24 Haziran 2010 Perşembe

Bu Haftaki Field-Op Görevi

Bu Haftaki Field-Op Görevi;

(Videosunu izlemek için Tıklayın )



Arkadaşlar bu haftaki görevin son bölümü gerçektende zor(bence).

1-EPF Command Room'a gidin.




2-Field-Ops yazan sarı ekrana basın.




3-Accept Field-Op yazan yere basın.



4-Haritadan Ski Hill'e gidin.

5-Okların olduğu yere gelin.






6-Telefonunuz çalmaya başlicaktır.Ona basın.


7-Açılan yerde ENGAGE yazan yere basın..








8-Açılan yerde işaretlenmiş yerlere gidip gri yerleri şarj etmeniz gerekmektedir.Her gri yere gittikten sonra büyük yuvarlağa geri dönünki sizde şarj olun.En sonda anahtarı alıp kilitli yeri açarak son yeri şarj edin.Bu arada kırmızı noktalardan çıkan elektriğin sizi çarpmamasına dikkat edin.







14 yorum:

  1. ya benim telefonum çalmıyo

    YanıtlaSil
  2. melisa lütfen yardım et ben FIELD-Ops yazan sarı yere tıklıyorum ama bende continue yazıyo accepte-fıeld-ops yazmıyo.::(

    YanıtlaSil
  3. accept yazsada continue yazsada fark etmez çünkü sen görevi önceden almışın.

    YanıtlaSil
  4. accept yazsada continue yazsada fark etmez çünkü sen görevi önceden almışın.

    YanıtlaSil
  5. ya ben bu görevi yapamıyrum.melisa abla senin koyduğun gibi çıkmıyor o şeyler!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  6. öyle çıkıo ben yaptım

    YanıtlaSil
  7. 11. görevi açıklıyorum açıklayabilirsem:
    g ile konuşun oradan çıkın.gift shop a gidin yeşil penguen (Rookie) ile konuşun.yerdeki tohumu alın. offıce yazan yere
    girin. girdiğinizde masanın altındaki tohumu alın ve kırmızı penguenle (jet pack guy) konuşun. sonra çıkın office den.telefonunuz çalacak.
    ona tıklayın. g ye basın. sinyal kesilecek.telefonunuz bozulacak. HQ ya gidin.g ile konuşun. orada bilgisayarlar da
    bozulacak ve herbert çıkacak.kim konuşursa onunla konuşun.konuşma bitince bilgisayarlar bozulacak yine.g ve
    rookie ile biraz daha konuşun sonra ordan çıkın. çıktığınız da orada perdede herbert çıkacak. hem rookie hem de
    onunla konuşun. sonra beach a gidin.içeri girin. bir dümen var çıkış kapısının yakınlarında. onun yanındaki konserve
    kutusunu alın. sonra gitarın yakınlarındaki bir hoperlörün üstündeki fısfısla bezi alın. ayrıca piyanonun altındaki cd yi alın.
    fısfısla bezi cd nin üzerine tıklatın. önce fısfısla cd ye sıkın sonra bezle silin. temizlenmiş cd yi alıp inventory nize koyun.
    tekrar ski village ye gidin. sonra perdenin arkasında bir makine var ona tıklayın. cd koyma yerinin solunda bir tuş var
    oklu. ona tıklayın. cd yi inventory nizden alıp cd koyma yerine koyun. tekrar o tuşa basın. sonra perdede başka bir
    şey yayınlanacak. rookie ile konuşun (yeşil penguen).sonra makineye tekrar gelin. orada
    kabloların bağlandığı bir alet var. telefonunuza tıklayın.tools un yanındaki düğmeye basın. makas ve tarağın dışındaki
    şeyi alın.aletin üzerine tıklatın. alet açılacak.ve aletin içine tıklayın. orada içi gri olan daireler var. onları sırasıyla üzerlerine
    tıklayarak doğru renkleri yapın.ama bir sorun var. kodlar sürekli değişiyor. o yüzden kodu siz bulacaksınız.örnek vereyim:
    mesela pembe pembe mavi turuncu yaptınız. tabi her yaptığınızdan sonra da check e basacaksınız. diyelim ki pembelerin etrafında
    yeşil var. bu doğru renk demektir. turuncunun etrafında sarı var bu yarı doğru yarı yanlış demektir.yani yine yanlış oluyor. doğru değil.
    mavinin etrafındada kırmızı varsa tamamen yanlış demektir.diyelim ki pembe doğru oldu. diğerleri yanlış oldu. altına aynısını yapın.ama
    sadece pembenin yerini. yanlış olan renkleri de değiştirerek tekrar check e basın. eğer sonuna kadar yanlış olursa makineden çıkıp tekrar
    deneyebilirsiniz. doğru olduğunda mine açılacak. oraya gidin. mısır tarlasına girin. patlamış mısırların olduğu taraftan gidin. mısırlı yol bitince
    karşınıza patlamış mısırlar çıkacak. onun yakınında bir kağıt parçası var. onu alın.

    gerisini şimdi yazıyorum...

    betül... (başkası)

    YanıtlaSil
  8. asla ama asla üçgen izli yoldan gitmeyin. çünkü onları herbert'ın
    arkadaşı yengeç klutzy şaşırtmak için yapmıştır. eğer o yoldan giderseniz mine ye geri dönersiniz. yollardan önce şu yönleri gidin.

    sağa sapın yerdeki kağıt parçasını alın. sonra tekrar sağa sapın yerdeki kağıt parçasını alın. bu sefer sola sapın yerdeki tahtayı ve kağıt parçasını alın.
    kağıt parçası tamamlanacak. üzerinde süper mısırın yetiştirilmesi için gerekli olanlar yazılıyor. ama onları almayın. dönmek için üçgenlerden gidin. asla ama asla gitmeyin
    demiştim ama şimdi gerekli. sonra tekrar tarlaya girin patlamış mısırlı yolları takip edin. patlamış mısırlı yollar bitip de önünüze patlamış mısır bütünü
    çıkarsa şu yolları takip edin:
    sol
    sol
    sağ
    sol
    sol
    ve nehire ulaşacaksınız. nehirin üzerine aldığınız tahtayı koyun.ve karşıya geçin. orada merdiven göreceksiniz. onu indirmek için aldığınız mısırları
    meşaleye atın. merdiven aşağı inecek. ona çıkın. ve.... herbert ve klutzy!... onlarla konuşun. ve masanın yanında prize fiş takılmış. fişe tıklayın ve
    bilgisayar kapanacak. herbert çok üzülecek.onunla konuşun.herbert sizi yanınızdaki örtü örtülü şeyle HQ ya ışınlayacak. orada Rookie ve Gary'le
    konuşun.gary açtığında bombalı bir alet çıkacak. gary ile yine konuşun. o anda bilgisayarlar açılacak ve herbert çıkacak. konuşun. bombanın saniyesi
    biterse heryer patlamış mısır olacak. epf deki hologramda 2010 u açtığınızda heryerin mısır olmasının nedeni bu. gadget room kapanmış. rookie kapıyı açamıyor.
    kameralar ve bilgisayarlar çalışmıyor.haritanız yok! böyle olunca öleceksiniz!!!!!! şaka şaka! :) :D
    g nin sağında harita var kırmızı yanıyor. onun yanındaki dolabın üstünde not var. ona tıklayın.şifreyi çözmek isteyenler çözsün. şifre: ORANGE BOOK
    yani TURUNCU KİTAP diyor.
    dolapın yanındaki haritanın altında kitaplar var. oradan turuncu kitabı tıklayın. dolapta renkli bir şey açılacak ona tıklayın. help e tıklayın. orada bunu nasıl
    düzelteceğinizi gösterecek.boş bir tane yer var.renklere tıklayarak o şekli yapın. bittiğinde dolaptan bir ajan çıkacak. onunla konuşun. gary ve rookie ile de konuşun.
    ve bombadan kaçmak için o ajan bizi ışınlayacak. sonra birden sport shop mısırla patlayacak. konuşun. sonra g psa nın artık epf olduğunu söyleyecek.sonra görev bitecek.
    ödülünüzü alın. ama benim aklıma bir şey takılıyor. onu da siz bulun:

    aslında item de alacaktık ama onun için gözlük bulmamız gerekliydi.neden gözlük bulacaz diye sorarsanız hani
    o perdenin önünde kahverengi bir penguen varya onun gözlüğü kırılmıştı. ben size görevi bulup yazdım siz de bana gözlüğü bulup yazın artık...


    betül... (başkası)

    YanıtlaSil
  9. ya bn cpde gemileri topladım ama 1 gemi kaldı bulamadım bana birisi söleyebilir mi bütün gemilerin nerde oldunu ve şapka almayıda istiyorum yeni şapka varmış heralde o şapka nerde??????????

    YanıtlaSil
  10. biri bana bu görevi yapsın!!

    YanıtlaSil
  11. yaaaa kaçırmışım...

    YanıtlaSil
  12. melisa lütfen bana yardım et

    YanıtlaSil
  13. melisa yardım et

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar