22 Haziran 2010 Salı

Rockhopper Geldi

Rockhopper Geldi



İtemimiz kafaya takılan bir ahtapot;


10 yorum:

  1. bence arkaplanları herkese dağıtmalilar

    YanıtlaSil
  2. melisaaaaaaaaaaaa,
    se harika bir kızsın tıpkı benim gibi ;D

    bence blogunu herkese tanıtmalısın!
    evinde parti düzenlemesin!
    hadi yeteneğin var !

    sevgiler;
    yagmur (sitene yorum yazıcam sürekli)

    YanıtlaSil
  3. ben rokhopperı buldum süper arkaplan bir de kıyafet verdi arkadaş olarak ekleyince yanlız ce memberlar için:d

    YanıtlaSil
  4. slm melisa
    ben paralı üyeyim.
    3 yıldır club penguin oynuyorum,
    fakat bir para hilesi sitesi biliormusun

    YanıtlaSil
  5. ben bir sürü rockhopper tracker'e baktım ama hepsi yalan söylüyor. Çünkü ben hep o trackerlerin dediği servera ve yere gittim. hiç rockhopper yok.

    YanıtlaSil
  6. melisa sen gerçekten harikasın

    YanıtlaSil
  7. melisa rockhopper yetide diolar
    giriorum her yere bakıyorum hiç bi yerde yok bide şu epf görevleri varya onlarda membersızların için hep aynı eşyamı olcak yoksa değişcekmi ??

    YanıtlaSil
  8. melisa yeni pin gelmedi ve nası üye olcaz buraya acaba söylermisin

    YanıtlaSil
  9. melisa yardım et bende accept fıled-op yazmıyo! continyou yazıyo
    lütfen yazdım et!
    not: continyou yu yanlış yazdım... (

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar