9 Haziran 2010 Çarşamba

EPF Ajanlığı ve 11.Görev

EPF AJANI OLMAK İÇİN;(Eskiden Ajansanız)

1-Öncelikle giriş yapın

2-Eski ajan telefonuna basın.

3-Gelen mesajda ''Go There'' yazan yere basın.

4-Başka bir odaya gidiceksiniz.

5-Çalan telefona basın.

6-Telefona bastıktan sonra bir yer çıkıcak oraya kar topu atın.

7-Sonra yeşil kareye Gidin.

8-Ordan da koşabildiğiniz kadar hızlı şakilde koşarak kırmızı kareye gidin.

9-Sonra 20 saniye içinde kameraların sizi göremiyeceği bir yere saklanın.

10-Asansöre binin.

11-Girdiğinizde karşınıza çıkan mesaja ''okay''yazan yere basarak cevap verin.

Yeni oynamaya başladıysanız EPF Ajanı olma:

Yapmanız gerekenler;

1-Sol alt taraftaki konuşma balonuna tıklayın.


2-Ordaki Questions/EPF/Psst,I want to be an EPF agent can you send me an invite? yazan yere basın biri size yollicaktır.

3-Gelen kartta ''Go There'' yazan yere basın.

4-Başka bir odaya gidiceksiniz.

5-Çalan telefona basın.

6-Telefona bastıktan sonra bir yer çıkıcak oraya kar topu atın.

7-Sonra yeşil kareye Gidin.

8-Ordan da koşabildiğiniz kadar hızlı şakilde koşarak kırmızı kareye gidin.

9-Sonra 20 saniye içinde kameraların sizi göremiyeceği bir yere saklanın.(Karşınızdaki kameraya kar topu atın ve duvarın arkasna geçin.)

10-Asansöre binin.

11-Girdiğinizde karşınıza çıkan mesaja ''okay'' yazan yere basarak cevap verin.

34 yorum:

  1. Ben yeni oynamaya başladım.Normal ajan değilim.EPF Ajanı olmka için dediklerini yapmaya çalıştım.Ama telefon çalmıyor.Ne yapacağım?

    YanıtlaSil
  2. melissa nsl ninja olacağımı bana açıklarmısın??
    ayrıca teşekkür ederim tüm görevleri senin sayende bititrdm..

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim de Nasıl ninja olunur bölümüne baksanda anlayamassan yazsam olur mu????

    YanıtlaSil
  4. melisa EPF kıyafetleri nasıl alınıyo ve hani siyah pufflelerde bi tane mavi gözlük oluyoya ondan nasıl alabilirim?

    YanıtlaSil
  5. hangi eski ajan telefonuna bakcaz ben bulamadım

    YanıtlaSil
  6. siyah hayvannasıl alıyorum melisa

    YanıtlaSil
  7. epf ajanı olmak için (eğer pca ajanıda olmadıysan)bi epf ajanı sana davetiye gönderecek o şekilde oluyo

    YanıtlaSil
  8. siyah puffle'ı memberlar alabiliyor

    YanıtlaSil
  9. ya melisa abla epf ajan olunca acaba paralı üye falan olmuyoruz dimi lütfen cevap ver :s

    YanıtlaSil
  10. melisa ben yapmaya çalıştım hapiss kaldım sonra çıktım haritadan ben saklanıyorum ama asansör çıkmıyor.
    asansör nerede söyler misin??
    :S

    YanıtlaSil
  11. asansör nerede göremiyorm :(

    YanıtlaSil
  12. ajan olmak içn member mı olmak gerekiyo?? bana mesaj geldi ama go there die bişi yazmıo

    YanıtlaSil
  13. bana bi mesaj geldi epf den ama go there die yazmıyo epf olmak icn member mı olmak lazım

    YanıtlaSil
  14. elektrikli siyah puffle nasıl alınır

    YanıtlaSil
  15. test i anlatayım tekrar çıkan yere kar topu atıyoz koşuyoruz bunlar kolay ama saklanma yeri olunca cameralar kapanıyo ozaman kamera 2 ye kartopu atın ve saklanın sona tutsağa girmeden öncelevhaya kartopu atın ozaman tam puan alıyosunuz

    YanıtlaSil
  16. bakın böle mavi çıka böle gidin kare gibi bişe var basın nakın şimdi telefona basın orda bişi çıkar kartopu atın yeşile gidin kırmızaya kadar koşun kamera kapanaca elaktirik yerne gidin ama köşeye kadar gidin görünemesiniz bekleyin orada mavi kare çıkar girin tutsak kaldınız elektireğe kartopu atın çıkın bekleyin bişe yüklenecek sonra son köşede de bir asansör var tebrikler ajansın

    YanıtlaSil
  17. Ben önceden bunu yapmıştım şimdi senin dediklerine göre yapıyorum gittiğimde telefon çalmıyor yinede yaptım tam puan aldım asonsöre bindiğimde ise karşıma okay yazan bir mesaj gelmiyor. Şimdi ajan oldum mu olmadım mı? Yardım edebilir misin?

    YanıtlaSil
  18. sen balık yakalama da büyük balığı yakala hile sin, sitede gosterio bu sitede ondan sonra epf sana mesaj gönderiyor (mesaj normal mesaj bölümüne geliyor) fareyi gezdir go there diye bir yazı çıkacak ona tıkla ondan sonra dart tahtası çıkacak orda kar topu at oraya testleri yap kabul ederse kapı çıkıyor onun içine gir epf binasının içine götürüyor mapın üstünde telefon resmi çıkıyor ajan oldun bu kadar

    YanıtlaSil
  19. iki tanesini kötü alırsan geçiyorsun 2 si iyi olsun yeter

    YanıtlaSil
  20. melisa abla yanlış yazmışsın doğrusu ilk öne everi day phonnin facililitiye girin sonra telelefona sonra çıkan ekrana basın ve yes diyin ilkönce açılan yere kartopu at sonra yeşil kareyegel vesüre başlayınca kırmızı kareye geç sonra göremeyeceğin bir yeresaklan sonra saklanırken çalışmayan kameraya kartopu at sonra arama bitince dışarı çık sonra tuzak yazırlanınca enerji kutusuna kar topu at sonra a seviyeni öğren sonra açılan kapıya gir ve ve gelen kutuya okay de

    YanıtlaSil
  21. yaaa Melisa lütfen söyle siyah pufflelara nasıl mavi gözlük alınıyoooooooooo???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  22. yaaaaa bn epf ajanıyım ama 1. görevde şifre sayı mayı yazmıo 2. görevdede kızak dağda kaymıo melisa

    YanıtlaSil
  23. melisa ben kendime yeni bi penguen açtımda ama epf telefonunun eskiside yok yeniside epf odasına gidemiyom nasıl yapıcam lütfen söyle.:(

    YanıtlaSil
  24. bn yeni değilim.daha önce arkadaşlarımın kilerle oynuyodum.ama sonra kendime yeni bi tane açtım. şimdi epf ajanı olmak istiyorum sadece oyunu ilk açtığımda telefon yoktu ne eski olanı nede yeni olanı hiç biri. every day phonıng facılıty e gidince hiç bişey olmuyo bana lütfen cevap yolla...:(:

    YanıtlaSil
  25. benim vardı ama yeni bi tane açtım sadece epf ajanı olmak istiyorum ama epf odasına giremiyorum ne yapmalıyım lütfen cevap verrrrrr..:)

    YanıtlaSil
  26. arkadaşlar şöyle:
    bi tahta çıkcak ona kartopu atıp yeşil kare çıkınca ona yürüyün kırmızı kare çıkınca ona koşun sonra görünen kameraya kartopu atın ve duvarın içine tıklayıp oraya yürüyün sonra tuzak hazırlancak sakın mavi kareye gitmeyin o tuzak önceden levhaya kartopu atın ve ajan oldunuz asansörün üstünde EPF yazıyo

    YanıtlaSil
  27. Ben hem ajan,hem ninja hem de tur rehberi oldum ve ajan görevlerinin hepsini bitirdim.

    YanıtlaSil
  28. çok teşekkür ederim melisa şu anda epf ajanıyım çok sağol çok tşk ederim

    YanıtlaSil
  29. yhaa LÜTFEN biriniz yardım edin...Ben EPF ajanı oldum fakat görevleri yapamıyorum...

    LÜTFEN YARDIM EDİN !!!

    YanıtlaSil
  30. super90 nasıl tur rehberi oldun bana sölermisin?

    YanıtlaSil
  31. ben kameradan saklanmak yerine kameraya kartopu atmıştım kameranın görüntüsünü kapattı

    YanıtlaSil
  32. melisa benimde bir sitem vardı uzun süre girmedim ama site duruyo giriş yapa kullanıcı adımı yazdım böyle kullanıcı adı yok dedi o sitede bana gelenlerin sorularını yanıtlıyordum onlar cpyi benim senin gibi iyi biliolardı ama sen bu kadar cpyi bilmeyen kişilerle uraşıyosun hayret ediyorum

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar