21 Ağustos 2010 Cumartesi

İşte Fotoğraflarımız

İşte Fotoğraflarımız;

Sadece 5 tane çekmişim;

Light House'tayken 10 kişiydik;


-Meadow pengu
-Naz 1 3
-Gonuldk
-Alevli99
-Superaltan
-Spacerman
-Rockirem1
-Umutpingu
-Angelilke1
-Melo Eco



Epf Command Room'da da 7 kişiydik;


-Naz 1 3
-Superaltan
-Meadow Pengu
-Rockirem1
-Angelilke1
-Mr Kiril
-Melo Eco
İce Berg'te 8 kişiydik;


-Mr Kiril
-Meadow pengu
-Alevli99
-Fbliumut
-Bilge20
-Rockirem1
-Cantos1
-Gonuldk
-Melo Eco


Aslında coffee shop'ta ve Stadium'da da çekmem gerekirdi.Gelip gidenlerde vardı ama fotoğraflarda çıkmamışlar işte bir kaçı;

-Atay07
-Dilara101
-Peng5445
-Pingu54656
-xxturkiyexx
-yigitkoc
-ölümcül2
-spralper
yazmayı unuttuklarım olabilir.

NOT:Sonrakini okul açılmadan önce en az 1 kere daha yaparız.


Gelen herkese tekrar teşekkürler...

14 yorum:

  1. her fotoda varım light hausede kameraya el sallamışım :)

    meadow pengu...

    YanıtlaSil
  2. Ben Fbliumut go to dojo derken çekmişsin :D

    YanıtlaSil
  3. melisa gazeteni okumamışsın :D

    YanıtlaSil
  4. :D okudum ama yine çıkmış hep öyle oluyor.

    YanıtlaSil
  5. mor yildiz99 u yazmayı unutmuşsun

    YanıtlaSil
  6. Çektiklerinin 1 tanesinde varım ama coffe de Pengu'nun partisinde senin evinde falan vardım sadece bir ara çıkmıştım hepde onları çekmişsin

    Dilara101...

    YanıtlaSil
  7. çektiğin için sağ ol melisa ben rockirem1 :)

    YanıtlaSil
  8. ya melisa çıldırıcm bn! çnkü memberdm ama membrm bitince
    memberli eşyalarımı kullanamMADM

    YanıtlaSil
  9. penguin univers 3 le kullanmayı denedin mi mu?

    YanıtlaSil
  10. light hausenin 2. fotosunda gülücük resmi çıkarmışım hhmmm...

    YanıtlaSil
  11. nasıl fotoğraf çekiliyo ve neden beni arkadaş listene eklemedin?

    YanıtlaSil
  12. Melisa son 1 buluşma yapalım,cuma günü olsun.Lütfen 2 sinide kaçırdım.Hem bu sefer arkadaşlarımı da getiririm.LüTFEN

    YanıtlaSil
  13. Ben o saatlaerde okula gidiyorum.Bnei ekleyen herkesi ekledim.

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar