22 Ağustos 2010 Pazar

Anahtarı Buldum

Hidden Lake'teki Anahtarı Buldum;


Penguin Universe 3 member odalarına girmemize izin vermiyor.Sadece member oyunlarını oynamamıza izin veriyor.Bununla Hidden Lake'teki odanın anahtarını buldum.İlk önce Penguin Universe 3 le giriş yapıyoruz.(Member değilseniz)


1)Siyah puffle'ı aldıktan sonra kalamarın gelmesini bekliyoruz.Gelince çıkan baloncuklarla batmadan kalamarı takip ediyoruz.








2)Sonra Yeşil bir yerle karşılaşıyoruz.Orda kalamarı takip etmeyi bırakıp o yönünde ilerliyoruz.(sağa)








3)Biraz gittikten sonra merdivenlerle karşılaşıyoruz.








4)Oraya girince Gizli Girişi buldunuz diyor.Enter'a basınca Oraya giriyoruz
(Penguin Univers 3 le girilmiyor.)

77 yorum:

  1. Melisa, ben bir haftadır yoktum.Buluşmayı kaçırdım:(Başka bir gün ikinci bir buluşma yapabilir miyiz?Ben 2 kişi katılacağım.Başka Club Penguin sitelerine de buluşma tarihini yazar birsürü kişi bulurum.Lütfen bir buluşma daha yapalım!

    YanıtlaSil
  2. Melisa siten kötü amaçlı yazılım içeriyor diye açılmıyor.Google öyle diyor.

    YanıtlaSil
  3. ilada member olmak lazım ki girelim bune ya bari member şifresi yaz da işi haledelim hep onlar keyif çıkrıyor ama biz eve giriyos eşya yok mavi pufle yemek veriyos sonra sinek kovalıyoz parti veriyoz biz ama onlar eşya parti veriyo şapkam var bedava var dağ için o var ,eğf kulaklık var,elik var rengarenk olan,madalya var ,gazeteci olmuşum gibi bişe var yada fotoraf,bune ya melisa nolur ama nolur ki member hilesi bul yada kaldır bide nolur banda bi elektro gitar ve böle büyük yer varya davul var onlar için çubuk ver nolurr.

    YanıtlaSil
  4. tamam zaten söylediğim gibi okul açılmadan önce yine yaparım
    -----------------------------------biliyorum.Ama hiç bir şey yapamıyorum.
    -----------------------------------
    ben kaldıramıyorum ki.Mmember hileside arıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ya bu oyuna nerden giriliyo??

    YanıtlaSil
  6. Melisa sen kaç yaşındasın??Yani kaça geçtin???

    YanıtlaSil
  7. clubpenguin.com dan giriliyor. 8'e geçtim

    YanıtlaSil
  8. Member hilesi diye bir şey yoktur ve olsa herkes hileyle member olurdu ve clubpenguine hiç para gitmeyeceği için ihtiyaçlarını karşılayamazlardı ve o zaman club penguin ayakta duramazdı ve hidden laketeki yere girince ve oradaki memberlar free olduğunuzu görürlerse modlara şikayet edebilirler ve siz banlanabilirsiniz

    YanıtlaSil
  9. doğru ama kimsenin görmemesi için boş bir yerdende girilebilir.

    YanıtlaSil
  10. Melisa penguin universe 3 le oyunu oynayabiliyorsak nasıl odaya giremiyoruz.Anlamadım ben bu işi.Şöyle mi yapıcaz:
    Penguin universe yi açıcaz.Become a member yazısına tıklicaz.Oyunu oynicaz.Gizli geçidi bulcaz.Sonra enter a baıcaz.Odaya giremeyecek.Bizde normal CP den odaya girecez.Doğru mu?

    YanıtlaSil
  11. hayır Çok saçama ama sorun şu ki member olmadan giremicez.

    YanıtlaSil
  12. melisa abla penguin universe 3 ne

    YanıtlaSil
  13. melisa kendi sitemede club penguin girişi koymak istiyorum onu nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar bence baska bir member olma hilesi var cunku bakıyorum coğu kişi member eskien cok azdı memberların sayısı ayrıca gördüğüm bazı memberların kyafeti bile yok benim param 52.000 hilesiz yaptım ama hiç bişe yaramıo

    YanıtlaSil
  15. ya nasıl giriş yapcaz penguin universe 3 ile indirdim ama :(

    YanıtlaSil
  16. Ya Melisa konuyla alakaı değil ama senin sitene girerken "Kötü yazılım bilgisayarınıza zarar verebilir" diyo ????

    YanıtlaSil
  17. melisa ama biz para vermedik nasıl oynucaz anlamadım .S .(

    YanıtlaSil
  18. melisa bena penguin universe 3 ün sitesini desene

    YanıtlaSil
  19. melisa abla bn arkeğim gitar la büyük yerde davul için sopa dedimya adım kemson okmu ona vercen karıştırma tek kemson member değilim nolur ver hep gitarım olmasını diledim nolur tmm mı

    YanıtlaSil
  20. EE başka yenilik yok mu ???? =/

    YanıtlaSil
  21. ben birşey keşfettim beacome modetör yazanyere basınca bir odaya girin ve sonra bir culb penguin yöneticisi olursunuz

    YanıtlaSil
  22. melisa beni member yapar mısın? ayrıca süper kahraman kıyafeti ,bayaz ve turuncu puffleler de var
    not:adım ve şifremi veriyorum ama bunu melisa'dan başka biri kullanmasın.
    ad:zehra2003
    şifre:zehra
    not2:lütfeen:(

    YanıtlaSil
  23. penguin universe 3 ne?!

    YanıtlaSil
  24. Melisa member bir tanıdığın varsa bize memberlerin girebildği yerlerin fotolarını çeker misin?

    YanıtlaSil
  25. gitar çubuk istedimya penguen adı:
    kemson

    YanıtlaSil
  26. melisa ben sana bi sürü soru soruyom hiç cevap vermiyon bari şu soruma cevap ver penguin universe 3 ün sitesini versene

    YanıtlaSil
  27. Arkadaşlar Melisa bana bunu ver Melisa bana şunu ver gibi şeyler yazmanızın bir anlamı yok çünkü onları member olmadan alamazsınız umutpingu member hilesi vardır yoksa bu kadar çok member olmazdı diyorsunda bence bunun açıklması memberliğin çok pahalı olmaması ve ödeme imkanlarının çok olması

    YanıtlaSil
  28. Melisacığım ben siyah puffle tam alıcam eror diyor nasıl alabilirim

    YanıtlaSil
  29. penguin universe3 e nası gircez hemen cevaplarmısın ve 14 yaşındamı sın?

    YanıtlaSil
  30. Sorry, There are no surveys available to your
    country at this time. Please try back later.
    yüklemek için siteye girdiğimde böle dedi napcam şimdiii?

    YanıtlaSil
  31. ya ben giremiom açılmıo tekrar deniom nick kullanımda yazıo yardım et lütfen

    YanıtlaSil
  32. ege seninkini kabul ettim
    -----------------------------------
    bir de başka saatte dene.

    YanıtlaSil
  33. melisa penguin univers 3 ü koymuşsun anahtarı alamıom
    penguin UNİVERSE 3 ün sitesini ver ltfn cevapla

    YanıtlaSil
  34. penguin universe 3 ne yani sitesini ver melisa keşke videosını koysaydın

    YanıtlaSil
  35. bana yardım edin clup penguin universe3 nasıl çalıştırılıor

    YanıtlaSil
  36. siteside artık çalışmıyor!
    ----------------------------------------------------------------------
    normal giriş yapıp become a member yazısına tıklican.

    YanıtlaSil
  37. melısa bu oyn clup penguının ıcınde nerde?

    YanıtlaSil
  38. melısa bu oyun clup penguının ıcınde nerde ??

    YanıtlaSil
  39. arkadaşkar benim 2kullanıcım var biri member ben underwater rooma girdim soda fıçısı deniz kabukları deniz atı balıklar dniz anaları ve sayamayacağım harika bir güzellik var sizinde bunu görmenizi isterim

    YanıtlaSil
  40. melisa teşekkürler anahtarı bulduk ve yapamayanlar batnlara söylüyürom kalamarın bırakdığı baloncukların içine girerek yapıyoruz iyi şanslar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

    YanıtlaSil
  41. ece penguin ltfn penguin üniverse 3ün indirmek için olan sitesi ne bari sen deee ltfn

    YanıtlaSil
  42. http://www.plunder.com/Penguin-Univers-3-download-5f66ef7659.htm

    tıklayamıyosan sağ tarafta hile programları yazıyor.Ordada penguin univers 3 e tıkla nasıl indirildiğinide görürsün.

    YanıtlaSil
  43. mels abla ben birşey dicem sen buldunmu anahtarı yani bulmuşsun ama aldınmı ya aldıysan kapının ardındakilerin resimlerini gösterirmisin lütfen
    SAYGILAR

    YanıtlaSil
  44. melisa lütfen gösyerirmisin kapının arınakini

    YanıtlaSil
  45. melisa beni anlamıyosun penguin ÜNİVERS i istemiyom ÜNİVERSEyi istiyom

    YanıtlaSil
  46. ya melisa ben bu anatharı bulamadım bi süre takip edince hemen aşşağa düşüyon

    YanıtlaSil
  47. melisa abla yardım eder misin ahtapot gibi olan şey bir müddet sonra balon yapmıyor ben de batıyorum doğru olduğuna emin misin?

    YanıtlaSil
  48. BEN İÇERİ GİRDİM. MEMBERİM. SADECE PİN VAR İÇERDE GİRMEYE DEĞMEZ. SİZ HALLOWEEN İÇİN MEMBERLİK ALIN BENCE D,İĞER TÜĞRLÜ SPOOKY HOUSE A GİREMEYECEKSİNİZ MAALESEF.

    YanıtlaSil
  49. melisa penuin universe 3 çalışmıyo bi süre çalışıp turuncu bi kutu çıkartıo

    YanıtlaSil
  50. program çalışmıo ve hangi oyun

    YanıtlaSil
  51. melisa abla ama o oyuna girince biraz gidince küçülüyor

    YanıtlaSil
  52. Ahtapotun çıkardığı balonlardan gidersen küçülmezsin

    YanıtlaSil
  53. benim anlamadığım penguin universe 3 nedir?

    YanıtlaSil
  54. teşekkür ederim melisa anahtarı buldum

    YanıtlaSil
  55. MELİSA BEN YENİ BLOGGER IM BİRLİKTE İŞ YAPARSAK İKİMİZDE KARLI ÇIKARIZ BEN SENİN SİTENDEN ALINTI YAPAYIM ÇEVREM GENİŞTİR SENİ YAYINLAYAYIM. OKEY?

    YanıtlaSil
  56. Hayır,Ortak istemiyorum.

    YanıtlaSil
  57. bn bunu member charımla yaptım o odaya girebiliyorum ama hiç güzel deil sadece pin veriyo :(

    YanıtlaSil
  58. melisa nasıl free olabiilirim

    YanıtlaSil
  59. yyaaa bi para hılesı bulamadın mı?

    YanıtlaSil
  60. melisa abla ben memberim ama kalamarı takip ederken hep yanıyorum.nasıl oluyo???

    YanıtlaSil
  61. teşekkürler melisa abla ben yeni üye olmuştum senin sayende oranında anahtarını aldım.

    YanıtlaSil
  62. Melisa abla ben ahtopotun çıkardığı balonlardan gittim ama hala küçülüyorum.

    YanıtlaSil
  63. melisa bana penguin unıver 3 nasıl kullanıldını anlatırmısın

    YanıtlaSil
  64. Melisa bn onu yükledim ve become a membera da tıkladım ama açılmadı ne yapıcam şimdi?

    YanıtlaSil
  65. melisa member oldum napçağımı bilmiom napabilirim söler misinnn puffleler aldım onlara uykuluk,oyuncak fln aldım kıyafet aldım dojanun alt katına, hidden lakeye gittim şimdi napabilirim nolur yardım ett

    YanıtlaSil
  66. yaa ofya eskidenmembrdım çok güzeldi özellikle partiler ama membrlık bitince sıkıldım oyundana çoook sıkıldım

    YanıtlaSil
  67. melisa ben hep memberim bana çok güzel eşyalar alırmısın bide su ve ateş doja larını geçermisin karşılığında sana benim üyeliğimi lazım olduğunda kullanabilirrsin şifrresini boş yerde söylerim

    YanıtlaSil
  68. yaa melisa abla ben şunu anlamadım ilk önce penguin universe 3 ile giriş yapıyoruz diyorsun en sondada penguin universe 3 ile girilmiyor diyorsun nasıl oluyor bu yani nasıl bulcaz anahtarı aqua grabber le olsa tamam dicem ama aqua grabberlada olmuyor

    YanıtlaSil
  69. Ben anahtarı aldım ama yinede oyniyım dedim 25. bölüme geldim ama puffleleri bulamadım en sonunda bi balon geldi içinde kese vardı onun üstüne çıktım para çıktı ama puffleleri bulamadım sen buldun mu???

    YanıtlaSil
  70. UNİVESE 3 NEREDE MELİSA?
    BEN UNİVERSE 3 Ü BULAMADIM.
    NEREDE ACABA BANA SÖYLER MİSİN?

    YanıtlaSil
  71. melisa nasıl oluyoda sen giriyosun biz giremiyoruz???????????

    YanıtlaSil
  72. Program bozulduğu için şimdi girilmiyor..

    YanıtlaSil
  73. princess fires8 Temmuz 2011 09:40

    Melisa Abla bu program ne zaman olur.Ben member olmak istiyorum ama babam izin vermiyo.Sen bütn yerlerin fotoğrafını koysana siteye.Yani sadece memberlerin girebildiği yerleri.Özellikle şu book room un altındaki member diskosunun.

    YanıtlaSil
  74. princess fires8 Temmuz 2011 09:42

    benim kulaklığım var.ama sizin bildiğiniz gibi değil.hani ajanlar takıyo ya tek kulağına.kablolu.ondan.ama ben member değilim.parasıyla satlıyo.herkes alabilir.isteyen olursa ben yerini söylerim.

    YanıtlaSil
  75. Programı ben yapmıyorum.O yüzden ne zamana olur bilmiyorum...

    O parasıyla satılmıyor.Field-ops görevindeki madalyalarla satılıyor...

    YanıtlaSil
  76. melisa abla clup penguinde ajanlık görevini yapamıyorım nasıl yapıcam

    YanıtlaSil
  77. card jitsudaki ateş ve su oyunları var. onlarıda oynamamıza izin veriyo mu penguin univers 3

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar