1 Temmuz 2011 Cuma

Ödeme Günü

Ödeme Günü



Tour'culara 250,ajanlara da 350 para ödendi..



7 yorum:

  1. Melisa Abla club penguin açılmıyor napim?

    YanıtlaSil
  2. Ben yeni üyelikten oynuyorum oda 2 günlük yours olamadım =) =)

    YanıtlaSil
  3. melisa 2 tane sorum var ben şuan memberim şu özel ajan puffle ı nasıl alınıyor?Bide pul defterimin dışını nasıl değiştirebilirim?

    YanıtlaSil
  4. İkisi için de öncelikle member olman gerekiyor..Member olduktan sonra Elite puffle yazan yerden yapabilirsin..

    Pul defterini değiştirmek için de pul defterini açtığında hiç sayfa çevirmeden karşına çıkan pul defterinin kapağının olduğu yerde sağ alt köşede bir kalem var ona tıklayarak değiştirebilirsin..

    YanıtlaSil
  5. ben hem tour hemde ajanım 350+250 siz hesaplayın......

    YanıtlaSil
  6. ztn memberim ve edit stamp book a tıklıyorum senin dediğine hiç birşey olmuyor

    YanıtlaSil
  7. hee tmm buldum teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Lütfen herkes adını yazsın.Adınızı yazmak için alttaki tarafta(yorumu yayınlamadan önceki yerde)Adı/URL yazan yere sadece adınızı yazmanız yeterli olur.Böylece sorularınıza cevap alabilirsiniz...

Oyunlar

Oyunlar