GÖREMİYORUM

    YanıtlaSil
  38. Melisa abla 11. görevi 5 kere bitirdim ama kıyafet alamıyorum nasıl alcam ödül bölümünde de göremedim

    YanıtlaSil
  39. yaaa melisa görev madalyaları nasıl kazanılıyor.

    YanıtlaSil
  40. ya melisa kahverengi penguenin gözlüğünü yaptıktan sonra cd şeysi çıkmıyo

    YanıtlaSil
  41. melisa mısır tarlasını bir türlü geçemiyorum. Loading deyip duruyor lütfen yardım et

    YanıtlaSil
  42. melisa abla verilen madalyadaki oyun bitince kıyafet veriliyormu?

    YanıtlaSil
  43. melisa nolur yardım et görevin başında hani jet pack guy la konuşuyoruzya ondan sonra yerdeki tohumları alıyorum ama telefonum çalmıyor napıcam?

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar