5 Eylül 2010 Pazar

Penguin Storm 12.4/12.5;

Penguin Storm 12.4:

Bu programla istediğiniz kadar para yükleyebilir,Önceden gelmiş tüm bedava itemleri alabilrsiniz.Rockhopper arkaplanı vs... alabilrsiniz.

Programı EXE ile yüklemek için alttaki siteye girin;
Site Bozuldu!!!

Programı yükledikten sonra eskisi gibi açın.




Penguin Storm 12.5;

Penguin Storm 12.5'in 12.4'ten fazla bir farkı yok her şeyin yeri aynı.Ama yüklemek istersiniz diye nerden yükleyebileceğinizi veriyorum(EXE);

http://downloads.cpcheats.info/PenguinStorm125.exe

Altta küçük yazıyla DOWNLOAD yazıyor ona basın.
BANLANMA RİSKİ % 50
VÜRÜS RİSKİ % 60(ben bunu bilmiyordum yorumlarda okudum)

İtem Numaraları için Tıklayın.
Edit Bölümü için tıklayın.
Buy İtem Bölümü için TIKLAYIN.
Money Maker Bölümü için Tıklayın.

51 yorum:

  1. onu yazan benim banlanma riski yok

    YanıtlaSil
  2. Var diyorlar da o yüzden.

    YanıtlaSil
  3. Banlanma ne demek ??

    YanıtlaSil
  4. jess yani Bilge 205 Eylül 2010 15:40

    sen aldın mı

    YanıtlaSil
  5. Belirli bir süre için banlandığın oyuncuyla oynayamıyosun(bazen sonsuza kadar banlanlar oluyor)
    ----------------------------------------------------------------------
    Evet aldım

    YanıtlaSil
  6. pcye zarar verirmi

    YanıtlaSil
  7. hayır ben bilgisayarıma yükledim aldığım sitede de vermez diyodu.Büyük ihtimalle vermez ama kesin değil.

    YanıtlaSil
  8. ya melisa o bedava membır olma şai ama puan toplaman gerek dio bndede snde o özellik yok dio yardmcı olrsn sewnrm :(

    YanıtlaSil
  9. Ben yedek penguenle denedim bişi olmadı pandayı kaldırmadan yapın ama

    YanıtlaSil
  10. Hmmms teşekkürler =) bu program gelecek sene içinde geçerli olur umarım :)

    YanıtlaSil
  11. hayır aslı bedava memberlıkla alakası yok
    ----------------------------------------------------------------------

    YanıtlaSil
  12. sadece bunlar deil birsürü şey yapılabiliyo

    mesela dolu serverlere girme

    oyun dilini değiştirme

    hakkınızda bilgileri verir

    oyuncuları görünümleeriyle oynayabilirsiniz ve dahası

    AMA PARA VE EŞYA HİLELERİ DIŞINDA TÜM HEPSİNİ SADECE SİZ GÖREVİLİRSİNİZ

    YanıtlaSil
  13. kalıcı olanları yazmak daha mantıklı olduğu için bunları yazdım ama isterseniz diğerlerinide yazabilirim.

    YanıtlaSil
  14. yha carabiner pini ne ?

    YanıtlaSil
  15. diğerlerinide yaz istersen

    YanıtlaSil
  16. MELİSA DİĞERLERİNİ DE EKLE LÜTFEN..

    YanıtlaSil
  17. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  18. yha canım ben kendi kafamdan kodLar saLLadım ve çıktı eski pinLer bende oLmayan önce sizLerLe payLaşmak geLdi ama satın aLınmıyo sanırım banLanma riskini söyLüyor =( bi yardm etsen

    YanıtlaSil
  19. onlar zaten alınmıyor.Sadece yukarda yazdıklarım.

    YanıtlaSil
  20. melisa ben dolu serverlere nasıl girebilirim rockroperı cok görmek istiyorum bunla ilgili birşey bulursan sevinirim

    YanıtlaSil
  21. YA BEN PUFFLELARDAN ROCKHOPPER YAPTIM ÇOK TATLI OLUYORLAR

    YanıtlaSil
  22. ya melisa abla buluşma saat kaçta??

    YanıtlaSil
  23. her zmn olablrrr hep ordaız ttlm

    YanıtlaSil
  24. BANLANMA RİSKİ %DE 50
    VÜRÜS RİSKİ %DE 60

    YanıtlaSil
  25. ben Windows 2007 (vista) ile taradım hiç bir sorun yok banlan riski %50 :((

    YanıtlaSil
  26. Bende banlanmadım.Yorumda okudum

    YanıtlaSil
  27. Bu programı kapadıktan sonra her şey eski haline dönüyor nasıl iş bu?

    YanıtlaSil
  28. ben şu anda rockhopperın olduğu serverdayım
    devamlı oda dolu diyo bunun çözümü yokmu biri yardım etsin 2 saattir falan uğraşıyorum :(

    YanıtlaSil
  29. biliyourm.Sadece money maker(para veren) ve aldığın itemler gitmiyor.
    ----------------------------------------------------------------------
    Hayır yok.Biri çıkarsa belki tam o anda sen girebilirsin.

    YanıtlaSil
  30. penguin stormun yeni versiyonunu verirmisin

    YanıtlaSil
  31. yaa melisa abla nolur penguin storm 7 yi de koy onda bedeva pul alıyon

    YanıtlaSil
  32. ya bende çalışmadı

    YanıtlaSil
  33. ya ben bunu uzun zamanlardır eniyom ama hiç banlanmıym neden? sizde banlanmazsınızı merak etmeyin.

    YanıtlaSil
  34. melisa sana ıd ve şifreyi wersem bana eşya ve mor puffle alırmısın pufflenin adı specialworld olsun tmmmı? msneni wer

    YanıtlaSil
  35. Melisa Ben yüklerdim bunu ama çalışmıo yanı nasıl çalıştırcamı bilmiorm beyaz ekran cıkıo sadece yapamadım :( YARDIMMMM !

    YanıtlaSil
  36. melisa abla rica etsem bana hileyle 2 siyah puffle alır mısın birinin adi fire diğerininki de black olsun.

    ad:can204
    şifre:204204

    YanıtlaSil
  37. olamaz ihtimaller çok yükse ama bi fikrim vr bi tane gereksiz bir penguen yaparım olur biter

    YanıtlaSil
  38. yha melisa başka site koyarmısın olmuo kı böle

    YanıtlaSil
  39. ya cnm bnde chrome ve firelox var 2 sinden de bağlantıyı açmıyo bulunamadı dio :( napıcam

    YanıtlaSil
  40. ya ben serbest konuşamıyorım orda koyu mevi şey yok nasıl oluyoo yardım





    Aslı

    YanıtlaSil
  41. ya ben konuşamıyorum hazır yazı var bende mi bitek yok yoksa her kezde mi yok yardım et melisa



    aslı

    YanıtlaSil
  42. acaba banlanan var mı korkuyorumda bir sürü eşya var banlanmayım

    YanıtlaSil
  43. Yükledim ama bu yazı çıkıyor. Error can't access cpcheats.info for acıvatıon file! neden olabilir?

    YanıtlaSil
  44. Yaa ben açıyorum beyaz bir ekran geliyor başka hiç bir şey olmuyor

    YanıtlaSil
  45. bendede boş ve beyaz bir sayfa çıkıyor.

    YanıtlaSil
  46. Melisa abla yaw bu site kapanmıs benimki windows 7 de ondan mı?
    Birde ya o ajan gözlüğü gibi bisi varya o nerden alınıoyor? MELİSA ABLA NOLURRRR CEVAP VERRR..

    YanıtlaSil
  47. melisa ne bu abuk subuk ,sürekli YOU CAN BANNED 1 DAYY!! diye bisiler çıkıo yukleyemiom acıklarmsn nababilecemimi...

    YanıtlaSil
  48. Senle ilgili değil.Siteyi kapatmışlar..

    YanıtlaSil
  49. Bir gün banlanabilirsin anlamına gelioyr.Ama neden yüklenmediğini bilmiyorum.

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar