1 Temmuz 2011 Cuma

Beklenen Buluşma 3 Temmuz'da!!!

Beklenen Buluşma 3 Temmuz'da!!!


Bir sonraki buluşmanın ne zaman olacağı soruluyordu.Parti bitmeden yapmak istedim.Bu yüzden buluşma Pazar günü..


Tarih:3 Temmuz Pazar


Server:Summit


Yer:Dance Club


Saat:13:00-14:30


Yorum olarak penguen isminizi yollayın..


...Gelecek Penguenler...

  1. yorkie beak
  2. elif163
  3. Burjex
  4. Anton6858
  5. bynum10
  6. kramin15
  7. eyvi2
  8. Berdan1
  9. 50Dogukan
  10. mithatcan12
  11. bahadir3
  12. footy2011
  13. Tugbis99
  14. Zeno16
  15. Nitromearda
  16. Ecem57566
  17. Mertshrek
  18. Mert100
  19. İdclingnc
  20. Berke2121
  21. Tressa1988
  22. Çivava
  23. dilper
  24. ktyzmr
  25. bob660
  26. gülkiraz888
  27. dogukan1997
  28. kirmizielma/ronan12314
  29. ermanoguz
  30. sweetluny2
  31. zeynop8
  32. red658
  33. alper2002
  34. ANIL97849
  35. ECEKIZ
  36. canavar ninja
  37. gaye302
  38. fino777
  39. mertvealtu
  40. ata 2010
  41. tutkasina
  42. bobi28382
  43. ceycem2
  44. nihatdogan
  45. Girayy
  46. Pengy Anna
  47.  EDA 49154
  48. 1326ar
  49. Tracy Mgrady
  50. Katerina4885
  51. Hjhjmhj
  52. Melo Eco(Benim Penguenim.)
!!!Üyeler için Çok Önemli Not!!!

Arkadaşlar birisi hesabıma girip tüm üyeleri aktifleştirip diğerlerini silmiş..Bu yüzden tüm üyeler silindi..Bu buluşmaya göre üye almaya devam edeceğim.Önceden aktifleştirdiğim üyeler gelmese de üyelikleri kabul edilecektir...

83 yorum:

  1. bnm adım elif163 bn buluşmaya gelmek istiyorum ismimi yazarmısın melisa

    YanıtlaSil
  2. benim adım burjex buluşmaya kesinlikle gelmek istiyom lütfen ismimi yaz melisa

    YanıtlaSil
  3. bende bu buluşmada olamak istiyorum partiyi merak ediyorum senin penguenini görmek benim için büyük bir onurdur melisa abla

    YanıtlaSil
  4. OFFF YAAA PAZAR GÜNÜ OLMASA BEN ÇÜNKÜ O GÜN YAZLIĞA GİTÇEM OFFF YAAA :((((((((

    YanıtlaSil
  5. Ha bu arada ben Star Driver

    YanıtlaSil
  6. katılıyorum.

    YanıtlaSil
  7. BEN Kramin 15 bende geliyorum

    YanıtlaSil
  8. Yine oyunlar filan oynarız değil mi?

    YanıtlaSil
  9. benim adım eyvi2 bende buluşmaya katılmak istiyorum melisa ABLA

    YanıtlaSil
  10. bende katılıyorum penguen ismim berdan1 ve beni eklersen sevinirim lütfen melisa beni ekle cp de ve yorkie beak çalıntı bir penguen şifresini biliyorum...

    YanıtlaSil
  11. Bende katılmak istiyorum adım 50Dogukan.

    YanıtlaSil
  12. benim adım mithatcan12 yaz lütfen

    YanıtlaSil
  13. Melisa abla bende gelebilirmiyim benim adım bahadir3 lütfen benide al

    YanıtlaSil
  14. melisa bende bu buluşmaya katılmak istiyorum.adım footy2011.

    YanıtlaSil
  15. ben tuğba penguen adım tugbis99 katılıyorum

    YanıtlaSil
  16. Ben zeno16.Bir partine geldim buna da geleceğim.Benim evimeeee gelinnnnnnn Lütfennnnnnnnnnnnn.Evim süper.Memeber olduğum için harika Eşyalar aldım ev coşuyo.
    Bye

    YanıtlaSil
  17. bENE Ecem57566 ben de gelmek istiyorum

    YanıtlaSil
  18. yaa benide yapsan ismim Nitromearda memberim

    YanıtlaSil
  19. Melisa abla ben de gelcem adım Mertshrek benide yazz!=)))) :D

    YanıtlaSil
  20. melisa yeni katalog gelmişte eski katalog çıkıyor

    YanıtlaSil
  21. hyr gelmedi cp yayınladı ma aoyuna dağa koymadı ve melisa partide beni eklersen sevinirim

    YanıtlaSil
  22. BeN mert100 gelmek istiyorum...

    YanıtlaSil
  23. idclignc bnde geliyorm melisa benm ismimi de yaz nickim : idclignc

    YanıtlaSil
  24. melisa abla bende gelicem Berke2121

    YanıtlaSil
  25. Melisacım kesin değil ama bende katılmak istiyorum adımı listeye ekle canım :)
    Tressa1988

    YanıtlaSil
  26. Melisa abla yarışmaya beni de sok lütfen çok istiyorum ayrıca ben buluşmaya da katılmak
    istiyorum

    YanıtlaSil
  27. ben üyeydim ama tekrar gelmek zorundamıyım?(Graham Bell1)

    YanıtlaSil
  28. ktyzmr gelmeye çalışcam.

    YanıtlaSil
  29. bende geliyorum melisa abla benim adım Bob660 bende geliyorum ama belki geç gelebilirim,lütfen beni yaz

    YanıtlaSil
  30. Bende Gelcem Penguen Adım: Gülkiraz888

    YanıtlaSil
  31. bende gelicem adım dogukan1997 :)

    YanıtlaSil
  32. ben ya kirmizielma yada ronan1234 le gelirim ama en iyisi ronanla gelmek çünkü 1966 günlük ama ben partinin yarısında birisiyle diyer yarısında birisiyle girerim :D

    YanıtlaSil
  33. ben üye değilim ama partiye katılmak istiyorum. adım erman oguz

    YanıtlaSil
  34. melisa abla benim adım sweet luny 2.ama ben büyük ihtimalle orada olamayacağım.ama yine de adımı yazmanı istiyorum çünkü başka arkadaşım benim penguinimle girebilir.

    YanıtlaSil
  35. Grahambell1 senin gelmene gerek yok gönderirsen üyeliğini aktifleştiririm.

    YanıtlaSil
  36. bende katılıyorum penguen adım: zeynop8

    YanıtlaSil
  37. ben geliyorumm adım red 658

    YanıtlaSil
  38. melisa abla acaba summit nerede

    YanıtlaSil
  39. penguen ismi alper2002

    YanıtlaSil
  40. VE KARDEŞİMİNKİ ECEKIZ

    YanıtlaSil
  41. melisa abla ben de gelicem adım canavar nija

    YanıtlaSil
  42. ben gaye 302 ben de katılacağım buluşmaya ve bir b arkadaşım fino 777 de olmak istiyor

    YanıtlaSil
  43. adım mert ve altu bizde geiyoruz lütfen ekle melisa abla

    YanıtlaSil
  44. bobi28382 ekle melisa ablaa

    YanıtlaSil
  45. benim penguen adım: tutkusina

    YanıtlaSil
  46. benide kaydedermisin melisa abla adım ata 2010 bide hangi adada

    YanıtlaSil
  47. melisa abla penguen adım nihat dogan katılıyorum ama şu ünlü olan deil benim soy adım doğan olduğu için konmuş eklersen sevinirim

    YanıtlaSil
  48. Benim cp min ismi Girayy benide yazar mısın Melisa abla

    YanıtlaSil
  49. melisa abla benim adım tutkusina
    ayrıca bugün balığa gitmekden kurtuldum ayrıca evde boyama yapılacak geç gelirsem benim suçum
    değil.

    YanıtlaSil
  50. ben de gelebilir miyim?

    YanıtlaSil
  51. ben geliyorum ama yeni penguenimle adı: Pengy Anna

    not: benim üyeliğim silinmemiş

    YanıtlaSil
  52. BENİM ADIm Katerina4885 beni de yazarmısın geleceğim

    YanıtlaSil
  53. melisa siteye üye oldum aktifleştirir misin üyeliğimi girince

    YanıtlaSil
  54. özür dilerim geç gelebilirim club penguin ismim Hjhjmhj

    YanıtlaSil
  55. tşk melisa abla senin penguenin mi daha eski benimki mi görelim bu arada yanlışlıkla 1966 yazmışım 1566 ama isterseniz 2000 küsür günlük penguenim var

    YanıtlaSil
  56. Gckmym .d Hadi bekliorum millet gelin .p

    YanıtlaSil
  57. bende geliyorum kesin 1326ar ismim

    YanıtlaSil
  58. Benim adım Blackeagle99 ve ben de geliyorum

    YanıtlaSil
  59. ben pengy anna belki minik lokum, zeka roketi veya pbtrnc ile katılırım
    ama büyük ihtimal pengy anna'yla katılırım

    YanıtlaSil
  60. melisa parti planı hazırladınmı icebergi filan batırcakmıyız :)))

    YanıtlaSil
  61. melisa benim int gidip geliyo ben hep çıkıp girebilirim adım 1326ar

    YanıtlaSil
  62. ben membership olnalarda gelebilir dimi ben yorkie beak membershipliyim melisa

    YanıtlaSil
  63. bende geliyorum Mahmur Cicek

    YanıtlaSil
  64. bende gelebilir miyim hazal 98

    YanıtlaSil
  65. Bende Varım Yagız52akay

    YanıtlaSil
  66. parti çok güzeldi teşekkürler ve seni yenmekte öyle melisa :):)xd

    YanıtlaSil
  67. :D evet card jitsu'da pek iyi değilim :)

    YanıtlaSil
  68. melisa nwenim penguenimin adı cmrty01.ben siteye üyelik isteği gönderdim ama hiç bir davete katılamadım .hep kaçırdım .ne yapabilirim??

    YanıtlaSil
  69. bir sonraki buluşmaya yetişmeye çalışabilirsin...

    YanıtlaSil
  70. çokkkkkkk eğlendik melisa abla bn mithatcan12 inin pengueniyim melisa abla neden casa fiestayı koymadın
    :D

    YanıtlaSil
  71. tüm resimlerde varım :)) üyeliğimi kabul etmemişsin

    YanıtlaSil
  72. melisa cadılar bayramında bidaha buluşma yaparmısın please

    YanıtlaSil
  73. melisa sana member veriyimmi %100 çalışıyo

    YanıtlaSil
  74. Tarih uygun olursa o zaman da yaparız ;)

    Üyeliğini şimdi kabul ettim giriş yapabilirsin...

    Sen bilirsin.Memberlara özel yerleri çekmek için birinden aldığım ödünç aldığım bir hesap var :D

    YanıtlaSil
  75. sana nereden yollayabilirimmemberi ve üyelere özel sayfaya giremiyorum

    YanıtlaSil
  76. üyelik girişi yaptım buraya üye olarak nasıl yazıcam

    YanıtlaSil
  77. Memeberı üstteki İletişim'den yollayabilirsin.

    Benimde giriş yapmama izin vermiyor.Birazdan düzeltirim..

    YanıtlaSil
  78. Melisa ben aktifleştirilmiştim silinmiş ne yapıcam

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar